|
|
| jeg konventere til muslim |
|
|
så jeg har en god grund til at bære tørklæde!
jeg har fået en bums ikke bare en bums men en giga bums hele den ene side af hovedet er hævet op og jeg kan mærke at mit øje bliver presset sammen........help me please 2 nætter har jeg smurt den i tandpasta og i 2 dage har jeg duppet med tea tree men lige lidt hjælper det !!
en anden ting hvordan forholder man sig til et barn der går i søvne,jeg syntes jeg har læst at man ikke må vække dem!?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ungå konvertering |
| Forfatter:  |
xtiny |
| Dato:  |
24-03-2004 08:15 |
|
Og tag ned på apoteket og køb noget "bumsefræs" (og jeg kan ikke huske, hvad det hedder, jeg kan ikke finde det herhjemme- og slet ikke med google  ).
Det er et meget mildt produkt, og det virker omgående. Jeg bruger det selv mod bylder, og Nørdeleven bruger det mod bumser. Det er en lyseblå tube, men navnet er væk.
Tandpasta.. tsk tsk!
Nu mere du piller og smører på, nu mere lukker du og tilfører bakterier, så skal det blive slemt.
Hvis det gør meget ondt, og er hævet meget op, så bør du nok søge læge, det kan være en byld. Og bylder kan være farlige, hvis de sidder de forkerte steder.
(Og så vil jeg have noget mod hukommelsessvigt, det er sku da irriterende, at jeg ikke kan huske det.  )
MVH xtiny * @Lan plays with his privates. < Rintaun > ... < @Lan > I got these new toy soldiers < @Lan > They are really neat bash.org
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmmmmmmmm |
Karina(Islænderfan) |
24-03-2004 08:19 |
|
Det er vel ikke clerasil du tænker på?
Berit du kan da bare ribnge til apoteket og spørge om hvad de har der kan hjælpe i den situation.
De er der jo for at hjælpe.
Med venlig hilsen Karina.
Prøv en Islænder!  Du vil garanteret syntes det er skide skægt! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hurtigt til lægen.. |
|
|
Berit. Du skal gå til lægen så hurtigt det er muligt. Det lyder til at din bums har udviklet sig til en byld.
Har en veninde som var udsat for dette for nogle måneder siden.
Du skal måske have lidt antibiotika,- så kom afsted med dig.
Hilsen Vibeke
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| den hårde måde |
David |
24-03-2004 08:26 |
|
Hvis jeg har en bums jeg ikke kan få hul på, så tager jeg en kanyle og prikker hul med
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| var jo hos lægen |
|
|
igår og der var den også stor,det er ikke en byld sådan en har jeg haft før!
nej det er bare en giga bums som gør mig vind og skæv i hovedet.
xtiny,du skal ikke grine af tandpasta det virker
jeg ser lige tiden lidt an og finder ud af om jeg gider at gå på apoteket,jeg tror jeg får john til at smutte*s* for jeg skal hvis ingen steder.......
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Vibeke |
ElseG |
24-03-2004 08:28 |
|
M.K.H. Else."Man lugter ikke af hest, man dufter!" Medlem af pylreklubben. Klubben for pylrede hesteejere. "Kunne du tænke dig at ringe gratis fra din fastnetstelefon, med venner og bekendte..??? Hvis ja, så ring 97333989... !!!!"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Berit.. |
Tralle-trold |
24-03-2004 08:41 |
|
Du trænger en burka sier Thord, han mener det ikke er nok med tørklede.
Fra spøg til alvor. Berit ikke for at skræmme dig men bumser kan faktisk være farlige. I min tid som lægesekretær havde vi en patient hvor bumsen i ansiktet sprædte sig til hjernen.
David man skal aldrig klemme ud eller stikke huld på en bums eller byld der ikke er moden. Dersom den ikke er moden får du ikke det hele ud og det kan blive alvorlige streptokokkinfeksjoner.
Dersom den gør meget ondt og ser stygg ud så tag en tur til lægen Berit.
Husk vi er nogen som holder meget af dig.
Den perfekte ponny har ingen bestemt farge
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nej ikke clerasil |
xtiny |
24-03-2004 08:57 |
|
Det er et relativt nyt produkt, som afløser Basiron.
Jeg fik det anbefalet af Poly-esther herinde fra.
Og jeg har selv anbefalet det til andre.
Det koster omkring 60 kroner for en pæn stor tube, og det virker omgående. Man kan se tydelig forskel allerede dagen efter.
MVH xtiny * @Lan plays with his privates. < Rintaun > ... < @Lan > I got these new toy soldiers < @Lan > They are really neat bash.org
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| enig med Tt |
David |
24-03-2004 08:59 |
|
men hvis bumsen virklig strammer og gør ondt, så gør det betydlig mindre ondt at prikke hul end bare at klemme den ud 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tandpasta |
xtiny |
24-03-2004 09:00 |
|
Ja, det virker da. Spørgsmålet er bare på hvad!
Der er et aldeles unødvendigt stof i tandpasta, der virker desinficerende. Men i en snæver vending vil jeg hellere bruge sprit til sår osv, da ikke tandpasta.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Er du kommet afsted?? |
|
|
Har du snakket med lægen i dag?. Selv om du var der i går, så burde det blive bedre og ikke værre!!!!.
Jeg arbejder inden for social og sundhedssektoren og har ind imellem set grumme tilfælde af en uskyldig bums, der i løber af ingen tid udviklede sig til en byld. Lymferne gik i gang med at "arbejde" og ansigtet kan blive frygteligt hævet...Når du siger det spænder ved øjet,så kan jeg forstå, du er godt hævet.
Som Tralle-trold skriver er det ikke helt ufarligt.
Hellere en gang for meget til lægen end en gang for lidt!.
Håber ikke jeg har gjort dig helt forskrækket!!!
Hilsen Vibeke
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| nej ikke afsted |
|
|
bagte lige nogle muffins*S*
jeg holder øje med den,den sidder lige midt på kinden,ja jeg har basunkind!!
jeg tager noget sol når john står op så kan det være at den trækker sig sammen!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Prinoc |
xtiny |
24-03-2004 10:19 |
|
Hæ!
Tilsidst ringede jeg til apoteket, midlet hedder Prinoc. Det er som sagt mildt og effektivt- og *billigt*. 
Jeg kan ikke så godt tåle fx sæbe i ansigtet uden det føles, som om jeg smurt ind i æggehvide, men det omtalte middel har jeg *ingen* problemer med.
Prøv det!
Tea tree oil er faktisk meget skrapt, det er ikke alt fra træer, der er sundt. Terpentin kan udvindes af træer fx.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hvad var det lige Tone |
ElseG |
24-03-2004 10:43 |
|
skrev i den sidste linie...
Kan du så se at efter komme det og ud af døren til læge med dig...
Det kan ikke gå stærkt nok... Så bare afsted med dig... Ellers får jeg john til at jage med dig...
M.K.H. Else.
"Man lugter ikke af hest, man dufter!"
"Kunne du tænke dig at ringe gratis fra din fastnetstelefon, med venner og bekendte..??? Hvis ja, så skriv en besked eller mail, eller ring til mig på 97 33 39 89... !!!!"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| isterning, |
JLykke |
24-03-2004 11:46 |
|
i et klæde hold den på 5 min , og så når du har gjordt det så ny isterning og hold den på 5 min også , så svinder hævelsen og du ser normal ud igen. Det virker!!!
Underlag og lædergjord, Kom med bud!/u>Super lækker soft padded sort læder Dressurgjord,75-80 cm, brugt 2 gange. Nypris: 899kr
Topsport, dressur shabrack, creme, 17" Nypris: 599kr.
Sort & hvid ternet dressur shabrack, 17" , brugt 2 gange Nypris: 199kr
Springunderlag, Elisabeth Greenwood, hvidt, 17", Nypris: 399kr
Kom med bud.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ang bumser |
sandra winther |
24-03-2004 12:03 |
|
hejsa.
altså jeg ahr aldrig i mit liv haft de vilde store eller mange bumser, men nu her hvor jeg er gravid får jeg dem som skidt.
for et par dage siden kunne jeg ikker forstår at min bh gjordte så ondt, det vidste sig at jeg havde en rigitg ulækker bums midt på brystet.
nu her har jeg tre ved armhulen, de komemr virkelig de mest underligste steder på mig lige nu så jeg håber at de forsviner igen når jeg har født om 10 uger.
men det er rigitg nok tandpasta virker rigtig godt, eller eddke det virker altså også det stinker bare for vildt.
knus fra sandra.w.
bolette søges: brun dv hoppe på ca 23 år født:maj 1980. ca 158 i stg. efter opal og sultan uden brændmærke..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg er lige kommet hjem |
Sanne & Liva |
24-03-2004 17:05 |
|
fra Berit/hesten og det ser slet ikke så galt ud, men det føles vist galt 
sælges: 16" ældre læder sadel. Smal/medium bom. Mrk: wembley. Sadlen er velholdt og god kvalitet.
Sælges til højeste bud
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| indadvendt |
|
|
Hejsa
Jeg tror måske det er en Indadvendt bums?
Havde en engang, min kind var hævet 3-4x og mit øje kunne næsten ikke åbnes af samme grund
Til lægen med mig, jeg fik penicelin (staves) i en uges tid/10dage og så gik der pludselig selv hul på den...
Væk var den...
Så som de andre siger: Til lægen!
Venlig Hilsen Christina
Psst! Min præsentation er *opdateret* med spritnye billeder d. 14.2 2004
"If it's good enough for the best, it's good enough for the rest."
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmm lækkert |
Oxara Arabians |
24-03-2004 20:29 |
|
Det var da ellers et lækkert samtale emne i har sat igang....
mums
Men held og lykke med det
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Emnet... |
xtiny |
24-03-2004 21:10 |
|
Tja, det er vel ikke værre end andre emner, der vedrører kroppen, som også har været- hm- luftet, havde jeg nær skrevet.
Nu er det et seniorforum, så vore læsere og medskribenter forventes at have en vis livserfaring- ihvertfald i teorien.
Jeg tror, de fleste har erfaringer med bumser. Og de fleste voksne kvinder kender vel "hormonbumsen", der sladderagtigt dukker op hver måned, hvor man i forvejen er lidt tændt. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| aha jeg vidste det |
Enzo |
24-03-2004 21:29 |
|
det er DEN måde man nemt kan se om det er ved at cære tid til at man tager hjelm på og går stille med dørene (for fyre altså)
Mvh.
Enzo
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Super.... |
Vicksen |
24-03-2004 21:30 |
|
fedt tiny jeg har noget ujævn hedder jeg gerne vil af med håber at dette produkt kommer til og hjælpe mig
Hilsen Vicksen - Hjemmside (Billeder og video klip af mine katte)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tjaaaa ?????? |
Oxara Arabians |
24-03-2004 21:33 |
|
Ved sgu ikke rigtig hvor jeg hører til henne ??
Junior mener jeg nu ikke at jeg er... en del af emnerne er ihvertfald under mim kriminelle lavalder *GG*
Og Senior... hmmm tjaaa... joooooe jeg løber på mit 28énde år så jeg ligger vel i et forum som ikke eksisterer *GG*
Hilsen Monica
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| det ser ud |
|
|
til at jeg er nødt til at søge læge i aften men ikke før at jeg har været i randers og se på tinkere.
jeg ser mildest talt ud som en der har fået en på go´dagen!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|