Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

Slankedoktoren.dk?
Forfatter: 
Dato:  23-04-2004 11:33
Jeg har et sted mlm 20 og 30 kg der skal af sidebenene, alle nogen kg der er kommet efter jeg stoppede med at ride, har været gravid og efterfølgende ikke har rørt mig særlig meget.

Jeg har via en veninde hørt om slankedoktoren.dk - og hun er glad for det.
Har set på siden og det ser lovende ud - men da man skal melde sig ind og det min. kommer til at koste knap 500kr, så vil jeg gerne være sikker på at det er noget der er ok.

Har I andre noget kendskab til siden?

TinaR
~~ Smil og verden smiler måske til dig ~~
0
0
Svar på denne tråd

jeg har undersøgt det
Forfatter: 
Dato:  23-04-2004 12:07
og droppet den igen, da man skal spise noget helt bestemt.

Altså ikke bare fisk en dag, men de bestemmer en hel ret og det bliver ALT for krævende og dyrt for mig.

Hvis jeg tager fejl, så skriv, for ellers lyder det jo godt.

0
0
Svar på denne tråd

De danske vægtkonsulenter
Forfatter: 
Dato:  23-04-2004 12:44
Prøv at gå ind på deres hjemmeside vægtkonsulent. Dér kan du finde en masse inspiration/opskrifter og måske kender du nogen, som har gået hos dem og vil låne dig nogle flere opskrifter.

Jeg har selv lavet mad efter deres opskrifter og man taber sig hurtigt, også selvom man ikke følger kuren 100%. Jeg gad ikke gå til vejninger og betale. Men deres produkter kan købes i Superbest forretninger og de er faktisk ret gode. Superbest har også DDV opskrifter i deres tilbudbrochurer.

0
0
Svar på denne tråd

siger også DDV
Forfatter: 
Dato:  23-04-2004 12:55
her skal du fx spise fisk fem gange om ugen, kød tre gange om ugen, så og så mange æg osv, men du bestemmer selv hvornår, hvordan og kombineret med hvad. det ville være for dyrt og besværligt for mig at skulle spise lige nøjagtigt den ret den dag... og det er sådan noget som er svært at holde ved bagefter. DDV handler om en kostomlægning hvor du lærer hvor stor en portion du skal have for at få dækket dit ernæringsmæssige behov, og du lærer at inddrage mange flere grøntsager og spise mere frugt. jeg har tabt 3,5 kg på 10 dage og har ikke følt mig sulten overhovedet. det er sådan noget som er nemt at administrere og det giver nogle gode madvaner, som man kan mærke giver overskud og energi og som kan opretholdes også når kuren er slut.

held og lykke!
0
0
Svar på denne tråd

slankedoktoren
Forfatter: 
Dato:  23-04-2004 15:02
Jeg er med hos SD og meget glad for det. De bestemmer ikke hvad du skal spise, men giver dig en overordnet kostplan (efter at du har tastet mad ind i 7-10 dage) hvorefter du - eks. med et guldmedlemsskab, får vedledning af en diætist/motionsvejleder hver uge.

Jeg har på 3 uger tabt ca. 3 kg.

Chalotte
0
0
Svar på denne tråd

nååå ja
Forfatter: 
Dato:  23-04-2004 15:56
jeg tænkte vist på det på tv2

0
0
Svar på denne tråd

Det er det fra tv2
Forfatter: 
Dato:  23-04-2004 19:02
Se overskriften....
SD er det der er et link til på deres hjemmeside.

Chalotte
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider