|
|
| Fogedretten og lejlighed |
| Forfatter:  |
Maikens |
| Dato:  |
28-04-2004 19:55 |
|
Hej!!
Jeg er blevet uvenner med min udlejer pga fugt i min lejlighed han ikke vil gøre noget ved. Og nu har han sendt en advokat på os, hvilket vil sige der kommer en fra fogedretten og smider os ud.
Hvornår kan vi forvente han kommer??
Vi har heldigvis fundet et andet sted og bo, hvor vi flytter ind på tirsdag.... Det er en dejlig gård, hvor vi kan have dyr og så er det ovenikøbet billigere at sidde i.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| husk nu jeres depositum |
Enzo |
28-04-2004 20:34 |
|
for det har han nemlig ikke ret til at beholde plus i kan søge erstatning hvis han smider jeg ud uden gyldig grund, og at i beder om at han udbedrer en skade som i ikke har forvoldt, er ikke grund nok til at vippe jer ud
Mvh.
Enzo
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Udlejer kan ikke smide jer ud |
JeanetteB |
28-04-2004 20:53 |
|
med den begrundelse, at I er blevet uvenner, KUN hvis I ikke har betalt husleje (trods rykker) eller har misligholdt lejligheden. Omvendt kan I heller ikke bare flytte uden en opsigelse på 3 måneder ...(hvis der altså er tale om en lejlighed og ikke et værelse). Derfor kan udlejer tilbageholde leje for 3 måneder i jeres depositum.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet