Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

HJÆLP ..
Forfatter: 
Dato:  13-04-2004 20:48
Er der nogle, der ved hvor man kan finde ud af hvem der ejer et mobilnr. Sagen er at jeg har fået en SMS fra et nr. jeg ikke kender ?:-) Nr. findes ikke på Krak eller de gule sider. Har ikke lyst til at spørge tilbage om hvem det er :-)
0
0
Svar på denne tråd

Så er det...
Forfatter: 
Dato:  13-04-2004 20:54
nok en person med taletidskort, og så er der vidst ikke så meget at gøre..
0
0
Svar på denne tråd

Mobilnr?
Forfatter: 
Dato:  13-04-2004 20:55
Rigtig god overskrift du der har fundet på - vil man have hjælp, er det en god ide at skrive hvad hjælpen skal dreje sig om :)

Mit bedste bud er, ud over dem du selv har nævn, find.dk.
Men er det en med fx taletid eller hemmeligt nr, så er der ikke andet at gøre end at ringe til nr.

mvh PiaR

quantum in me fuit.
Stutteri Montana

0
0
Svar på denne tråd

Øv - hemmeligt nr.
Forfatter: 
Dato:  13-04-2004 21:16
Ja desværre er det nok et hemmeligt nr eller taletidskort - øv. Ville gerne vide hvem der invitere på middag og øl ?:-) Ja klogere bliver jeg nok aldrig.
0
0
Svar på denne tråd

Ring anonymt..
Forfatter: 
Dato:  13-04-2004 21:19
Når jeg får beskeder fra tlf numre jeg ikke kender ringer jeg anonymt op for at høre hvem der tager den, og smækker så på igen ;-D

Ved godt det er fejt, men så må folk jo skrive hvem de er i beskeden .....

Driv ikke en hest med hug
men med havre

Knus Rikke & Bianca

0
0
Svar på denne tråd

En tilføjelse
Forfatter: 
Dato:  13-04-2004 21:29
Ringe anonymt kan du gøre ved at trykke *31* foran nummeret, så står dit nr som hemmeligt/kan ej vises for modtageren. Et ganske godt fif for feje fuskere :-)

Superdejlige belgiske hyrdehundehvalpe sælges til gode hjem. DKK reg, garanti og hvalpepakke medfølger. Kig forbi www.malinoise.dk :-)

Interesseret i arabere og HMS? Lækker 3 års vallak sælges til godt hjem. Sensibel, helt rå men med stort potentiale. Mørkskm. og 4 hvide sokker, gang o. middel. Kun til erfaren voksen rytter.
0
0
Svar på denne tråd

*31*.....
Forfatter: 
Dato:  13-04-2004 21:40
Jeg skulle lige prøve at ringe fra min mobil og hjem ved at taste *31* forand nummeret. Det virker altså ikke her, den siger den der hylelyd som nummeret ikke eksisterer!!
0
0
Svar på denne tråd

Jeg ville nok vælge den nemme løsning...
Forfatter: 
Dato:  13-04-2004 21:49
...nemlig at besvare sms`en og spørge hvem det er der har sendt den. Altså det kan jo smutte, hvis man har mange navne i telefonbogen på sin mobil, så man får sendt en besked til den forkerte. Eller ring til nummeret fra en mønttelefon. Så behøver man vel heller ikke gøre det mere mystisk ?:-)
Mvh. Lisbeth
0
0
Svar på denne tråd

`Hvad med omvendt?
Forfatter: 
Dato:  13-04-2004 21:49
Fra din fastnet til din mobil?

Det plejer altså at virke har jeg fået fortalt.
Superdejlige belgiske hyrdehundehvalpe sælges til gode hjem. DKK reg, garanti og hvalpepakke medfølger. Kig forbi www.malinoise.dk :-)

Interesseret i arabere og HMS? Lækker 3 års vallak sælges til godt hjem. Sensibel, helt rå men med stort potentiale. Mørkskm. og 4 hvide sokker, gang o. middel. Kun til erfaren voksen rytter.
0
0
Svar på denne tråd

*31*...
Forfatter: 
Dato:  13-04-2004 23:49
...virker kun fra fastnet...

på mobilen kan du som regel slå vis nummer fra...

ellers ring til teleselskabet...
man kan som regel regne ud hvilket teleselskab nr. tilhører... Orange ejer alle 26xxxxxx nr. debitel 21xxxxxx nr. osv...

men det er nok lettest at skrive tilbage og spørge hvem det er... :-)

mvh. Heidi & Hekla

se min nye hjemmeside:
Stutteri High

0
0
Svar på denne tråd

Den er ikke "skudsikker".
Forfatter: 
Dato:  13-04-2004 23:53
Der findes folk, der porterer deres numre med over i andre teleselskaber så man ikke kan være sikker på den slags. Feje slyngler! ;-)

VH Kirsten Ø
0
0
Svar på denne tråd

Ejer debitel
Forfatter: 
Dato:  14-04-2004 08:33
Alle numre, der starter med 21? Hm, jeg synes godt nok ikke, jeg har skiftet mobiludbyder for nylig? ;-)

MVH
xtiny

* @Lan plays with his privates.
< Rintaun > ...
< @Lan > I got these new toy soldiers
< @Lan > They are really neat

bash.org

0
0
Svar på denne tråd

ikke *31*, men *31#
Forfatter: 
Dato:  18-04-2004 20:27
Hejsa, *31* virker IKKE mere, men man skal i stedet trykke *31#
0
0
Svar på denne tråd

Det er ikke
Forfatter: 
Dato:  20-04-2004 10:05
hemmeligt nummer hvis du kan se personens nummer på displayet.

Hvorfor iøvrigt al den hurlumhej? Gør dog som Lisbeth S. skriver, send en sms og spørg hvem personen er.

Der er vel ingen skam, eller er det?

Jeg forstår altså ikke at der kan opstå så meget polymik omkring en sms, måske fordi jeg ikke bruger funktionen særlig tit (??), eller mobilen for den sags skyld.

Håber du får opklaret "mysteriet"

- Life is the essence of you -
0
0
Svar på denne tråd

hovedregel
Forfatter: 
Dato:  21-04-2004 23:29
ved godt at man kan skifte teleselskab...

men det med nr. er en hovedregel - det har virket for mig, de 2 gange jeg har haft behov for at finde ud af noget lignende...

og debitel ejer i hvert fald mit 21-nr....

mvh. Heidi, Hekla & High-Line

Stutteri High

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider