Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

Valentines Day
Forfatter: 
Dato:  11-02-2004 22:10
Nu nærmer Valentines Day sig... 8-)
Nogen ser det som noget opreklameret skidt.. Jeg synes det er alletiders mulighed for at lave en dejlig dag for min dejlige mand. {>
Jeg er lige i humør til at finde på en eller anden overraskelse.
Hvad med jer, fejrer I Valentines Day, og hvad har I fundet på? :-)

Venligst Lone
0
0
Svar på denne tråd

nej det er for amerikansk
Forfatter: 
Dato:  11-02-2004 22:16
jeg syntes ikke om den og har ikke planlagt noget,og faktisk er jeg lidt sur på ham!!

igår var sanne her og vi står uden for døren hun siger det er altså ikke fordi at happy er blevet aflivet at jeg siger det men jeg syntes dine ben er blevet "tynde"

og i aften siger manden til mig jeg syntes at dine babser er blevet flade!? jo tak der er ingen romantik her i huset foreløbigt :-*
og da slet ikke hvis det er sådan en komplment fra manden man skal havde når man "forsøger"at skrumpe sig!!

0
0
Svar på denne tråd

hæ hæ....
Forfatter: 
Dato:  11-02-2004 22:36
altså John -ja ja han forsøger da bare det bedste han har lært.

De mænd.....
0
0
Svar på denne tråd

enig med berit...
Forfatter: 
Dato:  11-02-2004 22:38
det er for amerikansk.. min mand er dansker. det er ikke HANS tradition, så forventer jeg ingenting af ham. Jeg vokset op i end familie for det mest drejet sig om hjemmelavet hygge. Hvis jeg kan tage mig nok sammen fra min forkølelse, laver jeg hjerteformet hjemmelavet is til manden og nogle andre som de kan få på dagen. jeg tager faktisk afsted lordag for en arbejdsrejse til tyskland.

jeg har aldrig været vild med den kommerciale version of dagen. det der er godt er hjemmelavet ting.. en kort, en småkage, eller andet som bruge tid og hjerne at vise dem man elsker at man er glad for dem.
0
0
Svar på denne tråd

S**** op med de kommercielle påhit
Forfatter: 
Dato:  11-02-2004 23:05
Jeg har aldrig brudt mig om al den reklame for ditten og datten op til mors, fars og nu Valentins dag. Det er for MEGET og for plat efter min smag. Det seneste påhit fra en blomsterbutik i Billund er en SMS-service, så man kan blive mindet om konens, kærestens eller morens fødselsdag :-* Det skal der såmænd nok være mange der tilmelder sig, men God free me da well og vorherre bevares ;-) hvor er det til at krumme tæer over. Men jeg er nok også lidt atypisk og ret uromantisk af et hunkønsvæsen at være. Det varer ikke længe før jeg bliver blød om hjertet hvis manden siger:"nu finder jeg lige en god flaske rødvin frem til det mad du er ved at lave. Så går jeg lige ud og vasker min motorcykel imens, skal jeg også lige vaske din når jeg nu er i gang?" Ikke fordi jeg ikke kan selv, men når han nu gerne vil ;-) Så er vi to der er glade {> og det er jo ikke så ring` endda.
Mvh. Lisbeth
0
0
Svar på denne tråd

dejligt at jeg ikke er den eneste
Forfatter: 
Dato:  12-02-2004 10:21
jeg er helt enig det er noget opreklameret s****, som blomster handlere og andre tjener stort på.

Hilsen Pernille
0
0
Svar på denne tråd

Min holdning er den samme...
Forfatter: 
Dato:  12-02-2004 10:40
... som den har været alle de andre år (og den ligner mange jer andres).

Nemlig at det er en gang opreklameret, kommercielt fis, som kun kommer blomsterbutikkerne og chokoladeforretningerne til gode!

Hvorfor skal man have en anledning til at lave en hyggedag for kæresten/manden? Den slags skal ligesom falde for, når begge parter mener, at nu er det tid til en hyggestund med lækker mad ud over det sædvanlige og en god flaske rødvin til.
0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  12-02-2004 11:31
"Hvorfor skal man have en anledning til at lave en hyggedag for kæresten/manden? Den slags skal ligesom falde for, når begge parter mener, at nu er det tid til en hyggestund med lækker mad ud over det sædvanlige og en god flaske rødvin til"

Godt sagt Camilla!!!

kunne ikke være mere enig (y)

dog køber vi lidt lækker mad og hygger lidt lørdag-IKKE fordi det er Valentines dag,simpelthen fordi vi, pga min sygdom (som har varet siden november >:-( ) trænger til rigtig at pleje vores forhold :-)

-vi flytter jo snart og har gang i en masse om haveanlægning,indretning osv så masser af tid til hinanden får vi mindre af de næste uger,os pga jeg samidig skal indrette en venindes hjem :-D

glæder mig til vi om 3 måneder kan nyde sommeren i vores nyindkøbte hus/have på landet (y)
Monica
*og smølfen Moonlight* :-D

0
0
Svar på denne tråd

nå men jeg er så en af de romantiske tosser
Forfatter: 
Dato:  12-02-2004 11:46
jeg vil gerne fejre valebtinsdag og synes at det er en god anledning til hygge {>

Desværre delæer Lasse ikke min glæde og i år er han slet ikke hjemme på valentinsdag, så jeg skal nok ikke forvente noget :-(
0
0
Svar på denne tråd

mere valentine
Forfatter: 
Dato:  12-02-2004 12:18
he he, ja nu lige den med blomsterbutikkerne og chokoladen, der er vi enige... Meeeen nu synes jeg så personligt også at det er meget sjovere at være lidt opfindsom. Blomster og chokolade kan man købe sig fra, og kan være en smule upersonligt.
Ikke at jeg ikke kan lide blomster og chokolade(især chokolade ;-)), men det er en smule uopfindsomt efter min smag!
Jeg kan bedre lide selv at lave en overraskelse.
Venligst Lone

0
0
Svar på denne tråd

Det var slet..
Forfatter: 
Dato:  12-02-2004 13:52
ikke meingen at vi skulle holde noget på valentins dag.

Men kæresten og jeg har efter 6 år endelig fået os taget sammen (set med venner og families øjne) til at få ring på. De er bestilt og var færdige i tirsdags. Jeg henter dem så på fredag og i sidste uge kom vi i tanker om at det da vidst var valentins dag på lørdag.

Så vi har bestilt bord på en lille hyggelig restaurant og tager ringene med derind. Når vi så har fået et dejligt måltid og hygget os får vi ringene på.

Lyder det ikke en smule romantisk?? Når nu vi ikke har for travlt med alt sådan noget gifte-forlove-halløj.

Kirsten
*Se min dejlige, smukke pruhest i min præsentation!*
0
0
Svar på denne tråd

Tøseaften....
Forfatter: 
Dato:  12-02-2004 19:12
Jeg skal til min veninde Lene og holde hyggemiddag og filmaften sammen med Sofie min part. Glæder mig vildt meget, men det er jo ikke helt valentines day præget *g*

-miki-

Tjek min HJEMMESIDE hvor I kan læse om krybbebidning, vævning og mere HESTEVIDEN! Dertil mere om mig og hestene, sjove historier og stævneresultater!
0
0
Svar på denne tråd

undtagelse....
Forfatter: 
Dato:  12-02-2004 19:36
Normalt deler jeg andres mening om at Valentine's Day er amerikank og at det ikke skulle være nødvendigt at have en GRUND til at være romantisk.

Meeen lige i år forventer jeg lidt af min kæreste at han opper sig - han præsenterede at knække sammen af grin efter at jeg var til frisøren i går.
men ikke nok med det: han tog billeder af mig med digitalkameraet og ... SENDTE TIL SINE VENNER, til stor morskab... Ikke nok med det: efter jeg kom hjem fra arbejde i går aftes FORTSATTE han med at grine af mig.

Så han er ikke i kridthuset :-*

men mon ikke han vænner sig til mit nye look - ellers må han jo holde lyset slukket >o<

//Rikke
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider