Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

Paltalk
Forfatter: 
Dato:  06-03-2004 22:43
Er der nogen her som har erfaringer med Paltalk?

Jeg kan ikke rigtig komme igennem. Jeg kan godt høre, hvad de andre siger, men de kan åbenbart ikke høre mig.

Jeg er ingen ørn til det her, så måske er der andre som kan finde ud af det?
0
0
Svar på denne tråd

Hvad bruger du ?
Forfatter: 
Dato:  06-03-2004 23:46
Hej Gunilla.

Bruger du hovedtelefoner med indbygget mikrofon eller bruger du en seperat mikrofon ?

MVH
KarinP
0
0
Svar på denne tråd

Hej Karin
Forfatter: 
Dato:  07-03-2004 13:50
Jeg bruger headset. Jeg tror at virker nu. Jeg fandt en dansk gruppe i aftes, og der var en dér, som guidede mig igennem. De kunne godt høre mig, da jeg havde fået indstillet det rigtigt.

Det er faktisk rigtig sjovt. Måske skulle vi lave en HN gruppe. Så kan vi jo tale sammen?

kh Gunilla
0
0
Svar på denne tråd

Hvad er
Forfatter: 
Dato:  07-03-2004 14:09
det for noget??
Mvh. Tine

0
0
Svar på denne tråd

Til Tine
Forfatter: 
Dato:  07-03-2004 14:24
Hejsa.

Paltalk er sådan ca det samme som Skype & MSN Messenger hvis det siger dig noget ? Det er en mulighed for at "tale gratis i telefon" med andre der er tilsluttet samme program. Vores tlf. regning er dalet betydligt på det seneste fordi flere af vores venner og familie er tilsluttet Skype som vi også er.

MVH
KarinP
0
0
Svar på denne tråd

Dvs. istedet
Forfatter: 
Dato:  07-03-2004 14:54
for at skrive med hinanden, kan man snakke? Men man skal så sidde og vente på at folk er logget på ligesom ved msn? Man kan ikke "ringe" folk op?? Ideen lyder rigtig go!
Kan man også gøre det til udlandet. -Så vil min tlf-regning virkelig falde!
Mvh. Tine

0
0
Svar på denne tråd

Til Tine
Forfatter: 
Dato:  07-03-2004 15:18
Hej igen.

Jo, du kan også bruge det til udlandet. En af mine venners kone bruger det til at snakke gratis med sin søster i Thailand. De har en fast aftale fra gang til gang om hvornår de er online.
Jeg bruger selv at ringe f.eks. min bror op på den alm. tlf og så spørge om han ikke lige går online.

Men bare lige for at slå det fast; det er altså kun gratis hvis du har en ADSL forbindelse....ellers skal du jo stadigvæk betale for hvert minut du er på.
Skype er et relativt nyt program, men det er det vi har haft de bedste erfaringer med mht lydkvalitet.

MVH
KarinP
0
0
Svar på denne tråd

Det lyder lækkert..
Forfatter: 
Dato:  07-03-2004 15:38
men hvor kan man downloade dette program?
Kræves der er speciel mikrofón eller lign?? jeg syntes jeg kan huske at der var indbygget mikrofon i pcen, kan det være rigtigt? Hvad er der af muligheder for mikrofon?
Mvh. Tine

0
0
Svar på denne tråd

Mere om Skype
Forfatter: 
Dato:  07-03-2004 16:04
Hejsa.

Skype downloades gratis på skype.com
MHT mikrofon, så kræver det ikke noget specielt, du kan nøjes med en indbygget mikrofon + højttalere, men det giver desværre tit en meget dårlig lyd :-( Vi har istedetfor valgt at købe et sæt hovedtelefoner med indbygget mikrofon hos SHG den kostede ca 160 kr INKL forsendelse :-) og vi havde den dagen efter bestilling :-)

MVH
KarinP

MVH
KarinP
0
0
Svar på denne tråd

i blander en smule
Forfatter: 
Dato:  07-03-2004 16:19
PALTALK er et program hvor flere kan mødes i et rum og tale sammen over alle lande grænser. koster kun det det koster at være på nettet

skype er et program som forsøger at komme uden om telefonen og skulle være "eventuelt" fra pc tiæl telefon.

.
DEN 1STE OG 7NDE MARTZ HAR VI
LOPPE MARKED HOS OS, ALT SKAL VÆK...... KOM OG SE.

Vores Hjemmeside, med info om gården
0
0
Svar på denne tråd

Paltalk
Forfatter: 
Dato:  07-03-2004 18:42
Ja, det fede ved paltalk er, at man kan sidde og tale sammen en hel gruppe ad gangen. Det er gratis over ADSL. Det var Ariel som gjorde mig opmærksom på det, Tak for det, og øv at jeg ikke bor i nærheden, så ville jeg komme til loppemarked.

mvh Gunilla.
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider