Hej Lise!
Det lyder forfærdeligt
Jeg har selv lidt af hovedpine og migræne i årevis - først som barn og siden som voksen - heldigvis ikke så meget mere.-
Men - du kan faktisk få hovedpine af hovedpinepiller

Har man i længere tid et stort forbrug af smertestillende piller, så vænner kroppen sig til dem. Så udover at den smertestillende virkning efterhånden aftager, så kan man få hovedpine som bivirkning af pilleforbruget.
Når man har smerter spænder man, og derfor kan en migræne faktisk gå over til spændingshovedpine, når
migræneanfaldet er ubehandlet, og det er det, hvis du ikke har fået migrænemedicin. Så det kan være svært at skelne, hvad der er hvad. Men noget kan tyde på, at dette anfald i starten har været et migræneanfald - specielt fordi du beskriver, at du har lidt af børnemigræne, og at anfaldet af hovedpine har været hårdt og længerevarende.
Jeg synes, som de andre, at du skal kontakte din læge omgående, og få checket dit blodtryk. Dernæst skal I snakke lidt om dit pilleforbrug - det er IKKE normalt.
Jeg har selv fået disse stærke Ibumetin nogle år, og brugte som du alt for mange piller - man skal IKKE bruge 200 stærke piller om året.
Jeg skiftede læge, og min dengang nye læge, fandt så ud af, at jeg faktisk led af migræne

At det så var svært at finde egnet behandling, er så en anden sag. Men nu får jeg Migea Speed, som jeg har liggende og kan tage, når et anfald er under opsejling, hvilket gud ske lov sker sjældent efterhånden.-
Har du været syg og har feber, kan det jo i sig selv være grunden til hovedpinen. Som migrænepatient får man dog ofte værre hovedpiner, end andre, fordi kroppen reagerer værre på stress og dermed sygdom.-
God bedring