Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

Muse fobi,grin bare men..
Forfatter: 
Dato:  10-09-2004 13:33
Jeg forstår at man vil grine af dette,men det er et kämpe problem der har udviklet sig fra at ikke kunne lide mus,til at få panik hvis en er i närheden.Jeg kan märke at det begynder at träkke sammen igen ,nu hvor det snart er staldtid igen.Jeg kan ikke slappe af i stalden längre,kommer der faktisk aldrig mere p.gr af MUS !Jeg får totalt panik,gele i benene og sveder over hele kroppen.Jeg har mödt en mus i stalden EN gang i de sidste 8 år,grin bare.Jeg elsker at opholde mig derude,rode med hö og halm og hölde folder op,problemet er bare at jeg får panik hver gang.Er der en der har et godt råd ? Jeg har sögt på fobi på nettet, men har ikke fundet noget brugbart.Jeg er opvokset på landet,men havde også store problemer som yngre.Heldigvis har jeg en forstående familie med respekt for mit problem(jeg har nok skrämt livet af dem når panikken er kommet) det hjälper jo meget.Min datter starter hver dag med at tjekke at katten ikke har lagt en mus på trappen,södt af hende.Jeg går ikke ud den vej,og musene plejer jo at väre stendöde efter at have väret i munden på en kat ? Grin bare,men giv mig gerne gode råd !Tak
0
0
Svar på denne tråd

behandling
Forfatter: 
Dato:  10-09-2004 13:49
Jeg har ingen erfaringer med fobier, men det lyder rimeligt uholdbart det der.. se evt. http://www.fobiskolen.dk/ jeg har dog ingen erfaringer med dem.

Ane
0
0
Svar på denne tråd

Fobi!!
Forfatter: 
Dato:  10-09-2004 22:44
Hej.
Jeg griner ikke, det lyder jo til at det er ret slemt for dig.
Jeg håber da du får noget hjælp til at få rettet op på fobien, for det må da være skrækkeligt.
Jeg har det lidt ligesådan, bare med orm.
Jeg kan simpelthen ikke klare dem og vil brændes når jeg en gang dør, for jeg vil ikke ædes af orme.
Selv mener jeg det er mine brødres skyld, da de smed dem ned af ryggen på mig da jeg var lille. Det var da også en underlig ide', men så'n er der jo så meget.

Venligst Pernille

Hvad hjælper millioner,- hvis man ikke kan skide!!!
;-D :-P :-D ;-) ;-D
0
0
Svar på denne tråd

NLP virker på fobier
Forfatter: 
Dato:  11-09-2004 05:20
Og du kan få kureret din fobi på meget få timer. Prøv at se efter i din lokale avis eller telefonbogen, om der er en psykolog, der bruger NLP i nærheden af dig.

Vær opmærksom på, at der desværre findes en del selvbestaltede "terapeuter", der bruger NLP- eller ihvertfald reklamerer med det- nogen af dem er sikkert gode nok, men jeg ville have mere tillid til en psykolog.

Jeg har selv døjet med en krybfobi (edderkopper men også sommerfugle! Derimod mærkeligt nok ikke hvepse... :-P ) og den er blevet meget mindre. Nu kan der godt sidde nogen gode store eddyer i hjørnerne herhjemme. ;-)

Hvis din fobi forhindrer dig i at gøre ting, som du gerne vil og nedsætter din livskvalitet, så er det en god idé at få den behandlet.

Richard Bandler beskriver i "Brug din hjerne- til en forandring" en metode til fobibehandling, som jeg selv har brugt med godt udbytte. Men jeg tror, man kommer længst med professionel hjælp, når det er en slem fobi. Min har aldrig forhindret mig i at klappe bæsterne en- eller snuppe dem med støvsugeren. *Selvom* jeg har skreget *højt*, når jeg opdagede éen. ;-)

MVH
xtiny

* @Lan plays with his privates.
< Rintaun > ...
< @Lan > I got these new toy soldiers
< @Lan > They are really neat

bash.org

0
0
Svar på denne tråd

Fobier er ikke noget at grine af
Forfatter: 
Dato:  11-09-2004 10:00
For det kan i DEN grad ødelægge ens liv - og det lader til at det har meget stor indflydelse på din livskvalitet.

Du må prøve at blive kureret, for det kan sagtens lade sig gøre. Du har fået et par gode idéer, jeg vil tilføje Hypnose, som var det jeg selv brugte for at få kureret min fobifobi (angst for at blive angst).

Hilsner
Diane

Verden er ikke sort/hvid

Kan du lide Rock? Så lyt til det her:
Bleeding Paint

Læs mere om bandet her: www.wamusic.dk
0
0
Svar på denne tråd

enkel gratis behandling
Forfatter: 
Dato:  11-09-2004 16:17
Du kan prøve at gå ind på www.emofree.com. Der er en "manual" som kan downloades gratis, læs den, og bare gå igang. Det er komplet ufarligt, meget enkelt, kan gøres uden dyre terapeuter, og det VIRKER! Jeg har selv gode erfaringer med det. Hvis du vælger at prøve det og har spørgsmål, så bare skriv, så skal jeg nok forsøge at hjælpe dig.

mvh Gunilla.

"Æsler er bare dejlige"
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider