Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

Med Gaffa/Ducktape kan alt laves..
Forfatter: 
Dato:  19-05-2004 11:07
Øv, øv, øv.. Lågen til min vaskemaskine er faldet af, og der er ikke penge til at få den lavet- medmindre jeg trykker nogen selv. Og det er vist ikke sagen. 8-)

Den er ellers ikke så gammel, men den kan åbenbart ikke tåle, at man støtter sig til den, pinden, der går gennem hængslerne er fikst nok lavet i letmetal. Den har åbenbart været knækket foreden i nogen tid- og nu knak overdelen. :-(

Så gode dyr er rådne. Men- (I) Gaffa! Ja, så kan jeg vaske igen. ;-D Der går godt nok noget tape til, da lågen skal afmonteres, når tøjet skal ind/ud. Men den holder da vandtæt [krydser fingre].

Pyha, jeg er nu lidt træt af, at alt med vand går i stykker her i hytten. Nu må der godt snart falde nogen penge af til renovering/ny indkøb. 8-) Ellers må jeg snart bruge tape metoden til mine sko. :-P

MVH
xtiny

* @Lan plays with his privates.
< Rintaun > ...
< @Lan > I got these new toy soldiers
< @Lan > They are really neat

bash.org

0
0
Svar på denne tråd

vaskemaskine
Forfatter: 
Dato:  19-05-2004 11:14
Kunne du ikke købe en gevind ting, kan købes i m.mål og diverse millimeter i passende tykkelse,der har gevind fra den ene ende til den anden og et par selvstrammende møtrikker i samme størrelse, så kan du lave et hængsel og vaske uden at tage lågen af, og gaffa tape er da et rigtig dyrt alternativ, det jeg foreslår koster mellem 50 og 100 kroner, og kan sansynligvis fungere.
god fornøjelse, og gem gaffaen til skoene.

....INA
0
0
Svar på denne tråd

"Gaffa-tape...
Forfatter: 
Dato:  19-05-2004 12:19
...er lige som "The Force" (May the Force be with you!) - det har en lys og en mørk side, og holder universet sammen." :-P 8-)

Citat: en af mine bekendte. Jeg ved ikke, hvor HUN har det fra. ;-D

VH Kirsten Ø
0
0
Svar på denne tråd

xtiny..
Forfatter: 
Dato:  19-05-2004 14:33
Kan du ikke lige kigge forbi - min tørretumbler vil ikke tørre ??

Nu har den drejet rundt og rundt i 3 timer uden tøjet er tørt

Kan Gaffatape også ordne det ?? ?:-)

Eller er du ved at tørre vand op fra gulvet ;-)

Hilsen Betty

Hvis Gud ville have haft det sådan at vi skulle kunne nå vores tæer
Så havde han sat dem højere
oppe

Team Bon Bon
0
0
Svar på denne tråd

Jeps!!!!
Forfatter: 
Dato:  20-05-2004 12:15
Gaffa er godt.... meget Gaffa er meget godt!

Somregel ihf....

For nogle år siden var jeg på en bio-studietur til Polen som vi selv havde arrangeret. Vi havde lejet en bus et billigt sted og havde selv chauf'er med!

En af dagene da vi var næsten hjemme efter en lang tur gik bussen ud (heldigvis i gå afstand fra den feltstation hvor vi boede)... Mekanikeren der lappede den sammen kunne konstatere at Hydraulikslangen var blevet skiftet ud med en alm. HAVESLANGE der var GAFFAED for at modstå trykket...

Iøvrigt er det monster irriterende at blive gaffaet til et bord og et træ henholdsvis ;-) ;-) :-D 8-) (med sådanne venner hvad skal man så bruge fjender til :-D)

Hilsen
-Matilde og Snigerdyret :-D-

0
0
Svar på denne tråd

kan også :-)
Forfatter: 
Dato:  21-05-2004 19:18

Jeg har engang lappet en sulky med ledning og udover det.....GAFFATAPE.
Det virkede fortrinligt, hihi, men der var lidt vejbumb-cikane, for hver gang vi skulle over puklen, haha
BUMB........BUMB........BUMB.......BUMB ;-D

Hilsen Lyn

BREEDINGSTOCK: BEST NON SPOT
0
0
Svar på denne tråd

Ducttape
Forfatter: 
Dato:  24-05-2004 21:22
is the best! Og ja, det er sandt at det holder universet sammen, det sagde alle da jeg arbejdede i filmbranchen ;-D :-P

C
Reiki healing af mennesker og dyr tilbydes.
Sommerhus sælges Opdateret 05.05.04.
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider