Lidt tys-tys endnu da familien skal have det at vide i weekenden...
MEN MEN MEN...
Jeg er løbet lidt i problemer - for det passer nemlig med, at min kæreste har fødselsdag fredag og familien er så inviteret til lørdag; men problemet er så, at min egen mor har meldt afbud
De er ved at bygge hus og får lofsbrædder til hele huset fredag eftermiddag og de skal slibes, ludes og males inden mandag morgen, så det kan jeg jo godt se, at det får travlt med...
Men hvordan er det så lige, at vi skal fortælle det???
Jeg skal scannes i morgen formiddag og da min mor arbejder på sygehuset snakkede vi om bare at tage ned til hende bagefter og fortælle det; men jeg synes jo også, at det er lidt trælst, når nu vi havde glædet os til at fortælle det til fødselsdagen... Men hun er jo også min mor og skal selvfølgelig vide det som en af de af første, så det er lidt vanskeligt, for vi kan ikke engang tage derud og fortælle det, for de har vanvittig travlt med huset og har ikke tid til at vi kommer på hyggevisit
Er det bare mig, der er vanskelig??
Vi snakkede også om at sende hende et brev, som først måtte åbnes mens de andre er til kaffe, så de får det at vide stort set samtidig, og der skulle så være en kopi af scannings-billedet med i brevet; men det synes vi også er lidt underligt...
Er der ikke nogen, der har et vanvittig godt forslag???
HJÆÆÆLP...
Nå ja - jeg har termin 7. september 2004
MVH Tanja