Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

jamen hvad så?
Forfatter: 
Dato:  06-05-2004 22:23
Kørte i tog og læste tilfældigvis i denne her MetroExpress

Der var en artikel om en pige som var blevet anbragt på et hjem, men af en eller anden årsag på et hjem hvor der kun var drenge. En pædagog udtaler at det var ikke særlig smart, da en misbrugt pige har meget svært ved det med at sætte grænser......

Hmmm så tænkte jeg lige.... hvad dælen gør man så med en voksen "pige" som aldrig har fået hjælp på det område da misbruget ikke var kendt, og hendes problem har da præget hendes liv (kan ses nu efter denne "aha-oplevelse")

Hvad gør man?

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  07-05-2004 11:48
Er der virkelig ingen der har nogle geniale guldkorn???

Da det ikke er kendt for andre end nogle få indviede (og det er ikke familien, som heller ikke skal vide det!) er det svært at få hjælp til hende uden at røbe noget.

Hvad kan jeg gøre??

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  07-05-2004 11:51
Jeg ville foreslå vedkomne at gå til lægen og fortælle om det, så er der måske en mulighed for at få nogle psykologtimer...

Hilsen Marianne
-Er uddannet dyreadfærdsterapeut, er villig til at hjælpe med din hund...
0
0
Svar på denne tråd

Hjælp til misbrugsramte.....
Forfatter: 
Dato:  07-05-2004 11:52
Man kan ikke bare få hjælp fordi man desværre har været misbrugt som barn.-

Men man kan få hjælp til behandlinger hos en psykiater hvis man har det så skidt, at man har et problem med sin hverdag. Sådan henvisning kan man få via sin læge.

Ellers har man jo til enhver tid ret til på egen foranledning ( og for egne penge ) at opsøge en god psykolog, for at få bearbejdet gamle traumer.

Hilsen May-Britt.

0
0
Svar på denne tråd

støtte center...
Forfatter: 
Dato:  07-05-2004 14:36
Jeg ville få personen til at gribe fat i et af støtte centerne for incestofre og seksuelt misbrugte...

Forskellige støttecentre

De er proffesionelle hvad angår rådgivning, samtale etc.

Hyg
Anders

lejlighed på fyn søges til leje i Svendborg eller omegn.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider