Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

Mænd...
Forfatter: 
Dato:  20-02-2004 09:50
Hej.

Jeg er den heldige ejer af verdens dejligste mand.

Her er beskrivelsen:

- Har været sammen med ham i 12 år og er gift med ham på 2 år.

- Har 1 dejlig pige med ham og venter nr. 2 d. 13.03.2004.

- Hjælper mig gerne med mine 3 heste, nu da jeg er blevet meget stor(taget 25 kg. på). D.v.s. at han fodrer, muger ud, strør, ind og udlukning, laver hegn, får vores datter på 3 ud at ride et par gange om ugen og i det hele taget er der for mine heste, da jeg ikke er så mobil længre. (han har altid hadet heste, men kunne ikke få min uden dem).

- Går på arbejdet hverdag og hjælper med det huslige indenfor.

- Henter datterne fra børnehave.

- Handler ind og laver ofte mad.

- Han tager meget hensyn til mig, da jeg ikke har haft en nem graviditet, hvor imod det første ikke var noget problem.

Så hvad mere kan man ønske sig, JEG ville bare lige fortælle alle andre hvor lykkelig JEG er for min mand og jeg vil ikke undvære ham og sætter stor pris på ham hverdag.

Hilsen Tassen
0
0
Svar på denne tråd

Velkommen i klubben......:-)
Forfatter: 
Dato:  20-02-2004 10:02
Det er skønt med sådan en dejlig mand - husk at værdsætte det.

Sådan en har jeg også - nu på 12. år.

Jeg har haft et par stykker før, der er anderledes - så jeg værdsætter ham her hver eneste dag :-)

Det dejlige er nemlig, når begge i et forhold tænker mere på hvordan man bidrager til at hele familien har det fint, end at man egoistisk mest tænker på, hvordan man selv får mest muligt ud af det ;-) - Begge to :-)

Hilsen May-Britt.

Lykken er en dejlig islandsk uldtot

Healing tilbydes heste og mennesker på Sjælland.
0
0
Svar på denne tråd

nej det er du ikke
Forfatter: 
Dato:  20-02-2004 10:10
for det er jeg!

vi har været sammen i 15 år har 2 børn sammen,han rider selv han går hverdag på arbejde han tager del i det her hjemme,tager gerne børnene,handler gerne ind.

jo han er dejlig og tilmed lidt lækker syntes jeg*G*

0
0
Svar på denne tråd

det har jeg også
Forfatter: 
Dato:  20-02-2004 11:48
hejsa.

jeg vil nu også sige at min mand er den dejligste på jorden.

han hjælper hvbor han kan

han elsker heste har enda en selv.

han siger sjændelt nej til mine ønsker.

vi venter vores første ban sammen her den 04.06.

han er som en rigtig far til min søn rasmus på 2år

han låner mig bilen uanset hvad.

gav mig mit kørekort for knap 1 år siden.

hjalp mig alt hvad han kunne med min gamel heste.

ja så det er bare verdens dejligte mand vil jeg sige.

knus fra sandra
0
0
Svar på denne tråd

osse mig.
Forfatter: 
Dato:  20-02-2004 12:22
Min kæreste er bare ALT hvad jeg sætter pris på hos en mand .. (y)

Forstående,ærlig,intelligent,har humor og kan finde ud af at vaske op/gøre rent :-D

Han arb. med putere til daglig (systemudvikler) men har heldigvis ikke et 'jeg-MÅ-spille'behov som mange andre :-D

(og så han udd. brandmand Mums-LÆKRE uniformer ;-D dog lugter de knap så godt *smiley der rynker næsen* MEN så kan man jo bare pille den af hihi ;-) :-D )

Er bare så lykkelig over jeg har fundet Mr.Right så tidligt i mit liv-det er prinsen på den hvide (øh nåeh nej BRUNE) hest der lige kom ind i mit liv :-)

Glæder mig til april hvor vi flytter ind i drømmehuset

(bortset fra godset med stald og ridebane osv men :-P men af noget man får råd til i DETTE liv er det dreamhouse :-) )..

Elsker ham overalt på jorden {>

lige et billede af Mr.Nice-Guy:

Monica
*og smølfen Moonlight* :-D

0
0
Svar på denne tråd

mænd..
Forfatter: 
Dato:  20-02-2004 17:54
Hej igen.

Det er dejlig at høre, at der findes mange dejlilge mænd og ikke kun de "åndsvage", som vi normalt hører mest om.

Jeg er engige om, at vi skal værdsætte dem meget og i mit forhold er vi nået til, at vi lige så godt kan hjælpe hinanden med alt (d.v.s at jeg pudser og sliber gerne hans Harley Davison ned), for det giver meget mere her i livet, end at modarbejde hinanden.

Tassen
0
0
Svar på denne tråd

Kort sagt
Forfatter: 
Dato:  21-02-2004 08:47

Jeg har da bare verdens beste kone.

Hilsen Finn

Rigtige mænd er gift med en hestepige
0
0
Svar på denne tråd

Min kæreste
Forfatter: 
Dato:  21-02-2004 10:41
Er afgjort den dejligste på hele jorden. Jeg glædes hver gang jeg kigger på ham over, at jeg har været så heldig at møde ham.

Vi er lige flyttet sammen, og der har slet ingen problemer været med at få plads til os begge. Vi har begge givet og taget en smule og vores fælles hjem vi begge glade for.

Han er kreativ, skabende, intelligent, følsom og veluddannet. Mit velvære betyder ligeså meget for ham, som hans gør for mig. Han interesserer sig ikke for heste, men interesserer sig meget for min ridesport og suger viden om teknik bag ridning til sig - ganske enkelt fordi han ved, at det er min interesse. Ligesom jeg er ved at lære forskel på 4/4 og 8/8 takter, og at spille på trommer, fordi jeg ved, at det er hans interesse.

At han så er smuk oveni købet gør det jo ikke dårligere {>

Her er et billede af ham:

Ha' en hypper dag ;-)
Diane

Fremgang bygger ikke på de kundskaber du har, men på hvad du kan bruge dem til.
----------------------
Jeg leder efter min gamle hest, Coco's Løvstjern, se efterlysning og billeder her
----------------------
Har du hørt om den store HN fest, der afholdes 5. juni 2004 i KBH? Ikke? så kig her
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider