Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

Heste venner søges
Forfatter: 
Dato:  24-02-2004 11:51
Hej ;-)

Jeg søger efter nogen rigtig gode venner/veninder, som interesser sig for heste, avl, o.s.v- Jeg har selv en ældre hoppe som skal op til blue hors her til april, også HÅBER jeg det lykkes 8-)Så hvis du også mangler en rigtig god ven/veninde så skriv.

Hilsen
maibritt

mr2@sol.dk
0
0
Svar på denne tråd

Det rigtige sted
Forfatter: 
Dato:  24-02-2004 12:10
Jamen Maibritt, så er du da kommet til det rigtig sted!

Avl er dog ikke lige min stærke side, men det er da smadder spændende!!!
Velkommen til, vi glæder os til at høre mere om dig og din hoppe!
Vrinsk fra Malene og Aca'vit

The Blonds are Back!!!

Katte er temmelig sarte skabninger, og de kan rammes af mange forskellige lidelser, men jeg har aldrig hørt om en, der led af søvnløshed

Min HP

0
0
Svar på denne tråd

Velkommen til!
Forfatter: 
Dato:  24-02-2004 16:43
Her er alt hvad du kan ønske dig!
Man bliver afhengig af dette sted.

Håber du får lige meget ud af det som alle os andre

Mvh. Gudrun

fredriksborgeren Unikka Vejvad, den røde sa**n
0
0
Svar på denne tråd

Hej Maibritt
Forfatter: 
Dato:  25-02-2004 10:30
Jeg kan se vi har samme postnr. Skal du ikke have skrevet lidt mere ind på din præsentation? ;-)

Du skal være velkommen til at give en hånd med i Jels vikingespils hesteafdeling her til sommer (jeg skal så småt til at igang og mangler nogle "modne hestepiger" der kan tage ansvar) - der er masser af nye venner, som bare venter på at lære dig at kende - bare kast en besked eller mail denne vej, så finder vi ud af noget :-) (selvom det ikke ligefrem er hesteavl der er det primære *S*)

Du er også velkommen til bare at kigge forbi hos os og få en snak, men vi går først rigtig i gang med hestene i juni.
0
0
Svar på denne tråd

Pudsigt...
Forfatter: 
Dato:  26-02-2004 15:25
jeg er helt ærgelig over at der ikke står fødselsår og den slags på din præsentation...

Jeg kommer oprindeligt også fra Rødding-egnen, flyttede så til Sjælland, Fyn og nu Vejen. Undervejs mister man en del af de venner man har, jeg gjorde i alle tilfælde, er sikkert for dårlig til at få ringet/skrevet/besøgt...

Det kunne da være rigtig hyggeligt med flere bekendtskaber i området, så bare kom an Maibritt ;-)

Tanker fra
Kitte
:-)
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider