Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

Kommet ind, pæd. stud.
Forfatter: 
Dato:  03-02-2004 23:00
Hej allesammen!

Jeg vil såmen bare fortælle jer, at jeg er kommet ind på pædagog seminariet :-)

Det skal foregå over nettet, og det er på merit, så jeg bliver ved med at arbejde ved siden af studiet.

Det er bare så fedt

Hilsen Marianne
0
0
Svar på denne tråd

Hej Marianne
Forfatter: 
Dato:  03-02-2004 23:06
Først til lykke med "optagelsen".
Jeg har lige et spørgsmål. Skal man ikke læse det første år på seminariet, og så foregår resten af uddannelsen via nettet? Eller kan du tage hele uddannelsen via nettet?
0
0
Svar på denne tråd

på nettet
Forfatter: 
Dato:  03-02-2004 23:13
Tak tak

Hele uddannelsen foregår på nettet, bortset fra ar der er weekendindkald, ca. en gang om måneden, og så skal jeg i 3 mdr. praktik indenfor det første 1/2 år.

Det starter her i weekenden, og jeg har ikke computer eller internet opkobling endnu, da jeg først fik, at vide at jeg var kommet ind i går. Men det går jo nok alligevel(må låne min venindes bærbare indtil jeg får min egen).

Marianne
0
0
Svar på denne tråd

Hvilket seminarie?
Forfatter: 
Dato:  03-02-2004 23:16
Jeg læste at de på Haderslev semi.. også tilbyder fjernundervisning - men forstod på deres "beskrivelse" at man skulle følge almindelig undervisning det første år (derfor spørgsmålet) - hvor skal du læse?
0
0
Svar på denne tråd

Danner
Forfatter: 
Dato:  03-02-2004 23:19
Jeg skal læse på Danner seminariet, det er et socialpædagogisk seminarium, hvilket passer mig fint, da jeg arbejder med voksne autister med psykologisk dianose
0
0
Svar på denne tråd

Hej igen..
Forfatter: 
Dato:  04-02-2004 09:45
.. hm.. måske har de ikke den samme "politik" mht. fjernundervisning på de forskellige seminarier (øh, hedder det seminarier i flertal?) - tror jeg vil ringe til Haderslev og Kolding og få det opklaret - jeg vil nemlig MEGET gerne tage en pædagogudd. pr. fjernundervisning og beholde mit gode job ved siden af.. men da man jo skal derind en gang imellem er det rart nok det ikke er for langt væk fra bopælen :-)
Held og lykke med studiet :-)
0
0
Svar på denne tråd

Tillykke
Forfatter: 
Dato:  04-02-2004 16:09
...med optagelsen.
Mangler ét år i selv at blive færdig. Godt nok den almindelige pædagog uddannelse med rigtige papirbøger og menneskelærere ;-)

Hilsen Mette

Opstaldning eller legestue søges

Til dejlig legesyg og glad vallak, der desværre bruges for lidt og koster for meget

"I virkeligheden som i drømme er intet helt som det synes"- Dean Koontz
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider