Vi kobte i sommers et telt til ca 1200 kr. over nettet, vi betalte 30 kr. i fragt, som var standard pris når man betalte med dankort, vi fik sendt et forkert telt, jeg ringede og gjorde opmærksom på problemet(fra min arbejde) da jeg kom hjem og gik ind på deres hjemmeside, havde de rettet annoncen, så den passede med den vare, som vi havde modtaget, fluks ringede jeg igen og mailede dem en del gang, Forretningsindehaveren kunne ikke forstå problemet, for havde vi ikke fået varen, som vi havde bestilt???
Heldigvis havde jeg printet, den annonce ud, som vi havde købt teltet som værende. Først da jeg mailede med et billede af det som jeg troede vi havde købt, og så et billede af teltet som vi havde modtaget, gav de sig og vi kunne retunere teltet uden fragtomkostninger. De satte pengene ind på vores konto igen. Her skal det dog lige siges, at de i første omgang kun satte pengene for fragten ind på kontoen, og ikke de 1200 kr, som teltet havde kostet.
Man skal altid sørge for at gemme fakturaen, samt printe annoncen ud, der er hvad jeg har lært af denne omgang.
Held og lykke
Hilsen Marianne
Een gang Fuldblod, altid Fuldblod!!!
|