Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

Så har jeg været på efterskole!
Forfatter: 
Dato:  19-08-2004 10:01
Junior var så genial at knække sin cykelnøgle i låsen dagen før efterskolen skulle afsted på en 4 dages cykel/kano/telt tur.
Så måtte vi jo haste ned på skolen med en reservenøgle og en gammel cykel, hvis vi ikke kunne få nøglestumpen ud.
Det lykkedes heldigvis at få ordnet låsen, og samtidig kunne vi jo lige snuse lidt til efterskolelivet.
Hvor havde de det bare herligt. De havde gymnastik, alle 120 elever, og det foregik som en slags pige/drenge pardans, krydret med små artistiske indslag. F.eks. skulle drengene kravle igennem pigernes ben. Der havde sønnike godt nok visse problemer, eftersom han er 190 cm høj, og pigen var en lille ting ;-D
Men det var altså den lange tur værd, at se hvor glade de allesammen var. Det var virkelig livsglæde, så jeg ville næsten ønske for i andre efterskoleforældre, at i kunne få den samme "flue på væggen" oplevelse, som vi havde der.
Hilsen Helle - Mimi

De som er kloge og som har hjerne begriber aldrig nogenting.

Peter plys
0
0
Svar på denne tråd

nej hvor dejligt
Forfatter: 
Dato:  19-08-2004 11:47
at høre.

det er skam ikke alle forældre der kan fortælle så gode og positive oplevelser fra en efterskole af.

jeg feks havde ikke lige frem er godt ophold på min gamle efterskole da de ikke kunee accepter mine skader i knæene og ikke måtte være med til gymnastik men godt måtte ride selv om jeg eda havde erklæring fra min læge af som operede mig at jeg havde allerbedst af at ride og trænne knæet op igen end af have normal gymnastik.
jeg havde enda min egen hest med og vi havde også ridning som valgfag det var sjovt (islænder)

jeg blev også smidt hjem 5 dage pga pjek fra kristendoms timerne. men grunden til jeg pjekkede sammen med en vendinde, var at læren(præsten9 slog en af vores kamerater fra klassen af i hovedet med en bibel uden grund.

men det er nu dejligt at høre at det var så godt og at din søn nyder det.

knus fra Sandra.W.

hoppe gerne DV.max 12år skal være rolig og tilredet. dressur:la. gerne lidt springglad.være 100%rask. trafiksikker.min 160 i stg. gerne grov af bygning. max 20.000kr kun sønderjylland
0
0
Svar på denne tråd

Hvor er han
Forfatter: 
Dato:  19-08-2004 11:53
på efterskole. Vi skal nemlig have vores store "lille pus" afsted til næste år. Det bliver nok slemt for mig og han kommer til at hygge sig.
Jeg mener det hedder Give der hvor den ligger.
Hygge
Dorthe Sus
0
0
Svar på denne tråd

Kaspar
Forfatter: 
Dato:  19-08-2004 12:08

kom hjem her i fredags, efter første uge på efterskole.. og udbrød... "Hold op det er fedt... Mor vil du køre mig derover igen søndag aften ved 18-19 tiden... !!!"
De skal først være der ved 21.30 tiden... :) :) :)

Og de der frivillige blive weekender, fik jeg også lige at vide, at han havde meldt sig til dem alle sammen... :) :) :)

Mkh.
Else.

:-D Man lugter ikke af hest, man dufter! :-D

"Uanset, om du køber/sælger/lejer/udlejer din hest..
Så HUSK:
Altid kontrakt, ALTID, andet er for dumt.. !!
Jeg har kontrakter liggende, lige til at sende til dig, bare fortæl, hvilken du skal bruge...!"
0
0
Svar på denne tråd

Den ved Give....
Forfatter: 
Dato:  20-08-2004 17:05
...som dortesus skriver om, hedder Vesterlund Ungdomsskole. Det er en meget populær og velrenomeret efterskole og total røgfri (y)
Tiden løber stærkt, det er 3 år siden min datter gik ud af 10.kl. på Aalestrup Naturefterskole, nøj hvor var hun glad for det skoleår :-) og hvor de :{-( da skoleåret var slut.
Mvh. Lisbeth
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider