Det går en flot hankat rundt på vores grund, og det har den gjort i ca 14 dage, men idag da jeg kom ud, kunne jeg se at den ikke støtter på det ene forben, jeg kan ikke komme tæt på den og hvad pokker skal jeg stille op med den ? det er da synd at den skal gå rund og have ondt, den kommer og spiser sammen med vores katte så der er ingen risiko for at den går og sulter ...men alligevel
Hvad ville i gøre ?
har talt med dyrlægen og han vil kigge forbi i aften med en fælde , så bliver det spændende hvor mange gange den skal tømmes for mine fem katte, tror ikke de kan styre deres nysgerrighed .
Katten er pæn og velnæret så den må da høre til et sted , så jeg tror jeg vil sætte et opslag op i den lokale brugs ellers må jeg jo have endnu et misse medlem af familien
den er pæn og velnæret hvis den spiser hos dig Måske har han for vane at spise hos alle mulige, så det er ikke sikkert, han hørertil et sted. Men jeg håber du får ham fanget så han kan komme under behandling. Det er højest sandsynligt en byld som følge af et bidsår... Det er det næsten altid med de skøre hankatte