Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

Om at blive plejeforældre...
Forfatter: 
Dato:  30-06-2004 20:53

hvordan bliver man godkendt til det... ???

Hvor gammel må man maks være og hvor gamle skal ens egne børn være... ????

Vi har leget med tanken om det mange gange... Men har ikke rigtigt taget skridtet helt ud... :)

Men jeg elsker jo at gå herhjemme og råhygge om ungerne, og derfor er det nu oppe og vende igen, at jeg jo nemt kunne klare at have et par stykker mere under vingerne... :) :)

Mkh.
Else.

:-D Man lugter ikke af hest, man dufter! :-D

"Uanset, om du køber/sælger/lejer/udlejer din hest..
Så HUSK:
Altid kontrakt, ALTID, andet er for dumt.. !!
Jeg har kontrakter liggende, lige til at sende til dig, bare fortæl, hvilken du skal bruge...!"
0
0
Svar på denne tråd

kommunen....
Forfatter: 
Dato:  30-06-2004 21:15
det er dem du skal ha' fat i, tror jeg nok ;-D og det med alderen,tror kun du har en fordel.Dem jeg har kendt der har været plejeforældre har haft halv-store børn,så det er da bare med at komme igang ;-)
og så lige tak for sidst :-P
Venlig hilsen
Mette Linde

:-) :-) :-) :-)
0
0
Svar på denne tråd

Jeg vil prøve
Forfatter: 
Dato:  30-06-2004 21:33

...at kontakte dem i morgen... :) :)

Kunne jo være så heldig, at få et par hestetossede tøser... :) :) :)

Mkh.
Else.

Så HUSK:
Jeg har kontrakter liggende, lige til at sende til dig, bare fortæl, hvilken du skal bruge...!"
0
0
Svar på denne tråd

GOOGLE er din ven.....
Forfatter: 
Dato:  30-06-2004 21:38
....hvordan kan du glemme det ?
På ordet "plejeforældre" er der da en del resultater, så bare kom i gang :-)
Mvh. Lisbeth
Fodbold ???
0
0
Svar på denne tråd

Else du
Forfatter: 
Dato:  30-06-2004 21:44
skal/kan sende en bested til

May-Britt

Hun ligger inde med en masse info, og er selv plejemor.

Held og lykke
man bør kunne grine af sig selv, før man griner af andre.
{>
0
0
Svar på denne tråd

Google min ven
Forfatter: 
Dato:  30-06-2004 21:52

"Google min ven":

I vurderingen af egnetheden indgår bl.a.:

* Antal voksne i familien/på stedet
* Samspillet mellem de voksne, deres forestillinger om børneopdragelse, behandling m.v. og motiver til at modtage børn
* Omfanget af udearbejde og øvrige kontakter udadtil
* Faglig relevant uddannelse eller særlig erfaring fra lignende pædagogisk arbejde
* Alder ikke over 40 år.
* Antal egne børn og deres alder
* Helbredserklæring og eventuel helbredsattest, ingen misbrug.
* De pågældendes straffeattest
* Økonomien i familien.

Dette er sammendrag af det jeg fandt derude... :)

Jeg kan overholde det meste af det, men ikke alderen og uddannelsen... :( :(

Men jeg må jo prøve at forhøre til kommunen, om, hvad de siger.. :) :)

Mkh.
Else.

Så HUSK:
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  30-06-2004 21:53

Jeg tror det er forskelligt, alt efter, hvor i bor.

Da vi oenskede at blive plejeforaeldre, kontaktede vi Familieplejen i Vejle og Ribe amt. Der var vi til et par moeder, de kom saa til os og efter nogen tid, blev vi godkendt.

Naar man oensker at arbejde med dette, mener jeg, at det vigtigeste er at vaere aerlig. Med det mener jeg, at man er kritisk, altsaa ikke sige ja til et barn, #bare# fordi man maaske tror, man saa ikke kommer i betragtning igen.

Man skal, som familie passe lige saa meget til plejebarnet, som plejebarnet skal passe til familien.

Rigtig god fornoejelse med et haardt, men pragtfult arbejde.

Venlig hilsen Lotte

SE GUDERNES HEST GÅ PÅ VANDET

Målet med liver er ikke at blive verdensmester, men at lære at mestre verden

0
0
Svar på denne tråd

Hej Else,
Forfatter: 
Dato:  30-06-2004 22:04
jeg håber i bliver godkendt, jeg synes det er en dejlig beslutning i har taget. Har i prøvet at kontakte plejehjemsforeningen? Jeg ved at de finder plejefamilier i Herning området.

Jeg arbejder selv på et børnehjem, og ser alle de små pus der bare mangler en dejlig familie. Vi får jo mange spædbørn, har du tænkt over at de måske kan være så små? Der er selvfølgelig også de større børn, men i øjeblikket synes jeg tendensen er til de helt små...

Held og lykke!! Det kan være I får en af "mine" :-)

/Katja

>o< Alt det, der irriterer os hos andre,
kan føre os til en forståelse af os selv
>o<

Tør du lade være med at klikke?
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  30-06-2004 22:05

Det der med alder kan jeg altsaa ikke lige nikke genkendene til. Dels er min mand 42 aar og dels har vi bekendte, der er over 50. Jeg tror mere, det handler om den specifikke opgave, mere end det handler om alder.

Forestillinger om boerneopdragelse er jo ogsaa saa som saa. Der er MEGET stor forskel i normer hos forskellige plejefamilier. Jeg har oplevet familier, hvor jeg har undret mig over, at de er blevet godkentd( det er der maaske ogsaa om os).

I forhold til udearbejde er det saadan at, hvis vederlaget(loennen)f.eks er 7, skal du gaa hjemme.

Jeres oekonomi, det er egentlig mest for, at man ikke goer det her for at tjene penge.

Venlig hilsen Lotte

SE GUDERNES HEST GÅ PÅ VANDET

Målet med liver er ikke at blive verdensmester, men at lære at mestre verden

0
0
Svar på denne tråd

Her er det sådan at
Forfatter: 
Dato:  30-06-2004 22:08
man skal igennem samtaler med socialrådgivere og psykologer og det skal din børn også. Er du "for gammel" får du de ældre børn. Synes da det er en glimrende idé du har fået.

Venlig hilsen Tine :-) - it's never personal!

"So sue me- everyone else is"

Jeg fandt mine katte HER

Børneunderviser søges til RIBE Se her!
0
0
Svar på denne tråd

vi har snakket om det længe
Forfatter: 
Dato:  30-06-2004 22:19

og har bare ikke fået gjort noget ved det... :)

men jeg går jo alligevel her og hygger, så et barn fra eller til... :) :)

Og ja jeg har tænkt på det, at man kan få de helt små... Det gør heller ikke noget... Elsker børn i alle aldre... :) :)

Mkh.
Else.

Så HUSK:
0
0
Svar på denne tråd

Min bedste og "ældste"
Forfatter: 
Dato:  30-06-2004 23:13
venninde er 43 år, hun har lige fået en lille pige på 9 uger i pleje. Hun kom direkte fra hospitalet da hun var blevet født, tvangsfjernet da forældrene er narkomaner og psykotiske.

Så du er bestemt ikke for "gammel" Else. ;-) ;-) ;-)

Min venninde har 2 "egne" børn, en på 14 og en på 21.

Held og lykke med projektet. :-)

Kærligst
Kirsten
Jo mere jeg lærer mennesket at kende, jo mere holder jeg af dyrene.

Variant hestetrailer sælges.
0
0
Svar på denne tråd

ElseG..
Forfatter: 
Dato:  30-06-2004 23:33
Du har jo et hjerte af guld - synes det er så flot de som har mod på det det så bare klø på!

Jeg gik i skole med en hvis forældre havde 2 plejebørn.. begge forældre var over 40 og pigerne var 6-10 da de fik dem..

Lad os høre hvad der sker..
Hygge - Lise :-)

"If Microsoft is the solution, I want my problem back."

"If you want to know what I think about bottled water, what does 'Evian' spell backwards?" ;-)
0
0
Svar på denne tråd

Skal man...
Forfatter: 
Dato:  01-07-2004 00:03
ikke have et ekstra værelse, hvis man vil have et plejebarn? -Man skal vel kunne tilbyde barnet eget rum.

Else, havde du så tænkt at gå hjemme? Så skal I jo altså også have en større bil, for ellers kan I jo ikke bare lige komme over til os (det problem har vi jo nu vi har fire unger).

Mvh Allan

Hent Skype og tal med os. Brugernavn: jean_allan
0
0
Svar på denne tråd

aheem...
Forfatter: 
Dato:  01-07-2004 00:05
Else du må hjertens gerne blive min plejemor, hvis det inkluderer tøjvask og chokoladekage ;-D

Jeg tror du vil egne dig glimrende til det job.

-Annette

To the world you may be one person,
but to one person you may be the world.
- Bill Wilson -
0
0
Svar på denne tråd

hvor er det bare vidunderligt
Forfatter: 
Dato:  01-07-2004 01:29
;-)

Jeg har 2 "fætre" som begge kom i pleje ved min faster og onkel for mange år siden. de var blot 2 og 4 år idag er de 14 og 16 og lever i bedste velgående. De ser begge deres "rigtige" forældre, som begge er alkoholiker, men de besøger dem sammen med min faster og onkel ind imellem og nogle gange sammen med en fra kommunen.

De har altid været en del af familien som alle vi andre og er nogle dejlige børn.

Jeg syntes virkelig det er en SÅ flot beslutning af tage, og jeg kneb næsten en tåre...

I øvrig skal du ikke tænke på det økonomiske hvis børnene skal bo hos dig som dine egne børn, i vil nemlig får alt hvad i behøver og lidt mere til økomomisk af kommunen, hvilket jeg syntes er det bedste "formål" at støtte fra kommunens side.

KATJA, vidste ikke du arbejdede på børnehjem, er du uddannet? vil nemlig også gerne arbejde med børn ;-)

KnuZer
{> Pernille & Tambo {>
0
0
Svar på denne tråd

det lyder sødt :-)
Forfatter: 
Dato:  01-07-2004 06:49
men det kan være noget så hårdt psykisk !

og chancen for "at få et par hestetossede tøser" er nok ikke ret stor. du skal jo ikke regne med at få søde lille lise hjem.

kender 2 familier der har plejebørn. det ene barn tissede i bukserne 3-4 gange om dgaen i 1 et år :-(

de er jo ofte (selfølgelig er der nogle få der ikke er skadede men det er ikke mange) skadede mere eller mindre. ofte psykisk.

du skal også huske at du måske kommer til at knytte dig enormt til dette barn og pludselig bliver det sendt hjem til sin fks alkoholiske forældre eller måske direkte narkomaner. bliver så fks fjernet efter 2 mdr igen for så at komme i pleje i en fremmed familie !!! dette har jeg set ske med dem jeg kender, og det var ikke sjovt for familien.

jeg er også rimelig overbevist om at du skal have et arbejde. barnet skal jo lære hvordan en familie fungerer normalt. så medmindre du vil have en der er så belastet at du fks ikke kan sende det i skole selv(døgnpleje) er jeg overbevist om at du skal have et job. nemlig fordi der er nogler der bare gør det for pengenes skyld. det er bestemt ikke pengene værd efter hvad jeg kan se folk får ud af det.

men held og lykke med det.

hilsen sjanna

nye billeder på min præsentation

0
0
Svar på denne tråd

Det med hestepigerne
Forfatter: 
Dato:  01-07-2004 11:09

var kun skrevet med, da dette jo er en heste side, for jeg ved godt, at vi kan gå hen og få børn hertil der er direkte skrækslagende for de store dyr... :)
Jeg ved at vi kan få dem der er så psykiskt i stykker, at de forlanger omsorg døgnet rundt...
Jeg har også set børn komme i pleje og set dem blomstre op, for så at blive smidt direkte tilbage til helvede... Blive fjernet derfra igen og komme et nyt sted hen, istedet for tilbage til der hvor de var elsket... Jeg har set børn komme i pleje og få det værer end det de kom fra...

Dette her er ikke en fiks idé jeg har fået... Vi har tumlet med den i flere år... Men må også indrømme at min arbejdsløshed har fået tanken til at vokse endnu mere frem.. IKKE for pengenes skyld, men for at føle mig som noget... En der kan gøre noget for andre... :) :)

Det arbejde jeg havde før, kunne det ikke forliges med, da havde jeg 12 timers skift.. :)

Mkh.
Else.

Så HUSK:
0
0
Svar på denne tråd

Mht. til økonomi
Forfatter: 
Dato:  01-07-2004 12:30
Min venindes (hende der var med hos dig Else) forældre har et plejebarn, ham har de haft i 8 år, han er ca. 15 nu. Han har en overnatning hjemme hver 14. dag. Han er lidt retarderet, altså går i specialklasse osv., men cykler selv til og fra skole, går til spejder og kan klare ting selv.
Plejemoderen arbejder ikke hun er ansat som plejemor for drengen, det er hendes job. De får udbetalt ca. 25000 om måneden. Det er løn til hende og kostpenge til drengen. Her er det sådan at du får penge alt efter grad af handicap. Kommunen betaler i teorien alt for ham, men da han er som deres søn, bruger de naturligvis flere penge på ham en de modtager. Og han vil altid være velkommen hos dem også om 20 år. Her er det sådan at du får penge alt efter grad af handicap.

Han startede med at være bange for heste, nu tjener han penge på at hjælpe med at lukke hestene ud og ind og feje.

Tror både dreng og pige ville falde til hos jer, i har jo massere af plads. Der kan jo leges med at reparerer cykler og lign. i stalden og der er heste, hunde osv.

I kan jo evt. starte med at have et plejebarn som kun skal i familie hver anden weekend, det er jo en god måde at prøve det af på. Tror ikke du skal være bekymret få at få et "plejebarn from hell", man er utrolig omhyggelig med at barn og familie passer sammen. Hvis du ikke har overskud til barnet siger du simpelthen bare nej. Held og lykke!

Venlig hilsen Tine :-) - it's never personal!

"So sue me- everyone else is"

Jeg fandt mine katte HER

Børneunderviser søges til RIBE Se her!
0
0
Svar på denne tråd

Else G
Forfatter: 
Dato:  01-07-2004 12:51
Hvad forestiller du, der kræves af dig som plejemor sådan rent menneskelig ?

Hvad er din indstiling til at du til enhver tid kan "miste" barnet og hvad betyder det for den kælig og omsorg du tilbyder barnet?

Jeg er blot bare nysgerrig ;-)
0
0
Svar på denne tråd

Kræves...
Forfatter: 
Dato:  01-07-2004 13:51

der kræves ikke noget af nogen... jeg hader det udtryk, kræve..

Der tilskyndes, at man kan tage vare på et svigtet barn og give dette faste trygge rammer... At man er der for det og ikke udsætter det for yderligere svigt.. :)

Min indstilling til at kunne miste abrnet igen, er.. At barnet er jo ikke mit... jeg har det kun til låns... MEN ingen og intet kan forhindre mig i at være der 100% for det barn, mens det bor under mit tag... :)

Mette er stratet på en ny skole, og der har hun fået to nye veninder... De er begge to plejebørn.. Den familie de er i har ialt 4 plejebørn boende... :)

Men det er ikke det der gør, at vi vil det, for vi har kendt den familie på afstand i flere år... og altid beundret deres måde at tackle deres plejebørn på... :) :)

Nu har vi fået familien noget tættere på, da som sagt pigerne leger og hygger, og Mette fik det lavet sådan, at vores hyppere, kom på sommergræs ovre ved dem... :) :) :)

I går da jeg var derovre, fortalte Lilian lige om dengang de mistede en af deres, da han var 8-9 år... Og om, hvordan knægten, som 18 årig kom hjem til dem igen... Han stod en dag på trappen og spurgte om han måtte komme ind... DET måtte han og han har nu boet der i 3 år...
Han kom til dem, fordi han kunne huske, at der var han ønsket... :)

Det er med hjertet fuldt ud informeret om det her, at vi går ind i det... Så vi skal bare have alle de informationer om det som muligt.. :) :)

Mkh.
Else.

Så HUSK:
0
0
Svar på denne tråd

else G
Forfatter: 
Dato:  01-07-2004 14:20
det er jo ikke lutter lavkage og lyse røde skyer at have plejebørn.....

det er rigtigt at langt de fleste plejebørn er svigtet af deres biologiske forældre og det de oprigtigt har brug for er BETINGELSESLØS kærlighed og omsorg. hvordan kan man som plejemor give et barn det, når man ved barnet ikke er ens eget og kan blive fjernet når som heslt?

min erfaring er at kun ganske få plejefamilier virkelig er i stand til dette .....

plejebørn kan stjæle, pjække, lyve osv...det er ikke alle samme små nuttede børn, der trænger til et lille knus.
0
0
Svar på denne tråd

og....
Forfatter: 
Dato:  01-07-2004 14:21
ja, børn KRÆVER - de nøjes ikke ;-D
0
0
Svar på denne tråd

fin beskrivelse, sjanna
Forfatter: 
Dato:  01-07-2004 14:27
du har fat i det helt rigtige der...

det at have plejebørn er nemlig ikke altid hygge og fornøjelse.
0
0
Svar på denne tråd

plejebørn
Forfatter: 
Dato:  01-07-2004 14:37
mine tidligere svigerforældre havde plejebørn i mange år.... det var bestemt ikke lykken for os andre... de fik belastede børn... børn som vi ikke turde lade vores søn sammen med.

De fleste som skal ud... er jo børn som ikke fungerer normalt... desværre. måske er der også nogle hvor det er forældrene som ikke fungerer, men det har jo så gået ud over de stakkels børn.... som ikke har lært andet.

nogle af de børn de havde var destruktive, smadrede ting, stjal, var voldelige, truede plejeforældrene med knuste flasker... det skal siges at familien var meget omsorgsfuld over for de børn... men alligevel er det kun fåtallet som i dag lever et normalt voksenliv.

man skal nok passe på med at se det rosen røde i det, det er noget som vil kræve enorme resurser fra jeres familie. samtidig vil der gå noget fra jeres egne børn... er i villige til det,,, så kan det godt være at det er lykken for jer, at kunne hjælpe nogle børn og deres familie..

man skal også være opmærksom på at samarbejdet med børnenes forældre ikke altid er godt... faktisk sjældent.. de vil ofte forsøge at modarbejde jer.. og børnene vil ligegyldigt hvilken svig de er blevet udsat for.. stadig være loyal for deres forældre..

håber i har tænkt det godt igennem både på godt og ondt... der er jo desværre brug for plejefamilier, noget man godt kunne ønske sig at der ikke var.. for ligegyldig hvor god en plejefamilie de kommmer ud i.. så er det aldrig den samme omsorg og kærlighed man får som man kunne få fra sine forældre.......

Mette
0
0
Svar på denne tråd

elseG.
Forfatter: 
Dato:  01-07-2004 16:17
har du overvejet hvilke konsekvenser det kan få for dine egne børn ?

især den lille på 5 år ?

hilsen sjanna

0
0
Svar på denne tråd

Hej Else.......
Forfatter: 
Dato:  01-07-2004 16:23
Har svaret dig privat ;-)

Hilsen May-Britt.

Healing af dyr og mennesker.

Kurser arrangeres efter sommeren, for dig der selv vil lære at heale din hest, familie mv.
0
0
Svar på denne tråd

Ja vi har vendt og drejet det
Forfatter: 
Dato:  01-07-2004 23:36

og vi ved, at det kan gå ud over vores egne...
Og vi ved, at vi kan få børn hertil, der vil hade at være her, fra første til sidste dag de er her...

Mkh.
Else.

Så HUSK:
0
0
Svar på denne tråd

vær forberedt
Forfatter: 
Dato:  02-07-2004 10:30
mine forældre var plejeforældre og nogle af de børn som kom ud til os, kunne faktisk ikke lide mødre ! fordi det var dem, de havde oplevet et svigt fra.

så vær forberedt på, at det er hårdt arbejde, og at de godt kan kigge på dig som "mor" og derved se en potentil fjende, fordi de har oplevet det.

derimod kan de komme til at farvorisere din mand, fordi de aldrig har haft en far og derfor er han automatisk god.

det kan selvfølgelig også være den anden vej omkring. men bare vær forberedt på, at der kan komme mange kampe og at sammenholdet i familien skal være stærkt, når der kommer et barn ind, som gør en person i familien helt "ond" og en anden helt "god".

at tage plejebørn er en god ting og der er mange, som har brug for en familie med resurser. men husk det negative og det barske, det er et lille menneske, som har oplevet svigt fra mange sider, har måske været ude andre steder og blevet konkluderet "besværligt".

bare lidt erfaring herfra....

mvh xanadue
"kun når jeg er alene, kan jeg samle de tanker, som jeg får ved at være sammen med andre". LDL

hvis mad er vejen til en mands hjerte, så er mente komplimenter vejen til kvindens. LDL {>
0
0
Svar på denne tråd

Angående de 40 år
Forfatter: 
Dato:  02-07-2004 10:33
Så er det i de kommuner jeg er bekendt med en rettesnor - at aldersforskellen på barnet og den yngste voksne max må være 40 år. Og det er vel rimeligt nok (den naturlige fødselsalder taget i betragtning). Men det er som sagt kun en rettesnor og der er undtagelser :-)

Held og lykke med foretagenet. Har selv oplevet flere plejefamilier (i mit arbejde) og de fleste klarer det til UG :-)

Går det så går det

Og går det ikke - Så går det nok

"I virkeligheden som i drømme er intet helt som det synes"
0
0
Svar på denne tråd

xanadue
Forfatter: 
Dato:  02-07-2004 10:44
du beskriver nøjagtigt mig, da jeg kom til min plejefamilie...

jeg kunne ikke lide min plejemor - talte ikke til hende og svarede aldrig - for jeg var sikker på hun ville svigte mig.....

der gik næsten 3 år, før jeg begyndte at stole lidt på hende....

det må have været ufattelig hårdt for hende - en lang og sej kamp - men jeg er hende dybt taknemmelig fordi hun ville kæmpe for MIG, for idag er hun det menneske jeg nærer aller mest tillid til og som jeg vil gøre hvad som helst for.
0
0
Svar på denne tråd

Egne børn
Forfatter: 
Dato:  02-07-2004 13:59
kan også stjæle, pjække og lyve.

Else...vi brugte også flere år til at tænke over det med et plejebarn.....

Vi startede med aflastning...en lille dreng på 1 1/2 år, skøn lille fyr, vi havde ham 12 dage om måneden.

Æv bæv,efter 2 1/2 år, var der styr på hjemmefronten, og så var det slut, men vi ser drengen meget tit.

I november, fik vi så en lille på 7 mdr. hun er idag 14 mdr, en lækker lille trold.

Vi er også godkent til et fastboende barn, og venter nu spændt på et møde.

Vi kunne også godt tænke os en lille heste tosse, nej hvor ville det være skønt....men hvad han/hun ikke er kan han/hun måske blive :-D

Vi har været igang i 4 år, og har ikke et eneste øjeblik fortrudt.

En ting mere, man gør det ikke for pengene.

Kom du bare igang Else...Held og lykke med det.

;-) Vivi ;-)
{>**Den Røde Baron** {>

0
0
Svar på denne tråd

Nu har flere nævnt det med pengene
Forfatter: 
Dato:  02-07-2004 15:54

Jeg aner ikke, hvad man får pr. barn... Så her er det ikke for pengene, for ellers ville jeg vel have sat mig ind i dem først... :) :)

Mkh.
Else.

Så HUSK:
0
0
Svar på denne tråd

det kunne være
Forfatter: 
Dato:  02-07-2004 16:25
hej else

det kunne være du skulle sætte dig lidt ind i det med pengene så :-) for ellers snyder de dig msåke :-)

du får ikke et fast beløb, men vederlag. og dem "forhandler" man om. og selvom man gør det "for sine blå øjnes skyld" er der jo ikke nogen grund til at lave en kontrakt på for lidt vederlag hvis naboen har et tilsvarende barn og får 5 vederlag mere end dig.

jeg ved det da vi selv er blevet tilbudt et pleje/aflastningsbarn. jeg valgte dog at sige nej da min søn kun er 3 år og jeg ikke vil sætte spor i hans opvækst pga et plejebarn. men måske når han er 15-18 år kunne jeg godt tænke mig det.

hilsen sjanna

0
0
Svar på denne tråd

Hvor kan man
Forfatter: 
Dato:  03-07-2004 01:55

..læse noget om de der vederlag... ???

For dem må jeg da vist hellere se at få mig sat ind i... :) :)

Jeg har prøvet at Google, men fandt ikke noget... :)

Mkh.
Else.

Så HUSK:
0
0
Svar på denne tråd

Else.........
Forfatter: 
Dato:  03-07-2004 10:09
Hej du!

Man kan f.eks ringe til mig ;-) Jeg har rimeligt styr på hvad der er rimeligt at forvente vederlagsmæssigt i forhold til opgaven.

Hilsen May-Britt.

Healing af dyr og mennesker.

Kurser arrangeres efter sommeren, for dig der selv vil lære at heale din hest, familie mv.
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider