Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

argh på r**en (mors bog)
Forfatter: 
Dato:  29-03-2004 10:40
Arrghh sidder her med en mærkelig smag i munden...

Frederik har fundet en bog jeg har lånt af min mor - en børnebog. Den er fra først i 80'erne, og derfor en bog fra min barndom - min ynglingsbog!

Møgungen har revet den i stykker :-@ og nu kan jeg lige høre min mor! Hun er i forvejen pissesur på mig... Lang historie, men noget med at jeg ikke gør som hun synes (hus, familie, job osv..)

Hvad dælen gør jeg nu? Forsøger at klistre den sammen, men det opdager hun jo.. Kan ikke finde den på nettet, den er nok for gammel.. HJÆLP gode råd søges - eller blot lidt opbakning til at møde havheksen Ursula...

Bogen hedder "Månen på vandet" og er en Hammi Hamster fortælling..

Julie
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter?
Forfatter: 
Dato:  29-03-2004 10:46
Der er en del antikvariske boghandler på nettet, det var måske et forsøg værd?
Ellers kan du annoncere efter den på dba eller i Gul & Gratis.

Jeg fandt den på bibliotek.dk:

>>Dave Ellison
Månen på vandet
tekst: Dave Ellison, tegninger: Doreen Edmund
1985. [32] sider, alle illustreret i farver
Forlag: Serieforlaget
Billedbog. En sen aften fortæller Matias Mus en historie om, at månen nogen gange tager bad i vandet. Bagefter vil hamsteren Hammi se om det passer og går sig en lille tur>>

MVH
xtiny

* @Lan plays with his privates.
< Rintaun > ...
< @Lan > I got these new toy soldiers
< @Lan > They are really neat

bash.org

0
0
Svar på denne tråd

Knappes
Forfatter: 
Dato:  29-03-2004 10:47
Jeg ved der findes en netboghandel der vistnok hedder knappes antikvariat - der kan man søge titler mv.

Jeg fandt hele Britta og Silver serien derinde

Men held og lykke

Hilsen Betty

Hvis Gud ville have haft det sådan at vi skulle kunne nå vores tæer
Så havde han sat dem højere
oppe
Springpony ønskes til låns af hesteglad familie kat 1 el.2
0
0
Svar på denne tråd

Og prisen ved udgivelsen
Forfatter: 
Dato:  29-03-2004 10:57
var 9.95 kr. Er det mon værd at blive sur over...

MVH
xtiny

* @Lan plays with his privates.
< Rintaun > ...
< @Lan > I got these new toy soldiers
< @Lan > They are really neat

bash.org

0
0
Svar på denne tråd

xtiny..
Forfatter: 
Dato:  29-03-2004 11:37
Det er ikke så meget prisen, hvad den er værd.. Men affektionsværdien!

Og princippet i at jeg ikke kan passe på de ting jeg låner!! Kan bare lige høre min sure mor!!

Tak for hjælpen - jeg har indtil videe brugt en rulle tape på at sætte den sammen igen :-(

Må bare tage skudsikker vest på og tage skraldet - men hold op hvor er jeg træt af børn lige nu!!

Julie
0
0
Svar på denne tråd

Sur bedstemor!
Forfatter: 
Dato:  29-03-2004 12:10
Du skal ikke blive ked af barnet, som jo bare gør som alle de andre unger. Det lød garanteret ski..godt da han/hun rev bogen i stykker.

Bliv i stedet lidt sur på din mor, som åbenbart blander sig i mere end godt er. Bed madammen blande sig uden om og tilbyd hende en 10'er for den "dumme" bog.

Til almindelig morskab kan jeg fortælle at jeg absolut ikke bryder mig om den ene af min mands venner, som opfører sig meget ondskabsfuldt over for mig. Ved en middag hjemme hos ham, kom jeg til at smadre en kgl. porcelænsfigur. Jeg ville selvfølgelig gerne erstatte den, men da det viste sig at den var svær at finde og i øvrigt ville koste 800 kr., så tænkte jeg at det fortjente han! Så han har ingen figur og jeg får ingen middagsinvitationer - lækkert. >o<
0
0
Svar på denne tråd

At gå i små sko...
Forfatter: 
Dato:  29-03-2004 16:24
Ja, undskyld mig. Men hvis din mor bliver sur over at dit barn har ødelagt en gammel bog,- så må hun blive det!!.

Børn er jo langfingret og det er jo ikke gjort for at drille hende.

Lad hende sluge kamelen,- hun har selv besværet ved at blive god igen HVIS hun bliver vred. Men hvis hun gør det, mener jeg hun "går i meget små sko".
Held og lykke..

:-DHilsen Vibeke
0
0
Svar på denne tråd

uha..kender den situation
Forfatter: 
Dato:  29-03-2004 18:38
klippede som lille, min ældste brors bog om "hvordan man laver forskellige modeller af papirflyvere" i stykker.

nøj hvor blev alle gale og jeg blev bange. men det lærte mig at have en hvis respekt for bøger. så meget, at jeg nu har en hel del, som har stor værdi for mig.

kan nu godt forstå din mor. jeg har også bøger, som jeg ville blive meget ked af, hvis de gik i stykker. der kan tit godt være følelser for sådanne nogle.

mvh xanadue
"kun når jeg er alene, kan jeg samle de tanker, som jeg får ved at være sammen med andre". LDL
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider