|
|
| Veer AV....... |
| Forfatter:  |
Susanne K |
| Dato:  |
03-02-2004 13:43 |
|
Hmm ved slet ikke hvad jeg skal skrive,men et eller andet sted skal jeg afreagere og da kæresten ikke har lukket et øje i nat,så bliver det her.
Jeg sidder her med kraftige plukveer og ved ikke hvad jeg skal gøre af mig selv,de startede i går formiddags og har kørt med jævne mellemrum lige siden.
Er lige kommet tilbage fra jordmoder det så alt meget fint ud og livmorhalsen er blødgjort,men jeg er ikke åbnet endnu.
Det bliver spændende om den lille kommer før tid,eller om jeg skal pines fjorten dage mere.
Hygge herfra.
"Det er ikke den erfarne træner,der kan få en hest til at optræde,det er den erfarne træner,der kan få en hest til at ønske at gøre det."
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hehe... |
|
|
hejsa
lad være med at piv nu.... det gør man først når man har rigtige ve'er
sorry...kunne ikke lade være. held og lykke med det.
hilsen sjanna
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| I know........... |
Susanne K |
03-02-2004 14:03 |
|
Men hvem ved måske er det rigtige veer.
Jdm ville ikke love det,men hun troede godt vi kunne regne med at der snart skete noget,da alle symptomer er der,men jeg må jo vente og se og prøve på at slappe af,men det er svært.
Det er første gang og jeg tror hver gang der er en kraftig vee at nu er det nu,men nej.
Hygge.
"Det er ikke den erfarne træner,der kan få en hest til at optræde,det er den erfarne træner,der kan få en hest til at ønske at gøre det."
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det er da skønt |
|
|
så er fødslen jo højest sandsynlig snart overstået.
Det gode ved ve-smerter, er jo at man ved at de går forholdsvis hurtigt over igen. På den måde er de jo ikke så " slemme " som andre smerter, som man måske ikke kender grunden til.
Held og lykke med fødslen og den lille ny.
Mvh. Maj-Brit
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Spændende |
Mette Mejer |
03-02-2004 14:41 |
|
Hej Sanne
Hvor er det bare spændende..... Håber du snart har det overstået.
Regner da bestemt med at høre fra dig når han er kommet.....ja jeg er stadig overbevist om at det er en lille dreng
Håber ikke René er ved at gå i spåner....hehe.
Vi x'er fingre begge to.....hils
Knus herfra
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det kan du ikke være bekendt :) |
|
|
Havde termin d. 28.januar og her sker ikke en dyt. ØV ØV. Kan du ikke sende nogle af veerne herover og smitte mig?????
Nu er jeg efterhånden træt af at vente
Hilsen Linda der ikke foretrækker en race frem for en anden;-D Rytter søges til min palominoaraberhoppe på 5 år. Hun har stået stille i 1 år p.g.a en bagben´s operation. Vil du genoptræne hende???? Hun er omkring 150 cm i stg og en levende lille godmodig hest. Besøg min hjemmeside på http://www.hobbyheste.webbyen.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg føler med dig |
inger christensen |
03-02-2004 15:26 |
|
.. Men nyd dine veer selv om det er svært. Det er så vidunderligt når du først får den lille nye verdensborger i dine arme. alt smerte og slid er næsten glemt og borte i selv samme minut.
til Matador.
hvis ikke du gider at vente mere er her et godt gammeldags jordmoderråd. tag en tur i kassen med farmand, så skal naturen nok gøre resten. Det virker, taler af erfaring. hi hi.
held og lykke til jer begeg to.
imc 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Næææææh ! |
|
|
Regelmæssige plukkeveer er et lille bitte tegn på at fødslen er nært forstående. Selvfølgelig skal man lige tage det med et gran salt, men mon ikke du har en skøn baby indenfor en lille uges tid
Nyd plukkeveerne ! De rigtige veer kan blive slemmere, plukkeveer er fordi livmoderen øver sig i at trække sig sammen. Skal vi sige at den er igang med at varme op !!!  Det bliver rigtig spændende.......
Jeg er i uge 17 nu og har plukkeveer så det basker ! Ja, desværre.... det er altfor tidligt ! Har været altfor stresset på jobbet og blev så sygemeldt i går af min egen læge og jordemoderen. Surt men det er for mit bedste og babys ! Så nu hænger jeg herhjemme og ynker mig selv. Men jeg har så mere tid til HN-Senior, hvad skulle jeg dog gøre uden jer. Især jer som er igang med at føde. Så tager jeg klaphatten på og hepper på Jer !
Matador, du har bare med at holde ud til den 29. Februar !!  Sagt i Joke.....
Hold ud Susanne, tænk på hvad er kommer når veerne slutter. Spørg selv PiaGlanni
Beagle.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| susanne |
|
|
hej igen
vil lige sige at jeg også troede jeg havde ve'er mange gange.... og tænkte "så sker det" "nu, er det en ve"
jaja... jeg blev klogere. da jeg fik den første rigtige ve var jeg slet ikke i tvivl, det er helt anderledes syntes jeg (det skulle være meget forskelligt fra kvinde til kvinde)
men kan ikke lade være med at smile af dig, for jeg kan tydeligt huske det selv.
hilsen sjanna
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| inger christensen.. |
|
|
tak for dit gode råd.....det har jeg prøvet uden held.
Det eneste jeg fik ud af det var en nat med opkastninger  Så det prøver jeg ikke lige igen
Andre gode råd????
Hilsen Linda der ikke foretrækker en race frem for en anden;-D Rytter søges til min palominoaraberhoppe på 5 år. Hun har stået stille i 1 år p.g.a en bagben´s operation. Vil du genoptræne hende???? Hun er omkring 150 cm i stg og en levende lille godmodig hest. Besøg min hjemmeside på http://www.hobbyheste.webbyen.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| uhhhh.. |
PiaGlanni |
03-02-2004 18:34 |
|
Den pokkers ventetid...
Mand hvor jeg lige kan huske hvordan det var..øøøv.
Jeg var såmend også begyndt at tro der aldrig kom noget barn..
Min fødsel startede altså også med regelmæssige plukveer....og så tog de til..
Men det er jo ingen hemmelighed
Beagle! Kan du holde dig i ro, og tænke smukke tanker.. det er en ordre.
Vestøv til dem der trænger..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Beagle / PiaGlanni / Susanne K |
|
|
Beagle:
Hvis jeg skal gå til d.29.februar, så tror jeg godt nok jeg bliver tosset inden  Håber da snart der sker noget, det er godt nok ikke for lovende endnu.
PiaGlanni:
Tillykke med den lille nye Signe  Fandt først den gamle tråd frem nu, og så ville jeg da også sige tillykke.
Susanne K:
Hvordan går det???? Har du stadigvæk veer????
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fødsel. |
TASSEN |
03-02-2004 20:03 |
|
Nu sker der nok snart noget.
Jeg går selv med nr. 2 i maven og håber, at de næste 6 uger går hurtigt, for jeg er meget træt af denne graviditet. Første gang fejlede jeg intet, ikke engang morgenkvalme, men havde verdens væste fødsel, som endte i kejsersnit. Så denne gang har jeg verdens værste graviditet og håber, at fødslen vil gå "normalt" denne gang. Jeg ønsker bare det var mig der var igang og ikke først omkring d. 13 marts 2004.
Så held og lykke og jeg håber, at du får en dejlig oplevelse.
Hilsen Tassen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Matador...... |
Susanne K |
03-02-2004 20:53 |
|
Der har ikke været så meget gang i den de sidste par timer,så det skulle nok ikke være i dag.
Håber snart der kommer gang i den hos dig,men indtil da må du væbne dig med tålmodighed.
Mette Mejer.
ja det bliver spændende,og det med at det bliver en dreng,det ved jeg det gør,jeg kan mærke det på mit vand  Og jeg er lidt på den hvis det bliver en pige,for Renè har lige lavet det sidste penselstrøg på værelset,og det er i drengefarver.
Jeg sagde til ham at han skulle stolle på min intuition,men nu må vi se,bare den er sund og velskabt.
Hygge herfra.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| I siger øv |
jeanetteE |
03-02-2004 23:24 |
|
min termin med mit andet barn er den 20 september. Og nøj hvor har jeg da kvalme...  Sådan havde jeg det slet ikke med Jasmin.
Held og lykke til jer som snart skal føde, og husk så slemt det end kan føles forsvinder det når barnet kommer frem.... Pist væk til fordel for stor lykke.
JeanetteE & hendes welsh
Shetlænderhingst 2 år til maj med bordeaux hestepas sælges 1500,-
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ville gerne |
Birgit(Gipsy) |
03-02-2004 23:36 |
|
føle med jer...
kender bare ikke til plukkeveer i den forstand...
jeg havde en mini en om morgenen, og en mini hen på aftenen, og lidt senere gik vandet, og lidt i 7 om morgenen er scott født...
Birgit (Gipsy&Molly) ringridning det er noget der rykker 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| *GGGG* |
|
|
Havde (og har) verdens nemmeste graviditet, fødsel og baby.
Ikke noget pjat der - som at smutte en mandel. Grinede under min datters fødsel, og så er det ikke engang løgn.
Held og lykke*S*
PS: Hvad er I for nogle onde nogen. Har kun hørt at 2. gang er nemmere end første..? Så vil I så tie stille 
Opstaldning eller legestue søges Til dejlig legesyg og glad vallak, der desværre bruges for lidt og koster for meget
"I virkeligheden som i drømme er intet helt som det synes"- Dean Koontz
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|