Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

Glæder mig helt vildt
Forfatter: 
Dato:  13-02-2004 10:54
Vi flyver til USA i morgen.
Jeg glæder mig bare helt vildt. Vi skal arbejde derovre en uge først og derefter flyver vi til Las vegas (og nej vi skal ikke giftes) og lejer en bil og kører videre til Grand Canyon og Monument Valley og videre til LA. Bare mig og min samlever uden alle de bekymringer, der har fyldt så meget i vores verden det sidste års tid. Jeg glæder mig som et lille barn.

Det bliver hårdt at komme til hingstekåring i Herning i år, da jeg lander fredag eftermiddag i DK. Så hvis, der løber et omtåget zombie rundt på messen, så er det bare mig ;-)

Nogen, der har erfaringer med det område af USA, så hører jeg gerne nærmere, så jeg kan glæde mig endnu mere til at komme derover.

I glad forventning
Puskin.
0
0
Svar på denne tråd

Åh, hvor er du heldig
Forfatter: 
Dato:  13-02-2004 11:13
Hvor er jeg misundelig!

Ha' en rigtig go' tur :-)

0
0
Svar på denne tråd

Las Vegas
Forfatter: 
Dato:  13-02-2004 11:13

Jeg har været i Los Angeles-området i ca. 4 måneder for en del år siden - og i den forbindelse skulle jeg selvfølgelig se Las Vegas. Og jeg fandt selve byen umådelig kedelig - men området er spændende.

Los Angeles er STOR - og ikke særlig forskellig fra europæiske storbyer. Men som turist skal man være opmærksom på, at der er steder i byen, man ikke bør færdes. Når I kommer til et område med tremmer for vinduerne i stueetagen, så vend om og kør tilbage. ;-)

Der er mange spændende museer i området - og underholdningsindustrien florerer jo derovre. Disneyland er da hyggelig - men overbefolket - og man skal bruge meget tid på at stå i kø. Universal Studios themepark er også god - men igen skal man vente længe på de enkelte forlystelser.

Vejret er næsten altid godt - og derfor kan man få meget fornøjelse af strandene. Men også de er overbefolkede på de gode dage. Et godt råd er at tage lidt nordpå, der er oftest til at komme til. Hvis I vil lidt længere nordpå, kan I jo tage til Solvang - en gammel "dansk" by - men med typisk amerikansk tilsnit. Det er lidt sjovt at gå rundt der som dansker - vi har ikke helt samme oplevelse af, hvad der er typisk dansk. Men den er bestemt et besøg værd.

Venice Beach er også sjov - et kæmpemarked med MÆRKELIGE og spændende mennesker.

Den modsatte vej er der jo San Diego med deres Zoo - meget spændende og helt afgjort værd at se. Især deres hvalshow er fantastisk.

Hvis I har spørgsmål, er I velkomne til at skrive en besked - der er jo mange ting, man ikke lige får med her. :-)

Venlig hilsen
Marianne S

0
0
Svar på denne tråd

Jeg har også været der..
Forfatter: 
Dato:  13-02-2004 13:34
Nu er jeg godt nok ikke senior (undskyld jeg så skriver her), men når det omhandler det her, så synes jeg altså det er fair jeg lige skriver. :-)

Jeg har nærmest kun en ting at sige: GLÆD JER! Det er fantastisk derovre, jeg var der for 1½ år siden. Vi var også forbi LA og Las Vegas og Grand Canyon. Ligesom Marianne, fandt jeg også Los Angeles umådelig kedelig - byen er flad og grim, efter min mening. ;-) (Hvis I har tid/råd, så kør en tur op til San Francisco - DER ser I en flot by :-)) Gør jer selv den tjeneste, at komme til Las Vegas om aftenen - det kan ikke beskrives! Alle lysskiltene er simpelthen helt vilde. Men husk at låse bildørene, for en sikkerheds skyld. I skulle tage at gå en tur rundt på de store hoteller i Las Vegas. Der er MEGET at se på, og de har god mad derinde. Jeg kan fremhæve Circus Circus hotellet, der foregår en masse. Der er også Cæcars Palace (stort og pyramideformet hotel), og en masse andre. :-)

Grand Canyon kan jeg også bare sige: I får en oplevelse for livet! Der er simpelthen så flot, og der er en helt underlig stemning derude. Det er helt urealistisk at kigge på. Skal ses fra nogle af de forskellige udkigspunkter!

Disneyland er fedt - og jeg tror ikke, der er specielt overbefolket derovre i denne her tid. (Vi var der midt om sommeren, og jeg synes ikke det var slemt med turister! Der var selvfølgelig mange, men det er en meget stor park, faktisk er det to parker!)

Skriv hvis du vil vide mere. ;-) Nå ja, og RIGTIG GOD TUR, bare det var mig.

Hilsen Anne & Savannah!
~ Springsadel købes ~
0
0
Svar på denne tråd

kære Puskin
Forfatter: 
Dato:  14-02-2004 10:56
Det er min og min søns STORE drøm at rejse til Las vegas og omegn. Jeg er slettes ikke misunnelig men glæder mig på dine vegne. Ha en hyggelig tur og ser du en tykk pige(på 42 unge år) i en sort elektrisk kørestol i Herning så er det nok mig, så er du da meget velkommen til at fortælle mig om hvor fantastisk turen var.

Jeg ønsker at du får den mest fantastiske tur du kan drømme om, og håber at selv få komme dit en dag.

Hilsen Tralle
;) Den perfekte ponny har ingen bestemt farge ;)
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider