Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

Ja, grin I bare men,
Forfatter: 
Dato:  01-03-2004 08:13
Jeg prutter ikke. JEG FISER, og jeg kan ikke holde mig selv ud. Nu har jeg kvalt mig i 2 liter A38, for at stabilisere den (ski..) tarm, og jeg fortsætter. Jeg tror snart at jeg dør af lungebetændelse, pga. åbne vinduer, eller også dør familien af gasserne :-P

Den eneste der blir ved min side er hunden. Han lugter lige så slemt, pga. det kødben han fik i går.

Hva kan jeg spise, for at det holder op?

Appaloosa 4 u 2
Jeanette

Få en appaloosa, Mere af hvad du vil have, alt hvad du nogensinde behøver.
0
0
Svar på denne tråd

LOOOOL
Forfatter: 
Dato:  01-03-2004 08:29
undskyld Jeanette.. men min datter har det som dig, vi er ved at omkomme i stank..hun har ikke spist noget hun ikke kan tåle, men gassen er ulidelig.. måske I skulle gå en tur i biffen LOOOL

Sussie

;-D lykken er en 4 hjulstrækker med spræl i ;-D

0
0
Svar på denne tråd

Puha.......
Forfatter: 
Dato:  01-03-2004 08:32
:-@

Godt du ikke er på besøg hos mig...... :-@

Her prutter den ene hund, så vi har været ved at blive gasset ud igår..... :-*

Det helt ufede er, at den skrupfiser, mens den ligger tæt på os - og når den så hører dens egen tarmlyd og lugter sin gasudsiven - så glor den forarget på sin bagdel og GÅR VÆK - og lader os tilbage i stanken.... :-P

Og jeg er hjemme hele dagen, fordi min yngste datter har feber og hoster 8-) Måske hunden skal have en prop bagi.... :-D

Men men men..... vedr. prutteri, så skyldes det jo luft i din mave, enten pgra noget, du har spist eller pgra af mavevirus.

Du kan prøve at massere din mave i bløde cirkelbevægelser, det kan til tider hjælpe lidt.

Lad være at spise noget stærkt som kål, løg, oksekød lign. de næste dage, men hold dig til noget som Gaio, cultura, revne æbler, lidt lyst kød, lyst brød, gerne ristet, havregrød olign, de næste par dage - og drik masser af vand ;-)

Og kom på toilettet når du trænger :-)

Hilsen May-Britt.

Lykken er en dejlig islandsk uldtot

Healing tilbydes heste og mennesker på Sjælland.
0
0
Svar på denne tråd

Hippie Lee :-)
Forfatter: 
Dato:  01-03-2004 08:34
Hej Sussie.....

Altså - du kan massere en hest fra kolik - hvordan i alverden kan det så gå til, at der så pruttes så råddent fra familien.... :-D

Hilsen May-Britt.

Lykken er en dejlig islandsk uldtot

Healing tilbydes heste og mennesker på Sjælland.
0
0
Svar på denne tråd

godmorgen Jeanette
Forfatter: 
Dato:  01-03-2004 08:39

så skal du da ikke ud til mig og have kaffe i dag. Prut prut.

ps. Har fri i dag, så hvis du i formiddag skal ud til hypperne vil jeg da snart gerne med og se dem.
imc
min højde passer til mig
det er min højde der ikke passer til min vægt
0
0
Svar på denne tråd

May-Britt
Forfatter: 
Dato:  01-03-2004 09:16
hunhar ikke mave smerter, eller forstoppelse.. hun fiser bare hele tiden LOOOOL..

Sussie

;-D lykken er en 4 hjulstrækker med spræl i ;-D

0
0
Svar på denne tråd

molkesan
Forfatter: 
Dato:  01-03-2004 11:04
Lidt hjælp til dig og din mave.
Smut på apotektet eller helsekosten og køb noget molkesan. Det hjælper. En skefuld i et glas vand og ned med det, gør det en 2-3 gange om dagen indtil den beroliger sig.
Det stabiliserer maven igen, ren naturprodukt.
Smager hæsligt, men hjælper

Hilsen LeneJ

>o<Lyset for enden af tunnlen er ikke altid et modkørende tog >o<
0
0
Svar på denne tråd

Herregud
Forfatter: 
Dato:  03-03-2004 08:55
luften skal ud...

Hvis du prutter fælt hver dag, så kan det godt være at tarmfloraen er i ubalance og at du kan vende vinden, ved at få udarbejdet en kostplan hos din læge.

Er det bare engang imellem, så nyd det.

Der er da ikke noget barnligt bedre end at prutte under dynen, 1 min. efter løfter man lige op i dynetøjet og tar en snuser.

Herefter lader man prutten sejle ud i lokalet til gene for alt og alle.

Tjaaa, jeg er vokset op med prutte kampe og videofilm, en sand pruttens mester.

Sjovt nok er der ingen prutter i farvandet når jeg er ude, kun når jeg er hjemme.

God vind her fra prut kontrolløren

;-)

- Life is the essence of you -
0
0
Svar på denne tråd

for mange fibre
Forfatter: 
Dato:  03-03-2004 09:03
kan give luft i maven, er det for irriterende, så tal med din læge om det.

min kæreste laver ogsaå nogle fæle nogen, især når vi skal til at sove, men han guffer også tonsvis af salat.

men det lugter godt nok fælt, tit giver det dog blot årsag til latter. nogle gange deltager jeg også og mine kan også være strenge. men vi har overlevet gasserne indtil nu ;-D

mvh xanadue
"kun når jeg er alene, kan jeg samle de tanker, som jeg får ved at være sammen med andre". LDL
0
0
Svar på denne tråd

Stryg en tændstik
Forfatter: 
Dato:  04-03-2004 01:56
Det tager fiselugten. En lighter kan til nød bruges, men en tændstik er bedre, den skal bare lige blusse op og slukkes.

Husk at drikke godt med vand, hvis du spiser stærkt fiberholdig kost. Det kan tage en 14 dage, hvis man skifter kost. Kål, løg og bønner skulle være de rene pruttemaskiner, men jeg har sjældent luft i maven af det. Nej, stres og kaffe- og tyggegummi- det giver luft og rumlemave.

Hos os prutter vi med lyd- sivere stinker! Og katte- og hundefise, er især slemme, de siver kun. Kødædere lugter generelt værre end planteædere. (Vi prutter dog fortrinsvis hjemme- og på toilettet)

Vi spiser gerne chili con carne- med masser af bønner, men sådan en god frikadelleprut- *den* lugter.
Vi har generelt ikke problemer med frugt og grønt, men vi spiser også ret meget af det- hver dag.
A38 er guld til maver i ubalance, fx ovenpå penicillinkur.

Men min erfaring er, at stress virkelig er det værste- og tyggegummi, hvor man let sluger luft. Sukkerfrit tyggegummi (og andre ting med aspartam) virker desuden afførende til den linde side.

MVH
xtiny

Hvis man ikke er et skridt foran- er man et skridt bagefter...

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider