Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

Min "lækre" hund :-)
Forfatter: 
Dato:  20-04-2004 21:32
En kort aftentur inden det blev mørkt, endte med at hunden lige fandt noget dejligt l*** at rulle sig i >:-( Uhme nums da lige ;-) Især når hunden hader at få bad, men der var ingen vej udenom. Nu ligger den rene vovse i sofaen på et badehåndklæde og ser ret lækker ud :-)og har glemt alt om det væmmelige brusebad...lige indtil næste gang instinktet tvinger den ned i sølet :-P Hvorfor er det lige de synes det er så lækkert at rulle sig i l*** ? Er der en logisk forklaring på det ? Nå, men nu nyder jeg min kaffe
:-)
Mvh. Lisbeth
0
0
Svar på denne tråd

den skal da
Forfatter: 
Dato:  20-04-2004 21:48
"dufte" godt, lort og ådsler er den fineste hundeparfume man kan ønske sig, mine forældres gamle hund yndede også at rulle sig i alt hvad den kunne opsnuse, mors elizabeth arden" blue grass " kunne afholde josephine i at at rulle sig, et strej af denne engang imellem var nok.

hilsen berit

Kåret tinker hingst står til afbenyttelse, se mere her

tinker hingst
0
0
Svar på denne tråd

Poul Thomsen sagde engang . . .
Forfatter: 
Dato:  21-04-2004 11:18
i en "dus med dyrene" at hunde kan li' at rulle sig i alt der kan dække over deres egen duft.

Så viste han os sin egen hund (Balder) der rullede sig i en stærk parfume som Poul T. sprøjtede ud på gulvtæppet.

Så jeg tror ikke det kun er ådsler der kan bruges.

Men hvis man ved et uheld kommer til at sprøjte parfume tæt på deres følsomme næse, kunne det måske være derfor Berit's gl. hund ikke kunne lide parfumen.

Mvh Hanne
0
0
Svar på denne tråd

mine forældres
Forfatter: 
Dato:  21-04-2004 11:27
hund er også en "gris". Han ruller sig konsekvent i alt der stinker grimt i menneskenæser. Hans favorit er kamell..rt(vi har cirkus plads tæt på), rådne fisk, døde frøer-meget døde frøer!(grøntområde/mose tæt på)...ja alt det er rådent, slimet og stinker..føj...og så er han en 50 kgs bamsehund med lang pels der hader at bade 8-)

Logo, design, tegning m.m. udføres af freelancer. Se min præsentation for galleri, information og priser.

Er du papegøje ejer? Så kig på dette link for legetøj, bure, håndopmadede papegøjer og meget mere til både store og små!!

link-papegøje sager og prima service!
0
0
Svar på denne tråd

jamen hanne
Forfatter: 
Dato:  21-04-2004 11:31
hun kunne jo netop godt "lide" parfumen, ihverfald afholdte det hende fra at rulle sig i lort og ådsler ;-)

hilsen berit

Kåret tinker hingst står til afbenyttelse, se mere her

tinker hingst
0
0
Svar på denne tråd

nå ja Berit . . .
Forfatter: 
Dato:  21-04-2004 11:40
det var jo fordi hun havde parfume på hun ikke behøvede mere.

HA-HA

Undskyld misforståelsen.

Min egne hunde har nu også altid fundet de ulækre døde fisk og fugle, men jeg skulle jo bare have givet dem et lille sprøjt "parfume", så kunne vi måske have droppet alle de brusebade.

mvh Hanne
0
0
Svar på denne tråd

I er sarte
Forfatter: 
Dato:  21-04-2004 13:50
og jeg forstår Jer godt. Min søsters hund (mest cocker spaniel) gør nøjagtigt det samme og stinker værre end kloak.

Mine ved heldigvis ikke at de er barske rovdyr, for du undgår meget alt sådan noget ulækkert, halvråddent noget. :-)

Iøvrigt er min hjemmeside opdateret med billeder af hvalpene, så prøv at gå ind på www.malinoise.dk

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider