Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

den skrøbelige selvtillid
Forfatter: 
Dato:  19-08-2004 19:45
Jeg er så glad på min datters vegne (9 år). Hun har genneført 3 x 60 cm til sløjfestævne idag. Alle 3 fejlfri.

Glæden skyldes allermest, at hun ikke har started nogen form for stævner siden medio maj, hvor hun fik totalt nedtur allerede inden hun gik på banen, hun er enormt folsom hmt. hvis nogen kommentere et spring som farligt.

Vi holdt totalt springfri i 2 måneder og skiftede i mellemtiden underviser, som så langsomt har bygget teknik på hendes (noget hendes tidligere underviser slet ikke gjorde) ligeledes kørte jeg til Fyn hvor vi havde 3 dejlige dage hos dem hvor vi sidste år købte hendes pony hos og fik flere gode råd og vejledning.

Hun har ikke sprunget en hel bane siden sidste stævne i maj.

Vi kiggede på banen i middags, og der var tørgrav med, og en okse hvor der var et STOR vandpyt lige efter springet, så de faktisk ville lande i vandpytten.

Mine råd var trav rundt (Pony løber Meget hurtigt på en springbane) hvis du syntes det giver dig mere styr på tingene og varm op med dressur, så Pony er obs på dine signaler og ikke tror det er skovtur.

Tøsen travede til nogle af springene og klarede tingene i fin stil.

Hun fortjente virkelig dette klap på skulderen over sin træning og indsats i de sidste 2 måneder.
man bør kunne grine af sig selv, før man griner af andre.
{>
0
0
Svar på denne tråd

ih hvor
Forfatter: 
Dato:  19-08-2004 19:54
må det være super dejligt for din datter (og ikke mindst dig) at det gik så flot. Lyder også til selvtilliden blev genopbygget på den helt rigtige måde.

Hils din datter fra mig og sig hun er for sej!!!

Ret beset er den jyske vestkyst bare éen stor tissekasse med tyske turister.

Garfield
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider