Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

Mønstre..
Forfatter: 
Dato:  10-04-2004 22:06
Vi skal jo til dyrskue med den "bette" i år, og nu har jeg fundet på at vi skal "være fine"!

"Vi" vil også have dækken på når alle de "store" har det! NÅ!!! B-)

Men men men... jeg vil ikke give en formue for et dækken jeg højst sandsynligt kun vil bruge et par gange, så derfor har jeg nu påtænkt at lave et selv (meeeget optimistisk 8-)).

Kunne det måske tænkes, at der var nogen af jer handy folk derude der ligger inde med et mønster til et dækken til en pony?
Evt. også til en halebeskytter og nogle transport-"benskinner"?

mvh
kirstenj
0
0
Svar på denne tråd

Helt ærligt
Forfatter: 
Dato:  10-04-2004 22:29

kan det betale sig, med de billige priser, der kan købes dækken til nu om dage... Bare stoffet koster jo en herregård, til selv at sy det af... Og nu du skal til det, regner jeg da ikke med, at du vil sy noget lapaniværk... :) :)

M.K.H.
Else.

:-D "Man lugter ikke af hest, man dufter!" :-D

"Kunne du tænke dig at ringe gratis fra din fastnetstelefon, med venner og bekendte..??? Hvis ja, så skriv en besked eller mail, eller ring til mig på 97 33 39 89... !!!!"
0
0
Svar på denne tråd

Fleecedækken
Forfatter: 
Dato:  11-04-2004 12:50
Har jeg lavet, eller i hvert fald et rideagtigt dækken.
Jeg målte han fra lansemærket til hale og tog det mål. Så syede jeg en sort kant på, så dækkenet ikke begyndte at trævle.
Hvis det skal kunne lukkes foran vil jeg sige, at du skal måle hvor langt stoffet skal være for at kunne nå. Derfor lægger du stoffet på hypsen og tage et kridt og tegner streger der hvor du skal klippe til ved halsen og hvor det nu ellers skal tilpasses. Men husk nu at sørge for at dækkenet lægger lige på ryggen.

Hilsen,

Anja :-P

0
0
Svar på denne tråd

Else...
Forfatter: 
Dato:  12-04-2004 12:05
Næh, det kan du have ret i.. og når man som jeg er en ugidelig syerske, som altid har gang i en milliard million andre ting, så har jeg også gået og tænkt det samme som dig..

Helt tilfældigt fandt jeg et overbilligt dækken på Robinsons i England. 192,- for et fleece-dækken. Det er så billigt at jeg ikke gider sy et selv tsk tsk.. dovenskaben længe leve!!

Anja..: mange tak for dit gode råd til hvordan man laver et fleece-dækken. Den er lagt ind i mappen med "gode opskrifter og råd"..

mvh
kirstenj
0
0
Svar på denne tråd

kristen.........
Forfatter: 
Dato:  12-04-2004 12:12
du kan få mange fleecedækkener til 199 kr. Jeg har selv et som er sort med guldkant. Rigtigt flot. Det kostede 199 kr

købes: gjord med elastik i begge sider. Str. 55 cm.
0
0
Svar på denne tråd

Kirsten
Forfatter: 
Dato:  12-04-2004 13:09
Du kan købe et Fleech tæppe til ingen penge, klip et halshul i den ene ende og syg indsnit og kantbånd på, slut af med gjorde.

Har du 2 tæpper i samme farve er det let at lave 4 firkanter som passer i størrelsen, sy kantbånd på og velco. = 4 stk. gamacher.

Der kan næstn blive en vest der passer til...

Har DU husket at ejerskifte din hest i LR databasen??

En GOD hest har ingen bestemt farve eller race, men er et resultat af seriøs dokumenteret avl.

Succes får du ikke af at stjæle andres ting og sager på nettet
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider