Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

Ehh......nethandel
Forfatter: 
Dato:  16-08-2004 12:47
Hvorfor pokker får man ikke de rigtige varer, når man betiller over nettet ???

Nu har jeg 2 gange indenfor et par dage modtaget forkerte varer ( lyder som jeg handler rigtig meget - hvilket ikke er tilfældet, har bare bestilte et par ting den sidste uge ).

Først fik jeg den forkerte størrelse sutter fra BabySamShop. Om de sender de rigtige og en returnering kuvert ved jeg ikke endnu ( venter i spænding ).

Og nu har jeg modtaget de forkerte børnemøbler fra København ( bor i Hirtshals ). Dem har jeg betalt 290,- i fragt for at få herop. Hvad så nu, skal jeg betale 290,- for at returnerer dem og 290,- for at få de rigtige møber sendt herop ???

Nogen, som har erfaring med fejlsendinger ???

Maj-Brit
0
0
Svar på denne tråd

Har du fået en ordrebekræftelse??
Forfatter: 
Dato:  16-08-2004 13:37
Hvis firmaet sender en anden vare end den man har bestilt og fået ordrebekræftelse på, så mener jeg da det må være firmaet/firmaerne der skal afholde alle udgifter i forbindelse med returnering.
Mvh. Lisbeth
0
0
Svar på denne tråd

Har det på mail
Forfatter: 
Dato:  16-08-2004 13:40
Jeg mailede til dem, for at få prisen på møblerne. De mailede tilbage med prisen og jeg svarede at jeg gerne ville bestille dem.

Så jeg har det på mail, at det var de møbler jeg bestilte og ikke dem jeg modtog, men en rigtig gammeldags ordrebekræftelse har jeg ikke.

Mvh. Maj-Brit
0
0
Svar på denne tråd

her er lidt
Forfatter: 
Dato:  16-08-2004 13:47
sakset fra forbrugerrådets hjemmeside

Hvis der er mangler ved varen - så klag
Kontakt virksomheden hvis du modtager den forkerte vare eller der er mangler ved varen. Det er virksomheden, der skal dække alle omkostninger.

Hvis butikken ikke makker ret, kan du klage til forbrugerklagenævnet

0
0
Svar på denne tråd

min erfaring
Forfatter: 
Dato:  16-08-2004 13:59
Vi kobte i sommers et telt til ca 1200 kr. over nettet, vi betalte 30 kr. i fragt, som var standard pris når man betalte med dankort, vi fik sendt et forkert telt, jeg ringede og gjorde opmærksom på problemet(fra min arbejde) da jeg kom hjem og gik ind på deres hjemmeside, havde de rettet annoncen, så den passede med den vare, som vi havde modtaget, fluks ringede jeg igen og mailede dem en del gang, Forretningsindehaveren kunne ikke forstå problemet, for havde vi ikke fået varen, som vi havde bestilt???

Heldigvis havde jeg printet, den annonce ud, som vi havde købt teltet som værende. Først da jeg mailede med et billede af det som jeg troede vi havde købt, og så et billede af teltet som vi havde modtaget, gav de sig og vi kunne retunere teltet uden fragtomkostninger. De satte pengene ind på vores konto igen. Her skal det dog lige siges, at de i første omgang kun satte pengene for fragten ind på kontoen, og ikke de 1200 kr, som teltet havde kostet.

Man skal altid sørge for at gemme fakturaen, samt printe annoncen ud, der er hvad jeg har lært af denne omgang.

Held og lykke

Hilsen Marianne

Een gang Fuldblod, altid Fuldblod!!!
0
0
Svar på denne tråd

Hej Marianne
Forfatter: 
Dato:  16-08-2004 18:08
Long time - no see

Jeg tror faktisk vi kender hinanden fra "de gode gamle dage" i Hjørring.

Morsomt at rende på dig herinde. Går det godt derovre på øen ?

Angående min shopping har jeg også printet annoncen. Jeg bestilte nemlig møblerne på side 1 og fik dem på side 2, så nu har jeg udskriften hvis nu de skulle finde på at bytte siderne.

Mvh. Maj-Brit ( Lone )
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider