Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

Når i er alene..
Forfatter: 
Dato:  05-08-2004 21:15
Når i er alene og har lidt tid for jer selv, hvad laver i så?

I aften er min kæreste ude med nogle fodbld-venner, og jeg har hele aftenen for mig selv!
HELT for mig selv!

Kan ikke huske hvornår det sidst har været tilfældet.

Vi bor på landet, og især her midt i høsten er her altid kaffegæster; gutterne fra maskinstationen, nabokonen der kommer med ribs og solbær, pigerne der har deres ponyer på sommerfold samt alle deres venner og veninder, turister der forvilder sig ind i på gårdspladsen i deres søgen efter stenen med helleristninger der ligger ude på marken, og andet godtfolk fra nær og fjern.

Så nu sidder jeg her, har åbnet en flaske rødvin, sat Billie Holliday som min kæreste ikke kan udstå, i cd-afspilleren på fulde knald, bare tæer smækket op på skrivebordet......
Ihhhhhhh hvor jeg hygger mig! :-D

Knus fra Stina.

Hvorfor udsætte til imorgen hvad du kan nå idag?
-Så kan du jo holde FRI imorgen! :)
0
0
Svar på denne tråd

når jeg er alene
Forfatter: 
Dato:  05-08-2004 21:23
hjemme, så HYGGER jeg mig. Jeg elsker at være hjemme og endnu bedre er at være alene hjemme -bare de ikke er for lang tid ad gangen.

Jeg gør som dig ;-)

0
0
Svar på denne tråd

Det kan...
Forfatter: 
Dato:  05-08-2004 21:24
..nok være der er nogen der hygger sig :-D

Men det er jo kun godt, for det trænger man til en gang imellemen!

Må du have en fortsat god aften!
0
0
Svar på denne tråd

Når jeg rigtig....
Forfatter: 
Dato:  05-08-2004 21:26
... skal hygge, sætter jeg noget stille musik på og læser så en god bog ( det være sig enten Stephen King eller Dean Koontz) og så har jeg ellers en flaske rødvin og et eller andet spiseligt ved siden af Raise The Roof

Desværre er min forlovede alt for sjældent hjemmefra, så det er ikke så tit jeg har tid helt for mig selv. Men selvfølgelig nyder jeg da også at have ham herhjemme, sådan skal det da ikke lyde Hearts And Kisses

Tina

Super teamet Tina,Ársól,Christopher, Lick og alle de andre
0
0
Svar på denne tråd

uhmm....
Forfatter: 
Dato:  06-08-2004 08:48
igår var jeg også alene hjemme....

Først var jeg lige henne ved hypperne - men det var simpelthen for varmt at være ude, så jeg gik hjem og fyldte badekarret med lunkent vand, tændte et par stearinlys, tændte for radioen og læste juli måneds Equipage fra ende til anden...

Aaahh... det var vel nok dejligt (y)
mange hilsner

Rikke

Den, der opfatter fremtiden som modvind, går i den forkerte retning

FLOT FRIESER AVLSHOPPE TIL SALG
0
0
Svar på denne tråd

Aleeeene...
Forfatter: 
Dato:  06-08-2004 09:25
Ahhh... at være alene. Bliver helt henført i øjnene. Nu starter badmintonsæsonen nemlig snart og jeg kan så få lov til at være "alene" en gang om ugen. Hvordan jeg så skal få overbevist min efterhånden store knægt om at han skal iseng kl. 7 den dag ved jeg ikke lige endnu ;-D

Når jeg endelig har fået tiltusket mig lidt kvalitetstid med mig selv hopper jeg som regel i bublebadet med et godt blad, og så direkte i pyjamassen og ind på fifaneseren med en god film (som regel en jeg har set en mulliard gange og som min mand ikke kan udstå - Stolthed og fordom er snart slidt op ;-)) og så lidt lækkert mad og en god rødvin.. uhhhmmmm..

Nu kan JEG også se ud som Homer Simpson når han tænker på doughnuts ;-D

mvh
kirstenj
0
0
Svar på denne tråd

Tjah...
Forfatter: 
Dato:  06-08-2004 12:45
...Savner Mikkel? ;-)

Mikkel er kun lige holdt op med at have nattevagt - så jeg er vandt til at "have fri" (æv!) 1-3 aftener om ugen.

Det kan jeg godt undvære.

Som regel laver jeg ikke rigtig noget - andet end at glæææde mig til det bliver morgen og min Mikkel kommer hjem igen... :-) {>

:-) 99E :-)

Talent is what you are born with.
Skills can be developed.
Try is intestinal fortitude or guts, that never-give-up-factor.
Luck I spell W-O-R-K, and is defined as when preparation meets opportunity.
Natur Heste.dk - Naturligt Hestehold, Naturlig Hovpleje mm.
0
0
Svar på denne tråd

Tja, jeg sover
Forfatter: 
Dato:  06-08-2004 13:33
Og fylder hele sengen. Eller spiller Leonard Cohen (eller Pink Floyd) for fuld hammer så ruderne buler udad. ;-D

En gang i mellem går jeg helt amok i "Den store Rengørings- og Omflytningsdille", så bliver der smidt ud i sækkevis og flyttet rundt på *alt*.

Fra på søndag er det kun Manden, der er hjemme, i det Nørdeleven skal på efterskole. Jeg har allerede så småt planlagt- nej ikke at leje hans værelse ud ;-D - men en i standsættelse, og så er der haven, og mange andre ting.

Jeg kan godt lide mit eget selskab, jeg har faktisk behov for at være alene, så det er bare hyggeligt med noget alenetid.

MVH
xtiny

* @Lan plays with his privates.
< Rintaun > ...
< @Lan > I got these new toy soldiers
< @Lan > They are really neat

bash.org

0
0
Svar på denne tråd

Jeg har det som Xtiny...
Forfatter: 
Dato:  07-08-2004 09:54
... jeg har behov for at være mig selv helt alene engang imellem.

Dels er jeg godt tilpas med mit eget selskab, og dels har min mand i mange år kørt som langturschauffør, hvor han kun var hjemme i weekenderne. Nu har han haft "hjemmekørsel" i næsten 2 år, så jeg har vænnet mig til at have ham hjemme hver dag (og det er dejligt :-)), men af og til har jeg brug for bare at være mig selv.

Det har min mand fuld forståelse for - og han kan godt finde på at opfordre mig til at rykke en dag ud, hvis han synes at jeg er ved at "trænge" til det.

Hvis jeg har en hel dag, så går jeg en laaang tur i skoven, eller besøger min veninde og får en god "pigesnak". Eller jeg rydder op og smider alt det ud, som min mand ikke kan undvære...

På en aleneaften bliver det mere til at spille heavy-musik (det kan min mand ikke fordrage), drikke whisky og ryge cigaretter, mens jeg ligger på ryggen på gulvet med benene oppe i en stol og skråler med.

Hilsen Sif
0
0
Svar på denne tråd

Nyder stilheden
Forfatter: 
Dato:  07-08-2004 12:38
Jeg har en datter på 14 mdr og en mindst lige så aktiv kæreste, så der er ALTID fuld drøn på her i huset.

Når de ikke er hjemme, så tøffer jeg bare rundt og nyder stilheden og laver INTET!
Af og til står de op før mig og kører ud til bedsteforældrene og spiser morgenmad - inden de køre derud henter de morgenbrød til mig.
Jeg står sent op og spiser min emorgenmad med fødderne på sofabordet og tv'et kørende - skøøønt!

TinaR

Min gamle "bruger" gik ned, så jeg har lavet en ny - håber I kan huske mig som TinaR :-P
0
0
Svar på denne tråd

uhh det er skønt
Forfatter: 
Dato:  10-08-2004 09:56
jeg smækker fødderne op, sætter en god dvd på og tager en dejlig stor tyk bog frem, så kan jeg nemlig skifte mellem at se fjernsyn og læse.

lige for tiden er jeg alene om dagen, fordi min kæreste arbedjer og jeg først starter i praktik til sep.
egentlig nyder jeg dagene, selvom jeg gerne ville se mere til veninderne, men vi holder alle ferie på forskellige tidspunkter, virkelig upraktisk :-)

men nyder at kunne gå og hygge sig, det er dejligt at være alene og kunne høre musik, få ryddet op, og købt ind. have tid til at lave god mad og hygge om kæresten, når han kommer træt hjem :-D

mvh xanadue
"kun når jeg er alene, kan jeg samle de tanker, som jeg får ved at være sammen med andre". LDL

hvis mad er vejen til en mands hjerte, så er mente komplimenter vejen til kvindens. LDL {>
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider