Først overskriften - og dernæst en opdatering på dagen.
Det var et skægt syn, da gederne ankom i deres fine dyretransport.
Jeg har sat et par billeder ind på min præsentation - men der er eet eller andet i vejen, så jeg kan ikke sætte billederne ind her i tråden.
Men se på min præsentation.
Det ene billede viser ankomsten.
Den tidligere ejer har jeg "sløret", da jeg ikke er sikker på, om han ønsker at blive fremvist på nettet .... Men han og konen fortalte, at der var blevet stirret en hel del fra medbilisterne - mens de kørte afsted.
Det andet billede viser Jens, Janni og Katrine, som de hedder, hvor de kigger efter een af kattene ...
Katrine (moderen) var ret nervøs ved synet af en kat - og "bjæffede" advarende.
Men Lise - den gamle ged - hun var altså ikke helt tryg ved situationen!
Hun fortrak til foldens fjerneste hjørne og stod og kiggede skeptisk på de nyankomne. *s*
Nu regner det - og da geder HADER regnvejr - så skulle jeg da lige se, om de kunne enes om løsdriften ...
Moder og børn har indtaget de lunere "haller" - og Lise har så fundet sig en plads under udhænget, hvor hun kan være i tørvejr.
Men jeg håber på, at de får set hinanden an til i morgen, så de kan deles om "huset".
Ellers går "Plan B" i gang - nemlig at etablere et ekstra hus (har materialer, så det kan gøres hurtigt) - men nu er Lise dog rykket nærmere - og måske (og forhåbentlig) finder de ud af det.
Venlig hilsen
Nina