Ja men så må jeg bare se at kridte skoene når hun er hjemme igen fra tilridning.
Hun er en lidt "sjov" hest, for nogen gange tror jeg i bund og grund ikke hun er bange for særlig mange ting, men hendes blod er fyldt op med mange %'er æselblod!!!,ja det skulle man tro.....
Hun er lidt den der, "nej jeg vil ej!", som da hun skulle gå i trailer d. 1 feb., nej det "turde/ville" damen ikke.
Så jeg var nødt til at få dyrlæge til hende 2 dage senere, og alt det på trods af, at hun ren faktisk har gået ind og ud af en trailer mange gange(dog uden at være ude at køre)Tænk jeg har enda billeder af det.
Så vi bruger meget tid på at få "talt" om tingene. Hun ved godt at det sådan set ikke nytter, men har man æselblod eller ej???
Det bliver ret spændende når vi finde ud at det med trafikken. Ret god den med at lægge gulerødder ud på ruten!!
Og den med at "undgå", at bide i bilerne, ha,ha!! Vi skal gøre vores bedste.
Apropo biler. Jeg kan huske en gang vi red i en skov, hvor man absolut ikke måtte ride og vi blev stoppet at skovfogden, som kom kørende i hans jeep, men pony var noget oppe og køre, da han stod og råbte meget højt af os. Lige pludselig BANG, der sad en baghov pænt placeret i fordøren på jeepen. Øj, hvor pinligt.
Men mange tak for de gode råd, som jeg vil prøve af på alle mulige måder. Familien må ud og lege storby!!
Tak