Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

Når alt går galt!
Forfatter: 
Dato:  22-04-2004 22:23
sådan en aften har jeg lige haft... dagen startede med at min studiekammerat og jeg sad og arbejde i fem timer med et kapitel i vores opgave... for så at finde ud af at vi har glemt at lave backup og filen forsvinder. problemet ligger lidt med de overførte filer fra min mac-puter har seminariets pc'er svært ved at klare... og så var den gemt i en obskur genvej, som ikke lod sig rekonstruerer efter et genstart... så.... om igen... så kan man lære at lave back up kan man! Vi har tre opgaver, der skal afleveres til eksaminer der skal afsluttes (sidste år i år), vi er ved at skal flytte og planlægge bryllup og sælge hest og Rubin (studiemakker) og hans kone venter barn snart og han søger job og jeg søger job og vi skal bare tusind ting hele tiden så det var ikke lige DET vi havde brug for...

så bliver jeg lidt glad igen hen under aften fordi jeg endelig har fået lokket dennis (manden) med ud på rideskolen med et kamera, så vi kan få nogle billeder af Knud (hesten). de sidst nye er et år gamle... halvandet år faktisk... så det ville være en tand misvisende på en salgsannonce... jeg pudser hesten flot og blank og sidder op i en ren bluse og varmer op og gør klar, kun for at finde ud af at der er noget galt med kameraet, "øjet" står åbent for længe, så i stedet for at tage et billede tager den fire oveni hinanden... det er bare en sort klat på en brun baggrund... og salgsannoncen skulle jo gerne i og hvor kan vi låne et kamera og hvornår får jeg bare en lille bitte smule held og medgang?

*bukker og takker*
0
0
Svar på denne tråd

sælge..
Forfatter: 
Dato:  22-04-2004 22:35
Vil du sælge "Knud". Hvorfor ?

Hilsen
Chirie

<Welsh Mountain hingst står til afbenyttelse. Se min hingst på min præsentation.
0
0
Svar på denne tråd

knud...
Forfatter: 
Dato:  22-04-2004 22:38
er meget for stor til mig. han er en udmærket hest, men jeg er for lille til at få hans potentiale frem. han er 1,75, jeg er 170 med korte ben. så er jeg færdiguddannet her i juni og skal have fuldtidsjob og aner ikke hvor meget tid jeg får til at ride... så vil jeg hellere have en dele hest eller noget ... knap så bindende. så ... derfor *S*
0
0
Svar på denne tråd

Billederne klarer vi :-)
Forfatter: 
Dato:  22-04-2004 22:44
Jeg har både videokamera og alm. digitalkamera med over på lørdag. Så hvis jeg ikke køber ham, så skal vi i hvert fald nok få lavet noget ordentligt foto af ham :-)

Hilsner
Diane

Verden er ikke sort/hvid

------------------------------------------------------

Husk at tilmelde dig den store HN fest, der afholdes 5. juni i Nærum (København). Tilmelding kan ske her
0
0
Svar på denne tråd

det tror jeg du
Forfatter: 
Dato:  22-04-2004 22:59
gør diane*G*

hilsen berit

Kåret tinker hingst står til afbenyttelse, se mere her

tinker hingst
0
0
Svar på denne tråd

surt show
Forfatter: 
Dato:  23-04-2004 10:31
Den der med backup har jeg også lært på den trælse måde :-( Der er bare ikke noget værrere end når alt ens arbejde forsvinder, så er det ligefør at eksamensstresset stiger en totalt til hovedet.

Pyha - det lyder godt nok også til at du har travlt for tiden...

Havde du ikke fået ny hest en gang? Hvad er der blevet af den?

Camilla med heste-hunden

Der er friske billeder af hypsen
0
0
Svar på denne tråd

hmmm....
Forfatter: 
Dato:  23-04-2004 11:27
ja ja berit... og tak for tilbuddet diane, men på lørdag skal du jo ride!

camilla... det er en latterligt lang historie... der var en køber til chico, men pludselig syntes en dyrlæge der var noget i vejen med nogle gamle røntgenbilleder der blev lavet, da jeg købte. så gik køberen bananas og ville sagsøge mig, så blev jeg sparket af en hormongal hoppe og fik ødelagt lårmusklen, så jeg ikke kunne gå i en måed. da jeg kunne det igen skulle jeg lige ride den lille nye unghest .... både den og chico havde passet sig selv på græs i en måned... jeg var bare derude en gang om dagen for at se at ingen af dem blødte nogen steder... den lille nye lavede et bukkespring og jeg landede på jorden.... på en så uheldig måde at jeg fik ødelagt den beskyttende hinde om knoglerne på overkanten af bæknet og fik en nerveskade i lænden.... så kunne jeg slet ikke ride i tre-fire måneder og den lille ny blev redet til salg af en god rytter jeg kender.... så har jeg ellers redet motionsridning på knud henover vinteren... nu er han blevet bøjeprøvet og røntgen fotograferet igen, og han fejler ingenting. han har en pålejring på vækstlinien, dvs en lille nydannelse i det ene bagben lige over hasen, som kommer mens hesten gror... men det har masser af heste, og bøjeprøven var i orden... så det er den slags uregelmæssigheder der får kryds i felterne "Der er ikke fundet påviselige anomalier" og "der er fundet røntgentologiske forandringer, som sammenholdt med den kliniske undersøgelse ikke antages at påvirke den påtænkte brug af hesten". .... så nu må vi se om nogen kan bruge ham og give ham et fint hjem... for jeg tror måske en lille hestepause lige er noget for mig.

se, den var lang... og næsten uden punktummer... undskyld!
0
0
Svar på denne tråd

klara - øv øv
Forfatter: 
Dato:  23-04-2004 11:34
For dælen da - hvor uheldigt er det lige!

Jeg kan godt forstå at du er kørt noget sur i tingene.

Jeg håber virkelig at du får solgt Chico denne gang så - uden at der går ged i flere ting.

Du var ellers så glad for den nye hest kan jeg huske -ærgeligt at det skulle ende sådan.

Held og lykke med det hele :-)

Camilla med heste-hunden

Der er friske billeder af hypsen
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider