Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

wow manner
Forfatter: 
Dato:  21-06-2004 10:53
jeg har lige haft besøg af den lokale entreprenør.. eller en af hans medhjælpere..gudskelov loool jeg måbede han var som snydt ud af næsen af Burt Reinolds (staves)i en pur ung udgave.. her står man 15 år for gammel og i hjemmesko hahahaha... wow mand tænk der er nogen der kan få lov til at se sådan ud ...

ville lige dele min overraskelse af det meget smukke stykke fyr..looool..

Sussie

Check vores hjemmeside - Linedance,westernridning og hygge i Fuglebjerg
Dancing Joyriders :-D
0
0
Svar på denne tråd

hmf.......
Forfatter: 
Dato:  21-06-2004 12:03
Ja ja Sussie... 8-)

Det kan du jo sagtens komme her og påstå... Men tog du et billede af skønheden så vi andre også kan få lidt glæde af ham?
:-P

*hmf*

Venlig hilsen Pia...

Medlem af FHK

0
0
Svar på denne tråd

næææ.....
Forfatter: 
Dato:  21-06-2004 12:07
men du kan få nummeret til entreprenøren og bestille et læs stabil, men kun leveret af BURT loool

de ville sgu nok glo noget...

Sussie

Check vores hjemmeside - Linedance,westernridning og hygge i Fuglebjerg
0
0
Svar på denne tråd

orv ja!
Forfatter: 
Dato:  21-06-2004 12:40
Ret god ide! :-D

*Ring ring*
"Dav jeg vil gerne bestille noget grus...Så lidt som muligt, for jeg skal faktisk ikke bruge det til noget...bare sådan lige nok til I bringer det ud! Og ja foresten..det skal køres ud af ham den unge smækre... 8-)"

*tsk*
Og jeg skal nok sørge for at holde kameraet klar :-*

Venlig hilsen Pia...

Medlem af FHK

0
0
Svar på denne tråd

Mums....
Forfatter: 
Dato:  21-06-2004 12:49
altid dejligt når der står en lækker fyr på ens dørtrin...

Min veninde og jeg har næsten lige været inde og se Troja og vores baggrund for det var at vi har læst Iliaden i gymnasiet.
Det var en kanongod film og for søren da hvor var Brad Pitt og "Hector" bare for lækre. Vi sad godt nok og savlede temmelig meget! Jummy.....
Normalt falder jeg ikke i svime over Brad Pitt, men jeg smeltede godt nok totalt under filmen og blev noget hed ved tanken om at gramse på den krop....

jeg vil lige se om jeg kan finde et godt billed af den lækre Achilleus!!!!

Hilsen,

Anja :-P

0
0
Svar på denne tråd

ja man kan
Forfatter: 
Dato:  21-06-2004 17:46
undres, sidste sensommer skulle vi have klippet fårene, og ringer efter en fåreklipper, da vi nu har så mange at det er en uoverkommelig opgave.

Jeg forventede en ældre mand i islandssweater og med piben i munden. Ud af bilen stiger stegen, ung solbrænd og med en svulmende naturlig muskulatur. Savl, næste gang vi skal have klippet får har alle tøserne besluttet at besøge mig ;-D .
man bør kunne grine af sig selv, før man griner af andre.
{>
0
0
Svar på denne tråd

Suk, suk, suk
Forfatter: 
Dato:  21-06-2004 19:48
Undren her også....hvorfor ser beslagsmede aldrig sån' ud? 8-)

Sind har det som faldskærme, det virker kun når det er åbent >o<
0
0
Svar på denne tråd

Dyrlæge
Forfatter: 
Dato:  21-06-2004 21:32
Jeg havde engang min hoppe opstaldet hos min veninde og da vi skulle have vaccineret hestene lovede jeg at være i stalden. Man forventer en gammel mandchauvenist i høje grønne gummistøvler og hvad kommer?????? Her står man med morgenhår og så kommer der en steg af den anden verden i læderbukser og jodphurs. Og med en velformet og velplaseret bagpart......

Så hvis i vil have lidt godt at kigge på, så ring til dyrlægerne på kvægtorvet i næstved og be om at få anders ud. Mums.....

Stine
Har du problemer med trailerlæsning, så kontakt Torben på mail
Check også vores hjemmeside - Linedance i Fuglebjerg
0
0
Svar på denne tråd

"Min" VVS'er
Forfatter: 
Dato:  21-06-2004 23:05

Ligner .... Keld Heick! :-P

Ikke at jeg just vil påstå, at jeg er en vild fan af Keld ... Men det var nu alligevel overraskende, at "han" lige trådte ind ad døren. :-D

Ligheden er altså slående!

Men - nu hvor vi er "inde" på berømtheder ... Så bliver jeg klippet samme sted som Dronning Margrethe! :-)

Nemlig i hovedet! *Hihiiii*

Sorry ... Men alligevel. ;-D

Hej fra
Nina
0
0
Svar på denne tråd

Og vores nye præst har en god røv....
Forfatter: 
Dato:  21-06-2004 23:44
....kom min mand sgu hjem og sagde lørdag aften :-P Han var taget alene til rund fødselsdag ved genboerne, jeg tilbragte hele dagen med at kalde på "Ulrik" og blev hjemme :{-(
Vi har fået præstevikar for nylig, en ung kvinde med to børn, men nogen mand har vi ikke set.
Så siger manden med et smøret grin da han kommer hjem : Gu`ved om hun selv ved hun havde en god røv i den sorte nederdel hun havde på ?
Men det var da et godt svar på mit spørgsmål, om han havde haft det sjovt :-P
Mvh. Lisbeth
Fodbold ???
0
0
Svar på denne tråd

Mænd.....
Forfatter: 
Dato:  24-06-2004 02:28
Kan I ikke være søde at sende nogle af de dejlige mandfolk ud til mig..... der er ved at gro mos i trussen så længe har jeg været single *S*

Jeg læser selv til sygeplejerske og tro mig, det er ikke der det vrimler med dejlig mænd....

Knus Maiken
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider