Niksen
Du er ikke den eneste

Sådan er det også her.
Travlhed jobsmæssigt til det sidste.
Alt tøj vi skal have med skal jo vaskes og ordnes inden - og vores campingvogn skal have en overhaling

Vores hus skal være rent inden vi tager afsted, da jeg ikke gider komme hjem til noget der ligner en møgbunke ( vi har 2 voksne hunde og en hvalp - så der slæbes hele tiden ting ind fra haven - bla grene der afbarkes på gulvtæppet *G* ); gnaverburene skal rengøres i sidste øjeblik - både dem vi tager med og de der passes hjemme ( vi har pt 6 hamstre og 1 marsvin ); og sidst med ikke mindst skal der søges for en fyldt fryser og kontanter til vores store søn, der ikke gider tage med os; og meget vigtigt : hestene skal overdrages til opsyn og pasning med udførlige vejledninger ( jeg har det SÅ skidt med at tage afsted fra dem på ferie - men de har hidtil overlevet *LOL* ). Staldkattene skal også have mad mens jeg er væk, så der skal indkøbes forråd til alle dagene og informeres om mængder mv. til passer.
Når vi så endeligt er afsted - så medbringes der jo foruden vores yngste datter også vores 3 hunde. Da vi var i Frankrig i påsken havde vi desuden nogle af hamstrene med - dengang 3 stks

Sådan er ferie hos os - men jeg ville ikke undvære at komme ud og se mig lidt omkring og give mit yngste barn lige
så gode oplevelser som de ældste altid har fået i ferierne, havd enten de er blevet afholdt i DK eller udlandet
De sidste dage har vi haft en ræv boende i haven - den ligger pt i dyb søvn halvvejs under vores robåd, vi har stående da den skal males

Den har sovet pt 1½ time, så hundene kan ikke være i baghaven før den er vågen, da det er synd for den, hvis den bliver vækket

Så den må jeg jo også sørge for min søn holder godt øje med, mens vi er afsted - det er en pige ( kan jeg se her fra førstesalen i vores hus når hun ligger på ryggen

) der virker lidt sulten - måske vi imod alle regler skal fodre hende?