Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

Gitte Naldal Video
Forfatter: 
Dato:  07-04-2004 08:06
Jeg overvejer lidt at investere i en af Gitte Naldals videoer. Det er den hvor der også er om trailerlæsning.

Men da den jo ikke er helt billig, vil jeg lige høre om der er nogen af jer andre der kan sige noget om den ;-)

Samtidig kunne det være sjovt at høre om der er nogen der har været på kursus hos hende...

God påske til alle ;-) ;-)
0
0
Svar på denne tråd

Trailerlæsningsvideoen
Forfatter: 
Dato:  07-04-2004 08:53
Jeg købte videoen om trailerlæsning for at få lidt ny inspiration. Jeg synes den er dårlig. Den er i hvert fald for dyr i forhold til hvad man får!

Jeg tror at man skal være helt ny indenfor heste og trailerlæsning før man får noget ud af den!

Jeg vil råde dig til at låne den på biblioteket, så du kan se hvad det er før du køber den..

Julie
0
0
Svar på denne tråd

Dårlig
Forfatter: 
Dato:  07-04-2004 09:50
Jeg investerede i den for nogle år siden, og sikken skuffelse.

Jeg forventede at jeg skulle se nogle øvelse og få nogle forklaringer på hvad der kunne være galt og hvordan det evt. kunne løses osv.

Kors for en gang romantisk plader.

Man ser ganske få gange hvor GN laver lidt øvelser, men du ser det kun på afstand og får ingen forklaring. Jeg mener videoen er 30 min lang og de ca. 25 min går med at man ser GN ride eller gå rundt med forskellige heste ude i naturen.

Det jeg forventede var øvelser som man ikke behøvede at køre til Vesterhavet for at kunne lave, men blot behøvede din hjemlige bane.

Kan ikke anbefales

Helena (som føler sig snydt >:-()
0
0
Svar på denne tråd

Hehehh... Den stinker da...!
Forfatter: 
Dato:  07-04-2004 10:20
Jeg vandt de to første for år tilbage, og min helt ærlige mening er, at de er HELT ringe, og at den eneste værdi de har er underholdningsværdi (som når Gitte speaker hen over videoen og siger at man aldrig må vige tilbage eller flytte sig for hesten - hvorefter man ser hende SPRINGE baglæns, så hesten nærmere får loadet hende end omvendt).

Men de er BESTEMT ikke pengene værd - det er bare et elendigt plagiat af PNH (Parelli Natural Horsemanship) rodet sammen med lidt romantiske og hyggelige historier, og en masse andet, hun har hugget fra Gud-ved-hvem. (Jeg gruer for om jeg en dag falder over hendes seneste trip med en tyvstjælning fra Robert Miller og Parelli omkring Imprint Training...)

Vil du lære at læsse hest får du langt mere ud af at spotte den nærmeste PNH'er (se listen over studerende på parelli.dk) eller kontakte Ute selv og få lidt tips derfra.

:-) 99E :-)

If your horse is recreation for you....
...Can you be recreation for your horse?

0
0
Svar på denne tråd

Tusind tak
Forfatter: 
Dato:  07-04-2004 10:30
for svar..

Så var det da heldigt at jeg spurgte jer først.

Synes ide'en med biblioteket var rigtig god, så tror lige jeg vil slået smut forbi der og se hvad de har af forskelligt materiale.
0
0
Svar på denne tråd

Hvis biblioteket ikke har den.....
Forfatter: 
Dato:  07-04-2004 14:21
....må du da give et praj. Vi/min datter har et eksemplar liggende, som hun aldrig har gidet se. Hun har oplevet Gitte "live" da hun gik i 10.kl. Der blev det foreslået, at man rider sin hest ind i traileren. Så hun mener konen ikke er helt ved sine fulde fem.
Mvh. Lisbeth
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider