Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

Så fantastisk det er..
Forfatter: 
Dato:  19-03-2004 15:17
Ja jeg havde jo et indlæg om hvordan det hele skulle være så råden.. men nu mine damer og herre.

Lille mig skal arbejde på Foulum Forsningscenter i Tjele. Ja du så rigtig jeg har fået arbejde og skal starte på mandag d. 22..
jeg er så fantastisk glad kan i tro, der er bare det lille problem at jeg kunne få et værelse men ikke alligevel, så nu må jeg finde et transportmidel 20-24km der er der ud..

Så efter der blevet ringet at jeg havde fået arbejdet, sprang jeg rundt i toget (var på vej hjem fra Århus) og skreg og jublede. Alle kiggede men hva sandra var i sin egen verden. Selv kæresten fik det største smæk kys ..
Så nu skal vi ud og fejre det i aften, måske på det nye diskotek der er åbner i aften..

Syntes bare lige at jeg ville fortælle dem det der har læst min lille tråd..

MVH
Sandra der er så fantisk glad

>>Forsvunden pony efterlyses - Se ham på min præsentation "SÅ GØR DU MIG GLAD"
0
0
Svar på denne tråd

Der kommer fluks et
Forfatter: 
Dato:  19-03-2004 15:23

KÆMPE tillykke med det nye arbejde... :)

Der lettede du lige en kampsten fra mit hjerte, for jeg har da godt nok haft mine tanker ved dig mange gange ang. din uddannelse... :) :) :) :)

M.K.H.
Else.

"Man lugter ikke af hest, man dufter!!"

:-) Medlem af pylreklubben. Klubben for pylrede hesteejere. :-)

"Kunne du tænke dig at ringe gratis fra din fastnetstelefon, med venner og bekendte..??? Hvis ja, så skriv til mig... !!!!"
0
0
Svar på denne tråd

ihh tak
Forfatter: 
Dato:  19-03-2004 16:03
Else du er nu så sød, tro mig jeg tænker også på jer og hvordan det går med dejlige Nathali. Bliver hun tyk her det næste års tid?

Næste gang i kommer nord på må i lige komme omkring så giver jeg midddag (med mors hjælp selfølgelig)

MVH
sandra C

>>Forsvunden pony efterlyses - Se ham på min præsentation "SÅ GØR DU MIG GLAD"
0
0
Svar på denne tråd

Stort tillykke !!!
Forfatter: 
Dato:  19-03-2004 16:52
Det er jeg også glad for at høre. Min datter er heldigvis rigtig glad for den praktikplads hun fik i Møldrup. Hendes hest nyder at være kommet fra et stort ridecenter og så i godt selskab med 2 af egen race.
Så rart at høre du nu har fundet noget, så du kan komme videre med uddannelsen.
Mange venlige hilsner Lisbeth
0
0
Svar på denne tråd

Hver gang vi kører
Forfatter: 
Dato:  20-03-2004 00:39

..nord på, så smutter vi på motorvejen lige der, hvor du arbejdede før... Ved motervej af/påkørsel nummer 35... :) :)

Så der er jo ikke langt derfra og til nummer 37... :) :) :)

Så pas på, vi tager dig på ordet... :) :) :)

M.K.H.
Else.

"Man lugter ikke af hest, man dufter!!"

:-) Medlem af pylreklubben. Klubben for pylrede hesteejere. :-)

"Kunne du tænke dig at ringe gratis fra din fastnetstelefon, med venner og bekendte..??? Hvis ja, så skriv til mig... !!!!"
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider