Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

kryds fingre for mig
Forfatter: 
Dato:  07-07-2004 23:02
jeg skal nemlig bruge dagen imorgen på at søge en 4 mdrs praktik plads i de forskellige børneinstitutioner her i Korsør :)

Havde en fin snak med min nye sagsbehandler, og hun spurgte mig hvad jeg ville lave indtil jeg kunne gå på barsel :-@ Da hun jo ikke bare kunne sende mig ud i nogen af de 3 projekter de har til unge i aktivering pga min graviditet ( jeg er nu 20 uger henne :))

Jamen jeg ville meget gerne ud i en børnehave/vuggestue, da jeg holder meget af børn og det kunne jo være rart at lære lidt, nu jeg skal have en baby selv ;)

Det syntes hun var en fin ide, og jeg skal så selv rundt og søge praktikpladsen, men jeg får så min kontanthjælp af kommunen, sikke et fund for børnehaverne, ekstra hjælp helt gratis :-D

Så skal jeg komme igen kl 9 på tirsdag og så har jeg forhåbentligt fundet mig en praktikplads (y)

Så kryds fingre for mig imorgen og på fredag pg mandag....

dejligt at jeg nok snart kan komme i gang med at lave noget igen, er sq lidt kedeligt bare at glo herhjemme dagen lang...

Mvh Sofie Iversen

>Herkules's hjemmeside

SCOOTER SÆLGES - KUN 7500 KR - SE PRÆSENTATION!
0
0
Svar på denne tråd

Held og lykke med det
Forfatter: 
Dato:  07-07-2004 23:28
Der er ikke noget bedre end at arbejde med børn

Heidi

Vi holder ikke op med at lege fordi vi bliver gamle-
men vi bliver gamle fordi vi holder op med at lege :-P
0
0
Svar på denne tråd

arbejdet med børn
Forfatter: 
Dato:  08-07-2004 09:54
især i børnehave og vuggestue er hård - der er mange løft.. kan du klare det som gravid?

var jeg dig ville jeg søge arbejde i en skolefritidsordnign - der er børnene lidt større og kan flere ting selv.. desuden undgår du at møde med morgenkvalme - dagen starter nemlig først når børnene har fri :-D

;-D Libero er ikke en ble, men en hest ;-D
8-) ridehjelm klær dig bedre end kraniebrud 8-)
0
0
Svar på denne tråd

Praktik
Forfatter: 
Dato:  08-07-2004 10:53
Jeg tror ikke du skal være bekymret.

De fleste pædagoger og medhjælpere har stort kendskab til hvad man kan klare som gravid, og jeg tror ikke de vil opfordre dig til at gøre mere end hvad godt er.

Jeg ville nu også foretrække børnehave frem for vuggestue, da man er tilbøjelig til at løfte meget i en vuggestue.
Der er selvfølgelig automatiske pusleborde de fleste steder idag, men det er svært at sige nej til at tage lille Sofie i armene, hvis hun falder og slår sig, eller hvis hun bliver ked, når far og mor skal på arbejde.

Men hvis bare du bruger din sunde fornuft, skal det nok gå fint.
(Rigtig god idé at høste lidt erfaring, før du selv står med den lille ny. Du vil elske dig selv for det!)

Pøj pøj med det hele!

KH Charlott
"Èn hest i stalden er bedre end 10 på taget!"
{>
0
0
Svar på denne tråd

jubii...
Forfatter: 
Dato:  08-07-2004 16:15
ja jeg harså fundet en praktikplads, den første børnehave jeg var inde og tale med ville smaddergerne have mig i praktik, og jeg skal starte på mandag kl 9 :)

De var så flinke og sagde at jeg skulle bare sige fra hvis der var nogetjeg ikke kunne klare, og så ligger den kun 10 min fra min bopæl, dejligt (y)

Så nu skal jeg ringe og give den glædelige nyhed til min sagsbehandler imorgen...
Så blir hun glad :)

Jeg har ikke morgenkvalme mere, det stoppede heldigvis for længe siden ;) nu er det halsbrand der generer, men det klarer en samarin nu nemt (y)

Hvor jeg glæder mig til at starte på job :)

Mvh Sofie Iversen

>Herkules's hjemmeside

SCOOTER SÆLGES - KUN 7500 KR - SE PRÆSENTATION!
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider