Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

jeres dag ?
Forfatter: 
Dato:  28-03-2004 22:51
Ja ville lige høre hvad i har fået dagen/aftenen til at gå med når nu HN har været nede og det desuden har været så skønt varmt solskin idag ???

(det var det i alt fald i Kbh/nordsjælland)..

Jeg har været ude hos hesten der blev løssprunget,for første gang i hans (til Juni) 4 år lange liv idag-det tog han ret fint, er overbevist om han nok skal blive til en dejlig hoppebold med tiden :-)

pylrede mig fik selvfølgelig helt tårer i øjnene af at se ham løbe glad/småforviret rundt i fuld galop og små hoppe :-P ;-D

Ellers har jeg fået vasket op og lavet lektier (y)

så NU skal der HN's lidt ;-)

hvad med jer andre???
***Team Smølf***
*Monica & Moonlight* {>

Team Smølfs website
0
0
Svar på denne tråd

Dejlig dag :-)
Forfatter: 
Dato:  28-03-2004 23:00
Tja - på denne dejlige dag sov jeg først lidt længe - inden jeg skulle ud til et par hestebasser på Amager, der bla. skulle "snakkes" lidt med ;-) Det er altid hyggeligt :-)

Så frokost og hygge med familien - det blev til pizzaer fra det lokale pizzeria - fordi min søn havde tømmermænd efter lørdagens årsbal på gymnasiet..... 8-).. og angivelig TRÆNGTE til pizza og massevis af sodavand..... B-)

Og eftermiddagen gik med hestehygge og en skøøøøøøøn tur i skoven med min yngste 10-årige på vores 2 livlige isbasser :-)

I aften lavede min mand så mad, mens mor og datter så 2 film ( Ulvesommer og en hestefilm ) ;-)

Så for mig en pragtfuld søndag - og jeg glæder mig til at få undervisning af Eva Tirstrup imorgen, når jeg har fri fra arbejde ;-)

Håber I andre har haft det mindst lige så dejligt?

Hilsen May-Britt.

Healing for mennesker og dyr hos dig på Sjælland - se præsentation.
0
0
Svar på denne tråd

May-britt..
Forfatter: 
Dato:  28-03-2004 23:08
var din søn en af de der "små-børn2 der kom kørende fra nær og fjern i limosine igår til Galdsaxe???
Jeg så flere køre igennem Lyngby og på vej hjem kl. 22 stod den første række af smokinger og knækkede sig i buskene..... Fedt at dresse sig ud og så drikke sig grotesk stiv... (og det gjorde jeg jo slet ikke selv i den alder 8-))

Tja, jeg stod op kl. 5:30 da min far ringede igår aftes om jeg kunne hjælpe med at gøre rent, da en af hans ansatte var syge. Så kl. 6:30 stod jeg på Amager me hænderne i rengøringsmiddel. Klokken 11 skulle jeg bowle med familien, så direkte fra Amager til Valby. Klokken 13 var jeg hjemme. Havde stadig ikke fået en bid ned.. fik liiidt frokost og sad så og kiggede lidt HN og kiggede på den næste artikel der skal skrives. Da HN gik ned besluttede jeg mig får at tage r.... på min redaktør og lave den med det samme, så nu har han fået den en uge før tid! Men den var faktisk også rigtig sjov for en gangs skyld!
Så fik jeg læst 2 kapitler i min makroøkonomi bog, meget tiltrængt. Set American history X ( og tudet) og så en halv times krise over hvorfor HN ikke duede...
Jo jeg har da fået noget fra hånden idag. Andet kan man ikke sige!
Mvh. Tine
Nu også med hjemmeside

Se den her!
0
0
Svar på denne tråd

Vicky02
Forfatter: 
Dato:  28-03-2004 23:21
Hej Tine.

Niks - han blev kørt til "opvarmning" af sin mor :-o

Han går på Herlev gymnasium ;-) Men var da sandelig dressed upped med habit og butterfly - røde roser til borddamerne osv osv *LOL*!

Hans storesøster gik på Gladsaxe gymnasium - men dengang kørte de vist da ikke i limousiner.-

Men det er da vildt som disse fester efterhånden er et show med dyre kjoler, smokings, dyr mad, drinks osv osv.

Man kan da sige det på en måde virker dannende til en udslusning i erhvervslivet med dresscode mv. - men man skal have tegnedrengen iorden.-

Jeg orkede ikke aftenes film i tv - den er bare så barsk - du må ellers have haft en travl søndag?

Hilsen May-Britt.

Healing for mennesker og dyr hos dig på Sjælland - se præsentation.
0
0
Svar på denne tråd

Uhh har nået sååå meget
Forfatter: 
Dato:  28-03-2004 23:25

vi startede dagen med at se om Mette var overstået sit grimme grimme migræneanfald fra i nat, at hun kunne stå så meget på benene at hun kunne være med til ridemærkeprøve i dag... Og det kunne hun...

Hun gik igennem, med glans, så nu er ridemærke nummer 1 hjemme for hendes vedkommende... Jeg skulle have været med, men måtte afstå, pga. de forbistrede ribben... :) :)

Og så har jeg fået skrevet 2 ansøgninger i dag... Jahhh... :) :) :)

og siden kl. 20.00 har jeg været inde og kikke laaaangt efter, om ikke snart i alle sammen kom på igen... Tror jeg har været herinde hver 15. minut... :) :) :)

M.K.H.
Else.

"Man lugter ikke af hest, man dufter!"

"Kunne du tænke dig at ringe gratis fra din fastnetstelefon, med venner og bekendte..??? Hvis ja, så skriv en besked eller mail, eller ring til mig på 97 33 39 89... !!!!"
0
0
Svar på denne tråd

Jeg har det
Forfatter: 
Dato:  28-03-2004 23:28
slet ikke sådan. Det er helt vildt. normalt ville jeg have været død omkring nu, men jeg er stadig frisk som en havørn... denne dag skal noteres.

Da jeg gik i gym, skulle vi også have dresset iorden (ok, jeg tog 1.g. på Øregård, det giver sig selv). Jeg var hos frisøren, lånte en fransk kjole....og min mors pels.
På Bagsværd var det meget mere afslappet. vi var selvfølgelig i pænt tøj, men det kan tælles på en hånd hvor mange der havde været hos frisøre ( og de fleste kombinerede det med at de alligevel skulle klippes) og det var kun en klasse på 2 år der lejede en limo.
Hvor på Gladsaxe igår så jeg mindst 4 styks! I fine diademer i håret. Men flotte det var de. Det delagde bare helheds indtrykket når man kom om på bgsiden og der så stod en hord drenge og var rimelig syge..
Mvh. Tine
Nu også med hjemmeside

Se den her!
0
0
Svar på denne tråd

Varmt solskin??
Forfatter: 
Dato:  29-03-2004 11:21
Hos os var der gråvejr det meste af dagen.

Vi startede dagen med at sove længe - var bare lige oppe og fodre, og så ned under dynen igen. Vi var i byen lørdag aften/nat - til vin- og gourmetmad-smagning MUMMS (og av mit hoved i går morges!).

Til børnefødselsdag fra frokost og til ved 4-tiden, og så hjem og køre en tur i hestevogn.

I går aftes lå jeg på fifa'en og "så" en film bag lukkede øjenlåg...

Hilsen Sif
0
0
Svar på denne tråd

lidt af hvert
Forfatter: 
Dato:  29-03-2004 11:34
vi havde solskin noget af dagen. begyndte med morgente med naboen. og så træning med danny. han fik sadel på og jeg tog hjelmen på og så gik vi rundt i folden og arbejdet lidt med foden i stigbøjlen og sådan noget. bare for at få ham lidt mere tryg med det hele før han skal til tilriding. og så hjem at vaske støvler med sadelsæbe i solen. min og mandens. og så hjælp jeg veninden ned af vejen med at opsætte et hegn or ordne lidt med hegnet på ridebanen. og så red vi en tur i skoven. jeg får lov at ride hendes dejlige fjord vallak med western sadel! whee! hjem at hente manden og så oppe i stalden at orden boksene og få hestene ind. og så en ridetur på tøsen i folden. meget trav, lidt galop, og så skulle hun tørres bagefter da hun var blevet ret svedigt. og manden ordnet aftensmad og derefter SOV JEG! jeg var totalt dødtræt.
0
0
Svar på denne tråd

dagens dont
Forfatter: 
Dato:  29-03-2004 11:50
ja vi fik sørme sadlet Sally, så Mira f. en gangs skyld kom ud at ride, uha de var stivbenet de to, og hun er rigtig øm i lårbasserne i dag, solen skinnede også her, men desværre skulle jeg på arbejde, så kl. 14 dansk sommertid måtte jeg forlade hjemmet og se min familie gå til eftermiddagshygge foran fjernsynet med hjemmebagte vafler, og heeej heeeej mor.
Da jeg så kom på arbejde troede jeg, at hvis tiden var til det kunne jeg hænge lidt på HN, men nej, ikke noget HN, så jeg måtte finde andre opgaver, der var heldigvis nogle venner på messenger, og det har været en rigtig travl arbejdsuge, så det var godt endelig ikke at have så travlt. hjemme kl. ca. 01.00.

....INA
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider