Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

total forvirring
Forfatter: 
Dato:  02-03-2004 19:19
Jeg er på herrens mark.

Jeg bor på et lille husmandssted, med min søster. Vi er begge førtidspensioneret, og flyttede herover til Bornholm for 3 år siden, da vi gerne ville flytte på landet.

Nu må vi erkende at vi ikke er gode for hinanden, og min søster vil gerne flytte.

Problemet er så at jeg sidder her med 5 æsler, en kat og mig, og ikke aner hvor jeg skal gøre af os.

Med det jeg får udbetalt, er det vist ikke muligt at få det til at løbe rundt økonomisk hvis jeg skal bo her alene.

Så måske bliver jeg nødt til at flytte, men hvor flytter man hen med 5 æsler?? især hvis det skal være billigere end 6ooo ialt?

Den gruelige tanke opstår jo, at jeg kan blive nødt til at sælge mine dyr!! Det ville være forfærdeligt!

Hvad ville i gøre i den situation? (alle gode ideer er velkomne.)

ØV ØV, hvorfor kan livet ikke bare være nemt! :{-(
0
0
Svar på denne tråd

Pu ha..
Forfatter: 
Dato:  02-03-2004 19:22
den er svær, men jeg håber du finder en løsning.

Kan du ikke leje noget af det ud ????
Måske et par værelser???

;-) Hilsen Vivi ;-)

{>**Den Røde Baron** {>

0
0
Svar på denne tråd

I Borridsø og omegn..
Forfatter: 
Dato:  02-03-2004 19:40
...skulle det være en smal sag at finde en eje-bolig med græsning til en lille flok æsler og en nettohusleje på under 6000.
:-)

Velkommen til Midtjylland, vi glæder os til at se jer alle!
;-)

med venlig hilsen
atengstedt

Hvordan ser DIN have ud??
Haveplaner udformes.
Kontakt mig for nærmere info og hør hvor nemt og hvor smukt det kan gøres!
0
0
Svar på denne tråd

Som atengstedt skriver
Forfatter: 
Dato:  02-03-2004 20:01
prøv jylland.
Har lige sendt en bekendt til jylland, hun var også blevet ene, havde 5 ponyer og en masse udgifter, plus intet arbejde.
Hun har fundet et billigt sted hvor hun har råd til at bo med alle sine dyr.
du må se at få sat et par annoncer ind i aviser og måske kan den blå avis være til stor hjælp.
du må simpelt hen ikke sælge dine dejlige æsler, for så bliver det en sorgens dag.
håber du finder en løsning for din pension er jo den samme om du bor i jylland eller andre steder i danmark.
Jeg krydser fingre for dig. pøj pøj.
imc
min højde passer til mig
det er min højde der ikke passer til min vægt
0
0
Svar på denne tråd

uha, det var træls. :0(
Forfatter: 
Dato:  02-03-2004 20:52
Jeg håber at du kan finde en løsning!
Det er svært at få det hele til at løbe rundt hvis man bor alene, og har en masse dyr!
Jeg vil da osse sige at du sku prøve at finde en ældre gård billigt til leje eller lignende.
Jeg kan godt forstå at du er lidt bekymret for fremtiden.
Jeg vil da gerne ha Zorba og Daisy, men jeg kan da godt forstå du gerne vil beholde dem. :0)
Man bliver helt forelsket når man ser dine billeder!
Jeg krydser fingre for at du finder en løsning!
Lad os endelig høre hvad du finder ud af!
Med venlig hilsen Karina.'

Prøv en Islænder!
{> Du vil garanteret syntes det er skide skægt! {>
0
0
Svar på denne tråd

Tak for svar.
Forfatter: 
Dato:  02-03-2004 21:29
Nu er det sådan at de 6ooo jeg skal af med her er for alle faste udgifter, på nær mad, dyr og vedligehold. Det er der kun 2ooo til pr. md., og den holder jo ikke. Det er med totale prioriteter på sølle 300.000.

Jeg kunne måske leje ud til en med hest, og overvejer at undersøge "markedet", her på øen.

Jeg ville ikke have noget imod at flytte til Jylland. Jeg kommer ellers fra nordsjælland, hvor min familie også bor, men der er dels for dyrt, og der har jeg egentlig heller ikke lyst til at bo der igen.

Jeg har også tænkt på at finde et bofællesskab på landet et sted, hvor jeg kunne have dyrene med.

Vi er først blevet enige om at det ikke går idag, så jeg har ikke haft tid til at tænke så meget, over muligheerne. Derfor er alle forslag også velkomne.

0
0
Svar på denne tråd

Hej Gunilla
Forfatter: 
Dato:  02-03-2004 22:36
- Bliv hvor du er..og lav et " Bed and Breakfast " for turister , tyskere, københavnere, jyder og mange andre udefra kommende..lidt lavere priser i lavsæson og højere i højsæson..folk vil elske det!! Tror du ikke det ville kunne give dig de ekstra slanter du har brug for ... 8-)..bare en ide ,men undersøg den , intet er umuligt, før alle muligheder ER afprøvet !!
Jeanie

- Travfolk er fagfolk !!
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider