Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

Hvor mange venter sig ?
Forfatter: 
Dato:  18-02-2004 09:28
Er bare lige lidt nysgerrig. Hvor mange, af alle jer hestepiger venter jer ?

Jeg selv er i 30. uge med mit andet barn. Har i forvejen en datter på 1½ år.

Mvh. Maj-Brit
0
0
Svar på denne tråd

Ikke mere :)
Forfatter: 
Dato:  18-02-2004 09:36
Jeg fødte en dreng d. 10. februar, han kom 13 dage for sent.

Lige et lille billede :)

Jeg har foruden René som han kommer til at hedde,
Camilla på 10 år, Johnny på 7 år & Tanja på snart 4 år.

Hilsen Linda der ikke foretrækker en race frem for en anden;-D

Rytter søges til min palominoaraberhoppe på 5 år. Hun har stået stille i 1 år p.g.a en bagben´s operation. Vil du genoptræne hende???? Hun er omkring 150 cm i stg og en levende lille godmodig hest.

Besøg min hjemmeside på http://www.hobbyheste.webbyen.dk
0
0
Svar på denne tråd

jeg venter mig
Forfatter: 
Dato:  18-02-2004 09:39
hejsa.

jeg er gravid med nr 2 her til den 4 juni, så jeg er 24+5 uger henne.og jeg også hvad jeg skal have nemlig en dejlig lille pige som kommer til at hedde jessica.

tillykke til dig linda dejlig lille dreng du har fåret.

knus fra sandra
0
0
Svar på denne tråd

Jeg venter også
Forfatter: 
Dato:  18-02-2004 10:08
mig til den 16. Juli, men skal nedkomme 2-4 uger før pga dårlige bækkenvener. Jeg er idag 18+5 eller 19+3 for hverken læger eller JM kan ikke blive enige om min termin.

Det er vores første barn, efter mange års ventetid ! Så vi glæder os meget til guldklumpen kommer til verden snart. Vi ved ikke om det er en dreng eller en pige og vi er heller ikke interesserede i at få det at vide.

Ellers er jeg blevet sygemeldt pga komplikationer i min graviditet. Sikken noget rod med min arbejdsplads der lader den første sygemelding forsvinde og så forlanger de en ny, jeg kommer med den, så er den første fundet og arbejdspladsen vil naturligvis ikke betale for den nye lægeerklæring. Det er temmelig frusterende at finde ud af at en stor arbejdsplads som bryster sig af at være blandt Danmarks 10 bedste arbejdspladser ikke kan holde orden i deres interne postkontor, eller i det hele taget gider at lede efter min lægeerklæring, når min læge og jeg siger den ER sendt ! Så det er jeg temmelig langt nede over og tak fordi jeg måtte spytte det ud her.

Alle skal have held og lykke med maverne. Og tillykke med bebsen Linda ! Skøn unge, det river rigtig i mine arme at nappe ungen :-)

Beagle.

0
0
Svar på denne tråd

Også her
Forfatter: 
Dato:  18-02-2004 10:28
Vi venter os også. Og skulle gerne nedkomme med en lille islænding midt i juli. Jeg skulle være omkring 18+1 i dag. Men mig er der også lidt uenighed omkring.

Og jeg er åbenbart flov over situationen :-D For jeg gemmer godt nok min mave usædvanligt godt. Jeg render stadig rundt med en lettere overdimensioneret delle, fremfor en babymave. Min familie er begyndt at kalde mig "tykke" selvom de har indrømmet at maven ikke er der rigtigt endnu, så måske synes de bare at jeg er tyk... :-P Det er jeg vist også, men de behøver vel ikke skilte med det, haha.
Með kveðju
Anne Thomsen
0
0
Svar på denne tråd

Også mig..
Forfatter: 
Dato:  18-02-2004 11:40
Vi venter os også {> jeg er i uge 40 og har termin i dag :-)

Men det er 14 dage siden at vi fik at vide at der var ved at ske noget :-) men vi venter stadig spændt,ElseG fra HN har bestilt den til i morgen :-D så jeg må se hvad jeg kan gøre.

-Hygge.

"Det er ikke den erfarne træner,der kan få en hest til at optræde,det er den erfarne træner,der kan få en hest til at ønske at gøre det."
0
0
Svar på denne tråd

kun mine heste
Forfatter: 
Dato:  18-02-2004 12:12
heldigvis er det kun hestene som skal har herude, men kigge godt nok på alle de små...men vi har fire synes jeg det er nok....

sussanne håber på den kommer snart

..welsh cob hingst stå til bedækning
0
0
Svar på denne tråd

Jep jeg har bestil til i morgen
Forfatter: 
Dato:  18-02-2004 16:39

for jeg har nemlig selv fødselsdag i morgen, så derfor kunne det jo være skægt at have både en netniece og så en der har samme dato som mig... :) :) :)

M.K.H.
Else.

"Man lugter ikke af hest, man dufter!!"

:-) Medlem af pylreklubben. Klubben for pylrede hesteejere. :-)

"Frisk rytter søges, til at ride stævner m.m. på Megadyret..Er det lige dig, så ring eller skriv..!!"
0
0
Svar på denne tråd

også her
Forfatter: 
Dato:  18-02-2004 21:40
Jeg tilslutter mig "klubben" og kan da fortælle, at jeg skal føde samtidig med Beagle, nemlig 16. juli. (altså er jeg 18+5). Det er første gang - og på tirsdag skal jeg scannes, da der muligvis er tvillinger! Kan næsten ikke vente på at få det at vide.
0
0
Svar på denne tråd

Også mig... hjælp ønskes...
Forfatter: 
Dato:  18-02-2004 22:37
Lidt tys-tys endnu da familien skal have det at vide i weekenden...

MEN MEN MEN... :-(

Jeg er løbet lidt i problemer - for det passer nemlig med, at min kæreste har fødselsdag fredag og familien er så inviteret til lørdag; men problemet er så, at min egen mor har meldt afbud :-(

De er ved at bygge hus og får lofsbrædder til hele huset fredag eftermiddag og de skal slibes, ludes og males inden mandag morgen, så det kan jeg jo godt se, at det får travlt med...

Men hvordan er det så lige, at vi skal fortælle det???

Jeg skal scannes i morgen formiddag og da min mor arbejder på sygehuset snakkede vi om bare at tage ned til hende bagefter og fortælle det; men jeg synes jo også, at det er lidt trælst, når nu vi havde glædet os til at fortælle det til fødselsdagen... Men hun er jo også min mor og skal selvfølgelig vide det som en af de af første, så det er lidt vanskeligt, for vi kan ikke engang tage derud og fortælle det, for de har vanvittig travlt med huset og har ikke tid til at vi kommer på hyggevisit :-(

Er det bare mig, der er vanskelig??

Vi snakkede også om at sende hende et brev, som først måtte åbnes mens de andre er til kaffe, så de får det at vide stort set samtidig, og der skulle så være en kopi af scannings-billedet med i brevet; men det synes vi også er lidt underligt...

Er der ikke nogen, der har et vanvittig godt forslag???

HJÆÆÆLP...

Nå ja - jeg har termin 7. september 2004 ;-)

MVH Tanja
0
0
Svar på denne tråd

Ikke mig :o((((
Forfatter: 
Dato:  18-02-2004 23:14
Ja, jeg er ikke gravid og det er den rene tortur for mig at læse jeres svar.

Jeg har Filippa på 8½ måned og vi snakker mere end seriøst om at droppe præventionen om et par mdr - så forhåbentlig kan jeg sige, at jeg er gravid når I andre har født ;-)

Pøj pøj alle sammen..........
TinaR
~~ Smil og verden smiler måske til dig ~~
0
0
Svar på denne tråd

Også mig
Forfatter: 
Dato:  19-02-2004 01:26
er i uge 31+1, og skal have planlagt KS i midten af april.

Matador: sikke en lille dejlig dreng :-) Tillykke med ham.

Mange hilsner
Maria
0
0
Svar på denne tråd

Takker...
Forfatter: 
Dato:  19-02-2004 07:55
Håber da på nogle billeder af jeres små guldklumper, når de har fundet frem til verdens lys :)

Hilsen Linda der ikke foretrækker en race frem for en anden;-D

Besøg min hjemmeside på http://www.hobbyheste.webbyen.dk
0
0
Svar på denne tråd

weeeeee
Forfatter: 
Dato:  25-02-2004 15:00
Nu kunne jeg ikke styre det længere :-)

Jeg har valgt at være anonym indtil videre, da jeg ikke rigtig ved hvor langt jeg er henne.

Vi var ved lægen for 14 dage siden, og der sagde han mellem 8 og 12 uger, så jeg sidder på nåle, indtil jeg bliver scannet inden for nærmeste fremtid :-)

Det var ikke planlagt, men hold da op hvor vi begge blev glade for "smutteren" :-P Vi kan slet ikke snakke om andet for tiden, og svæver rundt på lyserøde skyer....men det er vel også sådan det skal være :-)

Jeg giver mig til kende når jeg er sikker på at jeg har nået de magiske 12 uger :-)

0
0
Svar på denne tråd

Håber jeg er med på listen!
Forfatter: 
Dato:  26-02-2004 15:13
- venter stadig på sikkert resultat...
0
0
Svar på denne tråd

lige en tilføjelse
Forfatter: 
Dato:  27-02-2004 18:29
Jeg ville da lige tilføje hvordan det gik med scanningen i tirsdags.
Der var "kun" et barn, men til gengæld blev min termin rykket til den 9. juni. Så tror da pokker jeg efterhånden fylder så meget!
Min svigerfar har nu endnu flere grå hår i hovedet, da han skal holde stor 50-års fødselsdag d. 5. juni og meget gerne vil have os begge med, men vi kan jo ikke garantere, at vi ikke er ved at føde den dag ;-) Derudover er min veninde sat til d.20. juni, så vi risikerer at skulle ind og presse om kap ;-D
Bortset fra det, så så det hele fint ud og babyen vinkede til os flere gange. Man skulle næsten tro, den vidste vi kiggede på den, for sikke en opvisning vi fik, med både arme-bøj-og-arme-stræk, vinke-til-alle, hikke-hik, strække-ben, spark og det hele. hihi man bliver helt rørt...
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider