Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

Hvornår graviditetestest???
Forfatter: 
Dato:  05-07-2004 09:24
Jeg har jo som sagt lagt mine p-piller på hylden, da min kæreste syntes det er tid til de dejlige børn.

Men alt det der "periode" halløj, kan jeg simpelhen ikke gøre mig klog på. Jeg har nemlig taget mine p-piller i over 10 år, og derfor er min mens styret af dem.

En normal periode for mig er at jeg har mens i 1 dag, hved ikke hvorfor jeg er skruget sådan sammen, men sådan har det altid været.

Mit problem er nu det at jeg jo har samme start som slut dato. Og nu kan jeg ikke finde ud af hvornår jeg er "gået" over tid???

Hvor mange dage skal det være før i ville tage en griaviditetstest??? Jeg vil jo ikke virke for hysterisk ivrrig.

Det skal dertil siges at min kæreste og jeg ikke går op i hvornår jeg er mest "frugtbar", da vi ikke kan regne det ud. Vi lader det sket, når det sker. Og vi har ikke sagt det til nogle, for vi vil ikke have et præs på skuldrene....så tys tys, i ved det heller ikke :-P

Håber i erfarende mødre kan hjælpe mig.

Knus Natasja :-D

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  05-07-2004 09:58
Erfaren moder er jeg vist langt fra ;-D

Men jeg har da solgt et par stykker eller 10 og kan oplyse om følgende:

Når en kvinde er gravid, producerer hun hormonet hCG (human Chorion Gonadotropin). En graviditets test viser, om der er hCG i din urin.
De fleste tests er meget følsomme og kan bruges fra den første dag, du er "over tiden", i såfald er det sikrest at bruge morgenurin... men ellers vent en 4-5 dages tid "over tiden"... så er du mere sikker...

Hyg
Anders

lejlighed på fyn søges til leje i Svendborg eller omegn.

0
0
Svar på denne tråd

Natasja
Forfatter: 
Dato:  05-07-2004 10:10
Jeg er i samme situation og kan heller ikke finde ud af det pjat :-) Jeg har ikke haft mens siden jeg er stoppet (2 mdr) og har alle "symptomer" på graviditet. Jeg har testet 2 gange og de viste negativ. Jeg burde nok gå til lægen, men som du siger Natasja, så vil jeg heller ikke være hysterisk med det. (Testen viste jo negativ) Vi venter også bare og ser hvad der sker, men det er svært at lade være med at tænke på det hele tiden (især med massive brystspændinger, humørsvingninger, boblen i maven osv.)

Krydser fingre for jer! :-) :-)

Katja

>o< Alt det, der irriterer os hos andre,
kan føre os til en forståelse af os selv
>o<

klik her
0
0
Svar på denne tråd

Frugtbarhed
Forfatter: 
Dato:  05-07-2004 10:15
De fleste har ægløsning ca 14 dage efter sidste menstruations første dag. Det må jo så være nemt at regne ud, når der kun er en at ta af :-) Som Anders skriver, kan du tage de fleste tests 1. dag over tid.

Mvh Heidi
0
0
Svar på denne tråd

Siden jeg
Forfatter: 
Dato:  05-07-2004 10:15
stoppede med P-pillerne har jeg haft det underligt i maven, været oppustet og haft det underligt. Og er meget træt for tiden.

Jeg er næsten sikker på at jeg ikke endnu er gravid, men kan heller ikke lade være med at tænke på det.

Jeg syntes hele tiden jeg lægger mærke til alle mulige ting ved min krop som forandre sig, men er mere bange for at jeg bare er hysterisk....da jeg jo helt vildt ønsker at blive gravid.

0
0
Svar på denne tråd

Over tid
Forfatter: 
Dato:  05-07-2004 10:17
Og forresten, så husk at du sagtens kan gå over tid fordi du går og er spændt på, hvad der sker. Så det kan snyde, og bare komme senere..

Mvh Heidi
0
0
Svar på denne tråd

hej thor
Forfatter: 
Dato:  05-07-2004 10:40
hejsa

jamen vent dog en måneds tid og hvis du ikke har fået mens igen er det måske tid til at tage en test :-)

syntes dit indlæg lyder lidt underligt.... er det kun kærestend er ønsker at få børn ? jeg kan ikke se at du skriver noget om at du øsnker det ?:-)

husk at tænke grundigt over det !!!

hilsen sjanna

nye billeder på min præsentation

0
0
Svar på denne tråd

Hovsa,,,
Forfatter: 
Dato:  05-07-2004 10:41
Til Sjanna

Det er jo hvad der kan ske når man er for ivrrig....der skulle have stået min kæreste og jeg......og ikke kun min kæreste.

0
0
Svar på denne tråd

jeg har begge gange
Forfatter: 
Dato:  05-07-2004 11:59
... taget en test forskelligt.

ved den første tog jeg den efter 15 dage først.

men denne gang her har det været helt anderledes da jeg er blevt gravid på p-pillen, så jeg kunen først tag testen da den uges pausen var forbi og mens'en ikke kom men den var negativ i 14 dag hos lægen i mens min var svag positiv.

men prøv at vente en 1 og så kan du så tage en.

held og lykke.

knus fra sandra og jessica født den 10/6-2004

0
0
Svar på denne tråd

Sandra
Forfatter: 
Dato:  05-07-2004 15:06
Sandra viste den virkelig negativ 14 dage hos lægen? Jeg troede da det var 100 % sikkert hos lægen...Så er det da først man bliver forvirret.. :-)
Katja

>o< Alt det, der irriterer os hos andre,
kan føre os til en forståelse af os selv
>o<

klik her
0
0
Svar på denne tråd

hmmmmmm
Forfatter: 
Dato:  05-07-2004 19:56
Da jeg blev gravid (det er godt nok snart længe siden!) Viste testen positiv 3 dage før forventet mens!!

Til gengæld, har min mor alle 5 gange været over 3 uger henne, før lægen kunne teste hende positiv!

Bare en lille info..

Julie

4 SHETLANDSHOPPER MED MEGET FINE PAPIRER SÆLGES!! SE BILLEDER PÅ PRÆSENTATION..
0
0
Svar på denne tråd

castor thr champ
Forfatter: 
Dato:  05-07-2004 20:46
ja 14 i alt før den vidste positiv, det vidste sig at jeg havde fundet ud at jeg var gravid så tidligt nemlig i uge 1-2 så det er klart at den vidser negativ, mine vidste også kun meget svag positiv, og dem tog jeg skam også med til lægen for han kunne ikke engang se at jeg var graivd ved undersøgelse(indvendig)

men i dag har vi jordens smukkeste pige så den var skam go nok.

knus fra sandra.w.

bolette søges:
brun dv hoppe på ca 23 år født:maj 1980.
ca 158 i stg. efter opal og sultan uden brændmærke..
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider