|
|
| Kortsluttede katten ? |
| Forfatter:  |
Katja |
| Dato:  |
09-02-2004 20:11 |
|
Lille-mis er blevet mærkelig!
Vi tror, måske at hun fik stød igår, da hun listede rundt bagved reolen - her ligger "the spagetti-incident" i form at en mængde ledninger til fjernsyn, video, højtalere osv.
Pludselig flippede hun helt ud, hvæste og spruttede og kradsede i tapetet, som nu hænger i laser. Derefter nærmest fløj hun ud af stuen, med en hale så tyk som en træstamme og børster over hele ryggen.
Ligesiden har hun været sær. Sidder midt på gulvet og stirrer, lister frygtsomt rundt langs væggen, farer sammen, hvis vi bevæger os (hvilket vi jo tit gør) og banker løs på de mærkeligste ting.
Det sidste er meget underligt. Hun er ellers en fredelig, blid og vosken missemor, som kun leger ved særlige lejligheder. Nu får det hele en omgang klø lige fra låsen på dragkisten til Jens's badesandaler. Det ligner ikke leg, nærmere et angreb. Hun bruger lang tid på at snige sig ind på og undersøge sit "bytte", virker meget nervøs og slutter af med at hamre løs på det med begge forben. Vi kan dog sagtens komme til hende, og må gerne tage hende op, som vi plejer.
Jeg har kun set hende opføre sig sådan, når hun har haft en rotte. Hun er faktisk en knivskarp rottefænger!
Mon hun har fået stød og er blevet meget bange ? Kan hun være indbilsk gravid (får p-piller) og dermed sær? Hvad er der i vejen med Lille? Er hun kortsluttet ?
Mange hilsner
Katja
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hjerneblødning? |
Karina(Islænderfan) |
09-02-2004 20:17 |
|
Jeg syntes du skal køre til dyrelægen med den.
Det ku lyde som om den har fået en hjerneblødning.
Jeg ved at hunde kan pludselig opføre sig sådan hvis de får en.
Med venlig hilsen Karina.
Prøv en Islænder!  Du vil garanteret syntes det er skide skægt! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| DYRLÆGE STRAKS.... |
|
|
...minder mistænkeligt meget som en hjerneblødning.. Har haft en kat, det pludselig fra at være den blideste dejlige kælemis, angreb alt og alle, helt uden fornuft... Efter et par dage, begyndte den bare at gå i rundkreds og blive fuldstændig "fra den", og den kunne ikke sanse os... SÅ SKYND DIG TIL DYRLÆGE..Hellere en gang for meget, end engang for lidt.. Det kan skyldes et slag hun har fået i hovedet, og det er ikke sikkert, at det er sket bag ved reolen...
Skynd dig skynd dig...
Ranunkel
Hvor der er en vilje, er der en vej..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Ville også tage til dyrlæge, tror i er heldig hun er i live.
Tjek lige hvad der er bag det fjernsyn, måske det kunne starte en brænd eller noget, eller i kunne få stød en dag..
-----MARIA----- :-)  smil - det smitter 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg tror .... |
JeanetteB |
10-02-2004 11:44 |
|
hun simpelthen er kommet i "stødet" - og blevet bange. Det kan tage tid at komme over. Umiddelbart synes jeg bestemt ikke, at den tilstand du beskriver, kræver dyrlæge. Hvad skulle han dog kunne gøre? Vent dog, og se tiden an ....
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hvordan har hun det nu?? |
Vicksen |
10-02-2004 13:10 |
|
Hej Katja
hvordan går det med din kat har du evt spurgt din dyrlæge til råd det kan mange gange også hjælpe da de ved lidt mere..
Hilsen Vicksen - Hjemmside (Billeder og video klip af mine katte)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ingen ændring |
Katja |
10-02-2004 17:34 |
|
Hej igen
Hun er stadig skør og har lige efterladt et mega kradsemærke på min arm. Jeg havde taget hende op og kælede for hende, og hun spandt, som hun plejer, men pludselig fløj hun op og satte af på min arm.
Dyrlægen tror mest på det med forskrækkelsen, da hun jo spiser, drikker, sover osv som hun skal og hun ikke viser tegn på lammelser og manglende syn og hørelse.
Vi ser tiden an lidt endnu.
Alle ledninger er i øvrigt intakte, så der burde ikke være grund til bekymring. Min hr. mand har tjekket det
Tak for interessen.
Katja
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Har prøvet det samme |
|
|
dog med en voksen hankat. Han boede på det tidspunkt i vores kælder hvor han kunne gå ud i vores kattebur. En morgen var han bare SÅ skræmt. Og han ville bare ingenting - var bange for ALT og ALLE. Vi fandt aldrig ud af hvorfor, men han er da helt normal i dag. Det tager dog lidt tid.
Anja Brandt Nielsen Oldenborgheste er de bedste, så prøv dem ! Pas på kattene i trafikken.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Normal igen |
Katja |
15-02-2004 17:18 |
|
Hejsa
Nu efter en uges "kuller" er Lille normal igen. Meget mærkelig oplevelse.
Vi er kommet til den konklusion, at hun har fået et kæmpechok over et eller andet, og det har taget hende lidt tid at komme sig over det.
Mange hilsner
Katja
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det var godt |
|
|
at hun ikke var værre "tilredt"
Det må da også være et chok at få sådan et rap over *fingrene* når man ikke forstår hvad det er og hvor det kommer fra.
Vrinsk fra Malene og Aca'vitThe Blonds are Back!!!Katte er temmelig sarte skabninger, og de kan rammes af mange forskellige lidelser, men jeg har aldrig hørt om en, der led af søvnløshed
Min HP
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|