Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

Et godt råd
Forfatter: 
Dato:  27-01-2004 09:20
er det jeg allermest trænger til lige nu! Som jeg har skrevet i min tråd på hyggen ang min hest, har han fået stillet en ret slem diagnose (forstuvet korsled) Og jeg er helt knust. Dyrlægen giver han godt nok 50% chance for at komme sig, men han vil se positive resultater om 30 dage,

Er der nogen af jer der kender til noget natur medicin der evt kan hjælpe på sådan en skade, eller andre muligheder?

Har forsøgt at få fat på Tove Due og håber at hun vil komme og se på min elskede hest. Håber bare så inderligt at han kommer sig! Vh Christine.
0
0
Svar på denne tråd

Noget sjovt noget
Forfatter: 
Dato:  30-01-2004 11:16
Hej Christine L.

Hvad med at prøve en healer. Jeg har selv prøvet det på en af vores heste med fantastisk resultat.

Med venlig hilsen Mette
Jeg tilbuder undervisning i Klassisk Ridning.
Ring og hør nærmer.Dag,- aften,- og weekendkurser. Undervisning efter aftale.
Endvidere sælges sort hoppe plag efter Marengo ogrødt hngste føl efter Bernstein.
0
0
Svar på denne tråd

Natur medicin
Forfatter: 
Dato:  30-01-2004 11:30

er ganske godt... Men det er noget langsommere end de dyrlæge medicin, om at vise et super resultat... Da det jo er naturmedicin... :) :)

Til forstuvninger kan man lægge Heat på, og pakke det ind, så det varmer godt... :) :)

Og smøre det ind i MSM creme... :) :)

Jeg har haft held af en anden hest med det, men derfor kan jeg ikke love mirakler med denne her, men det kan da komme an på en prøve... :) :)

Og der er 90 dages Kundetilfredshedsgaranti, også på brugte proukter, så det kan jo ikke rive økonomien i stykker, hvis ikke der har vist sig en reaktion af det, inden for de 90 dage... :) :)

Ring eller skriv, hvis du/i vil vide mere... :O)

uafhængig FLP distributør
Else Gadgaard
EGC@pc.dk
97 33 39 89

M.K.H.
Else.

"Man lugter ikke af hest, man dufter!!"

"Kjærlighed er uden vilje.
Den falder lige så godt på en lort,
som på en lilje!!"

:-) Medlem af pylreklubben. Klubben for pylrede hesteejere. :-)
0
0
Svar på denne tråd

har du
Forfatter: 
Dato:  30-01-2004 12:16
prøvet at kontakte Margit, hun er kinosolog, akkupunktør massør m.v. hun kan teste om der er noget blomster medicie eller homøpatisk (staves!!) medicin som kunne bruges.

margit har tlf. nr. 26451821.

vi har haft meget glæde af hende.

punktum- punktum-komma-streg.

Har DU husket at ejerskifte din hest i LR databasen??

En god hest har ingen bestemt farve.
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider