Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

Store porredag ;-)
Forfatter: 
Dato:  04-03-2004 00:20
Min mand er til tider en sag for sig ;-)

For et par dage siden kom han helt glad hjem med en stak porrer han havde indkøbt og glædet sig til at inhalere :-)

Konen ( moi ) havde så idag tilberedt bæsterne i en slags farseret tilstand m. fars, bacon og kartofler.

Ungerne syntes, ideen var ret så skidt :-(

Manden kastede sig dermed hektisk og storporregumlende ud i historien om dengang han var dreng og glædede sig til store porredag istedet for "møgmadsdag" :-)

Ungerne måbede - og konen vred sig af latter, mens hun så for sig, at manden i en mindre og langt yngre udgave sad med vandkæmmet artigverner frisure og glædede sig ubehersket til porrernes indmarch i sit barndomshjem ;-)

Men kender I ikke det - at man ser en slags film rulle og så er man helt færdig ;-D Og egentligt er den eneste der vrider sig af latter og ikke kan stoppe :-) OK - min mand vred sig også og måtte forlade køkkenet pgra krampelatter - vi har heldigvis samme form for humor :-) - Ungerne - de var målløse - og trode de gamle havde erhvervet sig en akut hjerneblødning :-)

Maden gled ned - og jeg lavede en lagkage til forsoning til børnene :-)

Hilsen May-Britt.

Lykken er en dejlig islandsk uldtot

Healing tilbydes heste og mennesker på Sjælland.
0
0
Svar på denne tråd

LOOOL.....
Forfatter: 
Dato:  04-03-2004 08:10
jo jeg han sagtens se "G" sidde der med knæbukser og ildrøde frost knæ, vandkæmmet og glæde sig til sin poremad LOOOOOOL.....

Sussie

;-D lykken er en 4 hjulstrækker med spræl i ;-D

0
0
Svar på denne tråd

Hold da op!
Forfatter: 
Dato:  04-03-2004 08:36
Jeg melder mig straks under fanerne!

Iført en let plisseret skotskternet ulden nederdel, hvide knæstrømper og øøøndige fletninger med røde sløjfer vil jeg indtage frikadeller med oceaner af porrer (porrer er en guddommeligt velsmagende ting!)

Men jeg ser straks mig selv i næste scene: Kærnemælksvælling med kold fløde...tilbehør: rugbrød med smør...mmmmmm...

Det var tider, da der var artigverner-mad på bordet... >o<

Og en møgmadsdag: Det var når der var kogt torsk i sennepssovs - ADWR - så var det slut med artigheden...

PJ

Being normal is not necessarily a virtue - it denotes a lack of courage!

0
0
Svar på denne tråd

Hva med..
Forfatter: 
Dato:  04-03-2004 22:24
Hvidkålsdolmer (tror jeg de hedder). Hos os hed de "pakker" fordi der var snor om, som en gavepakke. Det var fars, pakket ind i hvidkålsblade, og så var de vist kogte.

Det har jeg ikke fået, siden jeg sad der med mit ildrøde hår, fregner i hele hovedet, farveløse øjenvipper, og proppede mig med pakker. "Hun ligner Farbror Svend" sagde min mormor, om mig "Hun er lige så grim". Jeg så heldigvis først Farbror Svend på et billede da jeg var omkring de 40. Den svenske "farbror" var noget af det grimmeste jeg har set. MØGMORMOR!! :-*

Det kunne være jeg skulle kreere nogle pakker en dag.

8-)
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider