Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

Efterkrav - hvordan?
Forfatter: 
Dato:  21-08-2004 13:11
Ja - nu spørger jeg nok rigtig dumt i nogens øjne - bær venligst over med mig 8-)

Når jeg handler på nettet dvs. køber/sælger har det altid været ved konto overførsel.

Har nu solgt en vare hvor køber beder mig sende den på efterkrav..ved det koster 25,- at gøre det men mit spørgsmål er. Hvordan får jeg mine penge så?? Køber betaler jo ved modtagelsen men hvordan jeg får dem aner jeg ikke??

Hygge - Lise :-)

"If Microsoft is the solution, I want my problem back."

"If you want to know what I think about bottled water, what does 'Evian' spell backwards?" ;-)
0
0
Svar på denne tråd

Posthuset
Forfatter: 
Dato:  21-08-2004 13:24
Når du afleverer pakken på posthuset udfylder du en blanket med en masse oplysningr - dit navn og adresse, købers navn og adresse og hvor meget køber skal betale for pakken incl porto og det hele.

Pakken sendes til køber som skal betale før han/hun kan få den udlveret. Når posthuset har modtaget pengene bliver den ene halvdel af blanketten sendt til dig og du kan derefter gå på posthuset og hente dine med - husk blanketten!

TinaR

Min gamle "bruger" gik ned, så jeg har lavet en ny - håber I kan huske mig som TinaR :-P
0
0
Svar på denne tråd

TinaR...
Forfatter: 
Dato:  22-08-2004 00:31
Aha - så blev jeg det klogere ;-)

Mange tak..

Hygge - Lise :-)

"If Microsoft is the solution, I want my problem back."

"If you want to know what I think about bottled water, what does 'Evian' spell backwards?" ;-)
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider