Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

Glat gulv
Forfatter: 
Dato:  10-04-2004 21:11
Hej alle I kloge hoveder.

Vores soveværelsesgulv (trægulv/planker) er efterhånden så skøjteglat, at man føler sig som en isterning på et stengulv, når man bevæger sig hen over det. Man skulle nærmest tro at vi bonede det med jævne mellemrum, men DET tror jeg ikke kommer til at ske i mit hjem på noget tidspunkt.

Jeg har brugt at vaske det i "almindelig" rengøringsmiddel (hvad der nu har været på tilbud), men er der nogen af jer, der har været ude for noget lignende - og hvordan løste I det?

VH Kirsten Ø
0
0
Svar på denne tråd

Kan være det
Forfatter: 
Dato:  10-04-2004 21:28
er skurken, rengøringsmidlet altså. Nu er det lidt forskelligt, hvad der godt til trægulve, det kommer an på, om det er lakeret, lud-, olieret eller hvidskuret.

Jeg tror, jeg ville prøve at affedte det med grundrens, også vaske det i sæbespåner eller brun sæbe.

Er gulvet behandlet, så kommer det an på, hvad det er for et gulv, altså hvad man kan gøre ved det. :-)

MVH
xtiny

* @Lan plays with his privates.
< Rintaun > ...
< @Lan > I got these new toy soldiers
< @Lan > They are really neat

bash.org

0
0
Svar på denne tråd

Takker
Forfatter: 
Dato:  11-04-2004 00:15
Jeg vil foreløbig følge dit råd - og så ser vi, om vi er færdige med at stå på "skøjter". (Ellers stiger vores forsikring nok snart). :-P

Men du har sikkert ret i at det er rengøringsmidlet. Det er blevet værre og værre i et stykke tid...

VH Kirsten Ø
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider