Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

Så er det slut - og på den igen
Forfatter: 
Dato:  11-04-2004 23:18
Nu har i alle sammen herinde været så søde, at råde og vejlede mig i mit forsøg på at få etableret et ordentligt forhold/samarbejde med Laurenzo.

Derfor er det vel også kun rimeligt, at jeg fortæller, at jeg nu har siddet på ryggen af dyret for sidste gang og at han er sat til salg.

Jeg har prøvet alt for at det kunne fungere, men det eneste jeg har opnået er en ødelagt selvtillid og en mistet tro på mig selv og mine ridekvaliteter.

I går mistede jeg den sidste rest af troen på ham og på at det hele nok skulle lykkedes. Og efter at have grædt fortvivlede tårer i dag er jeg stadig helt sikker i min sag.

I går og i morges var jeg knust. Kunne ikke forestille mig at jeg nogensinde fik en anden hest, kunne ikke overskue at skulle kigge nye emner. Troede ikke på, at jeg kunne få tillid til en anden hest,

Heldigvis har en fantastisk kæreste og en lige så fantastisk veninde været der for mig fra det sekund det ramlede og allerede nu er de ved at få stablet mig på benene igen.

- Tak, elskede Michael og fantastiske SanneT. I har givet mig tro på, at jeg er god nok og at jeg nok skal finde glæden frem ved ridningen igen. I har ingen ide om hvor meget jeres støtte betyder. Ved ikke hvad jeg skulle gøre uden jer...

/Diane

0
0
Svar på denne tråd

Kære Diane
Forfatter: 
Dato:  11-04-2004 23:23
Sikke en flot beslutning - og hvor er det dejligt at læse, at du har mennesker omkring dig, der vil gå gennem ild og vand for dig.

Jeg har læst dine indlæg, og jeg er overbevist om at den beslutning du nu har taget er den rigtige. Og selvfølgelig finder der HESTEN - også for dig. Så på med vanten - ud og kig, jeg ved det lykkes!!

Hold os lige orienteret ikk`?

Held og lykke fra mig til dig ;-)
0
0
Svar på denne tråd

Hey Diane......
Forfatter: 
Dato:  11-04-2004 23:32
Op med humøret ;-)

Når man har prøvet alt og lidt til - og så til sidst indser, at nu er det nok - så ER det nok ;-)

Du er helt ok - og du skal nok finde glæden igen - også ved heste og ridning.-

Har du brug for en hjælp jeg kan give, er du som altid velkommen - du kender adressen :-)

Kærlige tanker og knus herfra til både dig og Lauranzo.

Hilsen May-Britt.

Healing for mennesker og dyr hos dig på Sjælland - se præsentation.
0
0
Svar på denne tråd

Det er...
Forfatter: 
Dato:  11-04-2004 23:34
..hårdt at tage sådan en beslutning. Jeg er sikker på at han nok skal blive solgt for han er jo en køn hest. Der findes en hest til dig derude!
Jeg synes at det er den rigtige beslutning, du virker ikke glad og tryg ved ham, hvorfor så pine sig selv???

Må man spørge hvad der gjorde udslaget? Du skrev jo at du havde besluttet ikke at sælge før du havde haft ham i 1 år. (og det mener jeg at kunne huske først var til sommer)

Held og lykke med salget og med det næste hestekøb.

Med venlig hilsen
Bettina
0
0
Svar på denne tråd

Er lige på vej i seng
Forfatter: 
Dato:  12-04-2004 01:02
For hesten skal fremvises tidligt i morgen. Men jeg skriver lige historien når jeg kommer hjem derudefra.

Mit indlæg "Brækket/forstuvet finger" har en del relevans til årsagen...

Hilsner
Diane

Verden er ikke sort/hvid

------------------------------------------------------

Husk at tilmelde dig den store HN fest, der afholdes 5. juni i Nærum (København). Tilmelding kan ske her
0
0
Svar på denne tråd

Forklaring og opdatering
Forfatter: 
Dato:  12-04-2004 13:03
Grunden til, at jeg har taget beslutningen nu og ikke holdt ved det med at beholde den i et år inden jeg solgte er, at han fik fjernet den sidste rest af tillid til mig i lørdags.

Nok var det godt vejr og han var forårskåd, men to rodeoture på en ridetime er.... to for meget. Den ene gang var han virkelig tæt på at tabe mig. Der indså jeg, at mine reaktioner simpelthen ikke er hurtige nok og at hesten i bund og grund ikke gider være dressurdyr - det keeeeder ham :-P

I dag havde jeg så en springrytter ude, der har en kommisionsstald. Hun hoppede op, red rundt, vi satte et spring op, de sprang, springet blev sat op, de sprang, okser, de sprang. Og Laurenzo synes bare det var så fedt, kunne bare se på ham, at det her var for fedt :-)
Så han skal være springhest. Nu bliver jeg så kontaktet senere i dag, hvor hun vil give sin vurdering og også fortælle om hun vil/kan tage ham i kommision.

Det sjoveste er næsten, at hun fandt ham rolig og nærmest lad at ride på. Sagde at hvis hun fik ham hjem ville han så afgjort være staldens roligste hest... Men sådan er vi jo (heldigvis) så forskellige.

Hilsner
Diane

Verden er ikke sort/hvid

------------------------------------------------------

Husk at tilmelde dig den store HN fest, der afholdes 5. juni i Nærum (København). Tilmelding kan ske her
0
0
Svar på denne tråd

sikke noget...
Forfatter: 
Dato:  12-04-2004 15:18
det var synd... kender godt det der med at få en hest at ride, som man tror er lykken og så finde ud af at det bare ikke fungerer. havde ganske kortvariget to heste sidste sommer, indtil den tabte mig på en lidt uheldig måde.

hvor dejligt at du kan få ham til en salgsstald, så skal du ikke selv vise frem og ikke selv have besværet. hvad skal du så have nu?
0
0
Svar på denne tråd

Hej Diane
Forfatter: 
Dato:  12-04-2004 16:45

Jeg har fulgt lidt med fra sidelinien og det lader til at være den helt rigtige beslutning du har taget. ;)

Nogle gange må man bare acceptere, at det ikke går som man gerne VILLE have det til at gå.

Pøj pøj med at få ham solgt og finde en ny hest. :)

Hilsen LouiseN

0
0
Svar på denne tråd

Hej Diane
Forfatter: 
Dato:  13-04-2004 20:17
nå, hvordan gik det så? Hvad sagde hun til ham?

Ja, det er ikke en særlig sjov beslutning. Sidder jo i den samme selv. Men for pokker, alle de penge, alt den tid man bruger på det. Skal det så ikke være noget godt?
De ord, har jeg endelig fået sparket ind i hjernen på mig selv.

Det er ærgeligt vi bor så langt fra hinanden, ellers kunne vi have taget på heste-udkig sammen ;-)

Mvh HeidiZ(Putin)
For hvert minut du er sur, går du glip af et minuts glæde.
Ukendt
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider