Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

Tidens kvinder
Forfatter: 
Dato:  30-05-2004 16:32
stærkt inspireret af Lotte´s indlæg på hyggen forleden har jeg nu hele ugen prøvet at lave lidt "ægtemands-ship" med min gemal :-P

Og hvordan er det så gået ?:-) ?:-)

Ja i denne weekend har jeg:

vasket 10 maskiner tøj, hængt op, taget ned,lagt sammen og på plads (her skal ungerne hjælpe med at bringe deres eget op i skabet)

vandet blomster både ude og inde

pillet 50 kvm store tunge fliser op og kørt dem på lossepladsen, hvor jeg så SKARPT overvåget af ca 20 mænd bakkede traileren ind og rundt om hjørnet på en elmast så jeg kunne læsse af :-D HA!

ordnet drivhuset

Redet 2x2 timer

og selvfølgeligt osse lige lavet mad..

Og manden har.....

rendt bagefter mig ved fliserne for at samle orm til fisketuren 8-)

grillet kødet til aftensmaden :-P

Kigget på bil med en kammerat - og efterfølgende lavet bil med samme mand (det tager kun lige ½ time - og det tog 4 timer!!)

Så jeg må med skam erkende at "ægtemands ship" er ikke min stærke side - men derimod er jeg en rigtig "gør det selv kvinde" ;-D

(og mine hænder er lige så ru som fliserne - ØV) ;-D

June

En kujon er en der tænker med benene i farlige situationer

0
0
Svar på denne tråd

godt gået kvinde!
Forfatter: 
Dato:  30-05-2004 16:40
men hvorfor skulle manden da også lave noget når nu du klare det så fint ?:-)

påén igen june og fat pisken*G*

hilsen berit

kåret tinker hingst står til tjeneste se her
0
0
Svar på denne tråd

LOOOOOOL
Forfatter: 
Dato:  30-05-2004 20:29
Hej June

Jeg sidder og griner så jeg for helt våde øjne... måtte lige kalde på manden...og!!!! efter som han læste kunne han heller ikke lade vær at grine og gik grinende med den bemærkning det kunne du have skrevet!! hmmmm lidt selverkendelse har min kære gemal da,.....
;-D
Mange Hilsner Henriette :-D ;-) B-)
HINGSTEFØL SÆLGES
8-)
0
0
Svar på denne tråd

Altså June
Forfatter: 
Dato:  30-05-2004 21:00
du må træne noget mere med ham - eller måske skulle du skifte trænings-metode !!
Og tænk sig - hvis du ikke havde gjort alle de ting - fx i protest - så blev det bare ikke gjort.

June - i morgen må du gerne holde fri - og sig så til gemalen, at du skal vartes op - du fortjener det !!

Line-ligach
Lykken er.. en broget hest...
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider