Nu er jeg godt nok ikke senior (undskyld jeg så skriver her), men når det omhandler det her, så synes jeg altså det er fair jeg lige skriver.
Jeg har nærmest kun en ting at sige:
GLÆD JER! Det er fantastisk derovre, jeg var der for 1½ år siden. Vi var også forbi LA og Las Vegas og Grand Canyon. Ligesom Marianne, fandt jeg også Los Angeles umådelig kedelig - byen er flad og grim, efter min mening.

(Hvis I har tid/råd, så kør en tur op til San Francisco - DER ser I en flot by

) Gør jer selv den tjeneste, at komme til Las Vegas om aftenen - det kan ikke beskrives! Alle lysskiltene er simpelthen helt vilde. Men husk at låse bildørene, for en sikkerheds skyld. I skulle tage at gå en tur rundt på de store hoteller i Las Vegas. Der er MEGET at se på, og de har god mad derinde. Jeg kan fremhæve Circus Circus hotellet, der foregår en masse. Der er også Cæcars Palace (stort og pyramideformet hotel), og en masse andre.
Grand Canyon kan jeg også bare sige: I får en oplevelse for livet! Der er simpelthen så flot, og der er en helt underlig stemning derude. Det er helt urealistisk at kigge på. Skal ses fra nogle af de forskellige udkigspunkter!
Disneyland er fedt - og jeg tror ikke, der er specielt overbefolket derovre i denne her tid. (Vi var der midt om sommeren, og jeg synes ikke det var slemt med turister! Der var selvfølgelig mange, men det er en meget stor park, faktisk er det to parker!)
Skriv hvis du vil vide mere.

Nå ja, og RIGTIG GOD TUR, bare det var mig.