Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

Slik, "Dårligt"??
Forfatter: 
Dato:  05-02-2004 10:01
Jeg har på færgen købt en pakke guldkarameller, og de er altså ikke gode. Chokoladen er underlig.

Er der nogle af jer der har erfaring med at klage, i dette tilfælde Toms, over kvaliteten?

Hvad sendte i med? Bon? og selvfølgelig chokoladen?
Var det besværligt?
Fik i noget ud af det eller var det spildt arbejde og porto?

På forhånd tak
Med venlig hilsen Camilla

0
0
Svar på denne tråd

Send du bare
Forfatter: 
Dato:  05-02-2004 10:35
Jeg ville sende chokoladen i indpakningen, kopi af bonen (hvis du har den) et lille klagebrev om hvad du er utilfreds med og så husk lige at tage en kopi af dette også. Hvis du normalt godt kan lide guldkarameller, så husk at skrive dette også.

Det er vist forskelligt hvilke regler firmaet har for dette. Nogle erstatter bare posen, men andre går lidt længere. Kender én der klagede over en pakke kellogg's cornflakes der var noget i vejen med. Hun modtog efterfølgende en undskyldning og et års forbrug af cornflakes.

Det kan godt tage lidt tid for dem at reagere, og hvis de helt lader være, så er en pose guldkarameller selvfølgelig heller ikke så dyr at tabe.
Með kveðju
Anne Thomsen
0
0
Svar på denne tråd

Jeg har sendt
Forfatter: 
Dato:  05-02-2004 10:35
en kasse Bogø chokolade retur. Det er Toms der ejer det nu.
Der var orm og larver + spind på chokoladen !!!.
adrrrrr, går langt uden om Bogø chokolade. (og resten af Toms produkter).

Fik en lang forklaring fra Toms Chokolade, at det var en eller anden flue, der holdt til i nødder.
Og at det skete indimellem. Selvom det ikke var så lækkert var der ikke noget farligt i det !!!!!.
Hvem H....... har lyst til at spise levende chokolade.
(mangler en Smiley der brækker sig).
2-3 dage efter kom der en "lille bitte" kasse, indeholdende sådan en 15 kr kaffechokolade.
Kassen med det dyre Bogø chokolade blev ikke erstattet.
Så bruge krudt og kugler og penge på at sende chokolade, brev mm. til Toms var en dårlig forretning.

Men selvfølgelig skal man ikke finde sig i dårlige varer, og jeg vil til enhver tid klage igen, det er jo trods alt ikke gratis at købe chokolade.

Så bare på dem......
P.s. Forresten, sendte kun chokolade, ingen bon med, da det var en gave.
Kirsten
Lykkelig haflingerejer og avler !!!

Jo mere jeg lærer mennesket at kende, jo mere holder jeg af dyrene
Drejgårdens Haflingere
0
0
Svar på denne tråd

Faxe Kondi
Forfatter: 
Dato:  05-02-2004 10:56
Jeg har ikke lige prøvet at klage over slik, men sodavand.
Havde købt en Faxe Kondi i Netto der både smagte og lugtede ret underligt, sendte en mail til Faxe, der skrev tilbage, at de meget gerne ville have flasken med indhold tilsendt, for at finde ud af hvad problemet var.
Jeg sendte flasken og der gik 4-5 dage, så lå der en pakke til mig på posthuset fra Faxe, den indeholdt 15 1½L. bla. sodavand, en check på portobeløbet og et undskyldende brev. :-D
Super kundeservice (y)

mvh
Camilla
0
0
Svar på denne tråd

Hvad med at tage en udskrift
Forfatter: 
Dato:  05-02-2004 11:02

af dette indlæg og læg ved, så de kan se, hvad de mindst skal leve op til... :) :) :) :) :)

M.K.H.
Else.

"Man lugter ikke af hest, man dufter!!"

:-) Medlem af pylreklubben. Klubben for pylrede hesteejere. :-)

"Frisk rytter søges, til at ride stævner m.m. på Megadyret..Er det lige dig, så ring eller skriv..!!"
0
0
Svar på denne tråd

Mine forældre
Forfatter: 
Dato:  05-02-2004 12:14
oplevede også at få en pose dårlig guldkarameller som de sendte ind, og de fik en masse ny chokolade samt en undskyldning for den dårlige kvalitet

Heidi

True love doesn´t consist of holding hands
- It consist of holding hearts {>
0
0
Svar på denne tråd

Jeg har
Forfatter: 
Dato:  05-02-2004 14:02
også prøvet at klage til forskellige producenter, og har langt de fleste tilfælde modtaget erstatning og adskillige nye varer.

Kun hos den der laver M&M's fik jeg at vide at det var umuligt at der var noget galt med deres chokolade.
(Den var indklistret i noget hvidt der lignede gips)

I alle tilfælde har det været let, og jeg har fået hurtigt svar på min klage.

Mvh. Skinken
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider