Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

senior, ja nu har jeg
Forfatter: 
Dato:  01-03-2004 21:57
en fod i graven. Lysvågen imorges, besluttede jeg mig for igen at sidde på min hest efter godt 5 uger (halebenet var ømt) Aftalt med Inger, som ville ud og se mine heste, og hun skulle se mig ride. Inden hun kom ud på gården, gik jeg over i hallen med min 2 1/2 årige. En vandslange lå og flød, og den ville jeg lige flytte, så der var plads at arbejde på.

Smeld, sagde ryggen, og jeg røg i sandet. Jeg kom halvt op ad stå ved hjælp af grimen på hesten, og haltede hen og åbnede porten og råbte på hjælp.
En staldveninde hjalp mig. Inger kom, og jeg var allerede krøbling.

Hen til fysioen, som sagde, fiberspringning i begge rygmuskler, ro og hvile i ca. 6 uger.

Jeg kan da ikke bare stille mit liv på stand by i 6 uger? Har I andre prøvet det samme?

Appaloosa 4 u 2
Jeanette

Få en appaloosa, Mere af hvad du vil have, alt hvad du nogensinde behøver.
0
0
Svar på denne tråd

Hejsa Jeanette
Forfatter: 
Dato:  01-03-2004 23:04

Nå, så fik du da sat dig til tasterne, håber det går lidt bedre, du var ikke meget værd i formiddags.

Nu havde jeg sådan glædet mig til at se dig ride og så blev det slet ikke til noget. Men jeg fik da set dine dejlige heste og jeg kan da godt advare jer western ryttere, den dag jeanettes appalosa er tilredet skal i gud hjælpe mig passe på for så får i ikke et ben til jorden. Den er bare så skøn.

Nu må du jo så hygge dig her på nettet i et par uger.
Kan du ikke finde en masse gode ting og skrive om så der kan komme lidt fut i disse sider.
pøj pøj og pas nu på dig selv.

p.s. Havde du været en hest var du for længst sendt på slagteriet

imc
:-D
min højde passer til mig
det er min højde der ikke passer til min vægt
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider