Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

Amerikanske hot dogs (chili?)
Forfatter: 
Dato:  20-04-2004 22:52
Hej,
Er der nogen der kender opskiften på en typisk amerikansk hotdog? Dvs. hvad er ingredienserne? Og hvad med de chilidogs, man ofte ser dem guffe i sig på tv? Måske har nogen af jer været derovre og selv smagt dem?
Jeg er selv ret vild med hotdogs ( i ny og næ), og andet "fast food" for den sags skyld, men det skal helst være hjemmelavet og med gode råvarer!

Mange hilsner
Anne Sofie
0
0
Svar på denne tråd

Jamen jamen kan man ikke få det på "alle" .....
Forfatter: 
Dato:  20-04-2004 23:39
....grillbarene i Langå :-D ;-) Nej det regnede jeg heller ikke med :-) Min mand er født i Langå, så jeg kender byen :-)
Jeg kender en, der putter godt med hakket løg i en stærk chiliketchup, er det ikke noget i den retning vi skal tror du ?? Det er da tæt på hjemmelavet.
Mvh. Lisbeth
0
0
Svar på denne tråd

uhm...
Forfatter: 
Dato:  21-04-2004 11:44
i mine mening sætter man MEGET mere på en hotdog herover end man gør i USA. normalt... der er altså ikke andet at vælge fra en ketchup, sennep, og "relish" som er et eller andet grønt noget som nok er lidt som hakkede syltede agurk.

min brodre elsker deres hotdogs med en skive smelteost på. min en bror som havde boet i sydvesten i nogle år begyndt at stege dem på panden med lidt tør chili og så spise dem i en tortilla med salsa, løg, og evt. ost.

min forældre var godt nok noget overrasket på deres besøge da de fik tilbudt en dansk hot dog med det hele.

der er de der "corndogs" som er en hotdog på en pind.. tror nok de er paneret med en majsmel-baseret dej. men det var nok heller ikke dem du mener.

mange amerikaner bruge "baked beans" sammen med hot dogs. enter ved at skære hot dogs i stykker og blander dem ind i bønnerne eller at bruge bønnerne som en sideret.

men her er en chili dogs opskrift jeg fandt med en hurtig søgning på en af min yndligst amerikanske opskrift sider:

http://www.my-meals.com/Recipes/RecipeDetails.aspx?RecipeID=13779
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider