Om det så er lønnen, bundskatten eller kontanthjælpen den er gal med, vil jeg ikke diskutere igen.
Jeg har også haft lang transporttid og var væk hjemmefra i 12 timer- også for ca. 500,- kr mere pr måned end bistand, når transporten var betalt. Det er r* og nøgler, hvis jobbet så ikke også er meget interessant eller giver noget til ens personlige udvikling. Jeg gik ned med en dårlig ryg, det var min krops måde at fortælle mig på, at jeg skulle stoppe. At jeg også var ved at dø af stress gjorde det bestemt ikke bedre.
Signe- kan du eventuelt blive selvkørende? Altså købe dig en knallert? Den vil ikke kunne bruges hele året, men med en god køredragt, så kan du komme langt. Nu ved jeg ikke, om det er først eller sidst i din transport, at forbindelserne ikke passer?
Men bare det, at kunne køre 10-15 km selv kan gøre en forskel.

Jeg kørte omkring 70 km dagligt i perioder, men det er i overkanten af, hvad jeg synes er smart. Det kan godt være hårdt.
Ellers lyder mit råd: Find noget andet, som du kan trives med! Samfundet (eller du selv) har bestemt IKKE glæde af dig, hvis du går ned psykisk på grund af noget så ***

som et job på en tankstation. Hvis du ikke er tryg ved situationen, så er det ikke dét, du skal lave!
Man kan nemt blive desperat, så man vil påtage sig hvadsom helst i stedet for kontanthjælp. Her er jeg sikker på, at man skal vælge noget, som
man har lyst til at lave det er begrænset, hvor glad man bliver af at se på en lønseddel.
Har du prøvet med uopfordrede ansøgninger? Har du ringet til nogen firmaer? De fleste jobs bliver ikke annonceret, så lidt benarbejde er ikke af vejen.
Jeg skal selv på den (jobsøgningh), når mine to ugers ferie (rettelse: rekreation, jeg er kørt meget, meget flad i øjeblikket, og er derfor fredet lidt) udløber. Jeg har det lidt blandet med det:
Tidligere har jeg *hadet* at ringe folk op- men nu har jeg fået mere selvtillid og nogen værktøjer i posen, der kan gøre en stor forskel. Så måske glæder jeg mig lidt..
I øvrigt synes jeg, det er en meget uvenlig bemærkning Vivi kommer med, den må skyldes et mangelfuldt kendskab til de faktiske forhold.
Jeg vil ærlig talt SK*DE på, at folk vil give mig skyldfølese fordi, de betaler skat. Og hvad så?!
Giver det dem ret til at dømme om forhold, som de ikke kender det mindste til? Nej det gør ej.
Så op med fjervingen Signe!