Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

I stedet for hest
Forfatter: 
Dato:  28-06-2004 09:09
Nu hvor jeg har sat hesten til salg, så må jeg jo finde på noget andet. Så jeg har i weekenden anskaffet 10 undulater som bor i et voilere i haven. Der er et træhus som førhen har fungeret som dueslag, men nu er det blevet hjem for en flok undulater. Og ganske fine er de, ikke bare de almindelig grønne og blå. De er hvide med blå ryg, en helt hvid, en grå, en lyselilla, blågrå med gult skær på hovedet og den slags. Der hvor jeg købte nogen dem igår fik jeg at vide at det er regnbueundulater. Det er unger så det vides endnu ikke hva køn de har, så det bliver spændende at se om der er en god fordeling af kønnene, så er jeg måske så heldig at få unger :-D

Er der andre der har kastet sig over nogle mærkelige ting i stedet for hest??

Stald Hestehaven - godt miljø for dig og din hest i Fuglebjerg
0
0
Svar på denne tråd

næææææ
Forfatter: 
Dato:  28-06-2004 10:52
jeg har ikke kastet mig ud i mærkelige ting i stedet for hest..men SAMMEN med hest..
vi har haft en tam bambi som vi flaskede op, gæs i store mængder... nu har vi undulater- bare 2, geder heste, katte, hunde og snart høns igen..

dejligt at du har fundet dig en anden hobby, fugle er meget hyggelige, men jeg ville gerne have vores ud, da de støjer meget når vi ser tv, de skal skændes efter kl 22.. så her får de tæppe på og godnat

Sussie

Check vores hjemmeside - Linedance,westernridning og hygge i Fuglebjerg
Dancing Joyriders :-D
0
0
Svar på denne tråd

Udskiftet størrelsen af hesten...
Forfatter: 
Dato:  28-06-2004 13:46
Jeg må jo efterhånden sande at med 2 bonusbørn og 1 barn i vente, så bliver der ikke lige redet så meget.... :-(

Så jeg er gået fra DV til islændere og derfra til miniaturer (har dog en enkelt isser tilbage :-))

De småbitte heste dækker mit behov for at omgås og nusse heste uden at de kræver en hel masse.. Jeg behøver ikke have dårlig samvittighed over, at jeg ikke har tid til at ride, for det må man jo slet ikke ;-). Den ene er så kørevant og jeg håber da, at jeg får tid til næste år at køre den anden til, når han er gammel nok; men pt. er der ingen hast...

Jeg synes det har været et dejligt skifte.. Som sagt.. Jeg får dækket mit hestebehov og har ikke dårlig samvittighed over at jeg ikke får redet - det er perfekt.. :-)

MVH Tanja
0
0
Svar på denne tråd

Min hest bliver hos mig...
Forfatter: 
Dato:  28-06-2004 14:51
Vi er soulmates - og jeg har haft hende siden hun var lille bitte... Hun fylder 15 år i næste måned!

Hun skal ALDRIG sælges - hun bliver hos mig indtil hun skal i havrehimlen ;-)

Har også 2 hunde som jeg træner i bl.a. agility - og HVIS jeg en dag ikke har hest mere, så er hundene en dejlig beskæftigelse...

0
0
Svar på denne tråd

jo...............
Forfatter: 
Dato:  01-07-2004 20:19
Jeg har fået mig to katte inden for de sidste år...

men syns stadig jeg manglede noget da kattene bare kun vil kæles og have mad.. jeg følte lige som der manlgede en hund.. så sådan en købte jeg mig også og nu er jeg i den syvende himmel.. og savner knap så meget og ride ...

Hilsen Vicksen - Hjemmside (Billeder og
video klip af mine katte)

0
0
Svar på denne tråd

Hund..
Forfatter: 
Dato:  02-07-2004 15:44
Jeg købte mig en hund, en dejlig gigant St. bernhard tæve, desværre havde hun HD i svær grad (selvom forældredyrene var tjekket), nu har jeg så købt mig en ny tæve som vi henter i morgen :) Uhh hvor bliver det dejligt med et stort dyr i huset :)

Hilsner
Juul ;-D
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider