Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

Opbevaring af legetøj
Forfatter: 
Dato:  12-08-2004 13:56
Hvordan opbevarer I de mængder af legetøj som små børn åbenbart hurtigt får skrabet sammen?
Prinsessens står i en reol (der er for lille!), men hun kan jo ikke nå det øverste, og hun har meget der står på gulvet.

Så hvad gør I??

Hun har ikke sit eget værelse, men har sine legesager i stuen. :-)

Et billede af prinsessen

Fra hendes fødselsdag, hvor hun fik endnu mere legetøj :-D

"I virkeligheden som i drømme er intet helt som det synes"
0
0
Svar på denne tråd

min søn
Forfatter: 
Dato:  12-08-2004 14:20
har en reol med små rum, hvor der kan stå kasser. Den er på 3x3 kasser og er vist købt i Silvan til ikke ret mange penge.

Med venlig hilsen
Mette

0
0
Svar på denne tråd

Jeg har
Forfatter: 
Dato:  12-08-2004 14:43
ikke selv børn, men veninde har 3 stk. tænk på alt det legetøj de kan samle sammen.

Hjemme hos dem har de den politik at det legetøj der har ligget ubrugt i et ½ års tid ryger det til børnehjemmene Rumænien.

Ellers ligger det i kasser og på gulve som i mange andre børnefamilier (formoder jeg)
Mangler du Buffys samlede værker på video?
0
0
Svar på denne tråd

Klodskasser
Forfatter: 
Dato:  12-08-2004 14:56
De kan stables, og så har man en teoretisk chance for, at holde de forskellige typer lego samlet sammen. 8-) Eller biler og bondegårdsdyr osv.
(Desværre viste det sig- at klodskasser også er gode til computergrej. :-P Så Manden har scoret en del af dem).
Desuden er bedrollers (kasser med hjul) gode, hvis man ikke har så meget plads.

Vi har ABC-reoler, og de brede er gode, for man kan selv bestemme, hvor stor afstanden skal være mellem hylderne, og der kan så stå både små og store kasser. Sætter man bøger i bunden, så står de stabilt. De er desværre ret dyre, men man kan senere sætte bordplade i fx. Man kan altså have glæde af dem længe. Husker man at vende hylderne hvert ½ år, så vrider de sig ikke skæve. Desuden kan de bruges som rumopdelere- hvis man sætter nips oa i nogen af rummene, og ikke lutter bøger, så bliver det en mere "luftig" og tiltalende rumopdeling.
(Vi brugte dem, da vi havde en stor stue, så fik vi et lille computerrum).

Jeg har købt to meget billige saml-selv-reoler, som der kan stå kasser i, men det er noget billigt l*. De taber nemt de smalle forkantlister/bliver skæve i listerne. De skal stiftes og/eller limes sammen- også kan de ikke skilles ad igen- hvilket var det smarte. :-P

Min dreng havde iøvrigt den nederste skuffe i køkkenet, hvor der så lå træskeer, tom (rengjort)emballage og andet, som han gerne måtte rode med. Så slap jeg for at få raseret køkkenskabene. :-)

MVH
xtiny

* @Lan plays with his privates.
< Rintaun > ...
< @Lan > I got these new toy soldiers
< @Lan > They are really neat

bash.org

0
0
Svar på denne tråd

IKEA!!!
Forfatter: 
Dato:  12-08-2004 17:47
Vi har købt forskellige møbler og kasser i Ikea.

Blandt andet nogen rigtig gode kasser af plast med låg, som fås i et hav af flotte farver og som kan stables.

Vi har også købt noget der ligner et fiskenet - det er lavet af net og er delt op i rum. Den er vel 2 m lan gog hænger ned fra loftet - også fra Ikea og ret sjovt.

Jeg går altid amok i Ikea, da de har så mange gode ting og især ting til opbevaring.
Skal snart derind og finde ting til det nye børneværelse (ærgeligt man ikke kender kønnet ;-)) og så skal jeg have fundet noget opbevaring til vores gang, der flyder med bøllehatte, kasketter, solbriller og om nogen måneder huer, vanter, halstørklæder osv.

TinaR

Min gamle "bruger" gik ned, så jeg har lavet en ny - håber I kan huske mig som TinaR :-P
0
0
Svar på denne tråd

Min søn.
Forfatter: 
Dato:  12-08-2004 20:40
Har en rumdeler som er fyldt op med kasser og ja selvom han kun er et ½ år så er værelset fyldt op.

Vh.Susanne.

"Det er ikke den erfarne træner,der kan få en hest til at optræde,det er den erfarne træner,der kan få en hest til at ønske at gøre det."

Lækker tophest sælges.(mere info på min præsentation.)
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider